|

نگاهی به جذابیت های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از زیباترین هتل‌های بین‌المللی ایران در سطح خاورمیانه است که در سال 1382 افتتاح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

هر چقدر تا به امروز از وصف بزرگی و زیبایی تخت جمشید و پاسارگارد شنیده‌اید را امروزه می‌توانید به صورت تصویر واقعی در بنای هتل داریوش کیش مشاهده کنید. هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های برجسته و پنج ستاره جزیره کیش است که به‌لحاظ زیبایی و شباهت ظاهری بی‌نظیرش به کاخ پاسارگارد و تخت جمشید، یکی از زیباترین جاذبه‌های دیدنی جزیره تبدیل شده است.

در هنگام جمع‌آوری این مطلب سعی بر آن شده تا مهم‌ترین جذابیت‌های هتل داریوش کیش را به خوانندگان آن و مسافرانی که قصد سفر به این جزیره را دارند معرفی کنیم. تا پایان این مقاله با ماهمراه باشید.

جذابیت‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از زیباترین هتل‌های بین‌المللی ایران در سطح خاورمیانه است که در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل به دلیل تشابه‌اش به تخت جمیشد به یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران تبدیل شده است. در ادامه این بخش شما به صورت مفصل با تک‌تک جزئیات و جذابیت‌های ظاهری این هتل آشنا می‌شوید.

چشم‌انداز بی نظیر هتل داریوش کیش

اولین ویژگی که باعث تحسین هر بیننده‌ و مهمان هتل داریوش کیش می‌شود، وجود چشم‌انداز بی نهایت زیبا و بی‌نظیر این هتل در تمام واحدهای اقامتی آن است. چشم‌انداز تمام واحدهای اقامتی این هتل مشرف به دریا و باغ بوده به همین خاطر تمام اتاق‌ها از فضای دلنشینی برخوردار هستند. صدای پرندگان باغ و موج‌های دریایی لذت‌بخش‌ترین آوایی است که مسافران هتل داریوش کیش در زمان اقامت خود در این اتاق‌ها می‌توانند از آن‌‌ها نهایت لذت را ببرند.

یکی دیگر از ویژگی‌های با ارزش این هتل موقعیت مکانی آن تا مراکز تجاری و جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش است. به این صورت که این هتل کیش در نزدیک‌ترین موقعیت به مکان‌هایی مانند شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، بازار بزرگ پانیذ، مراکز خریدی مانند پردیس، مرجان، زیتون و مروارید قرار دارد.

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یک ساختمان بزرگ سه طبقه با 190 واحد اقامتی است. موقعیت این هتل به‌گونه‌ای است که اتاق‌های سمت ورودی این هتل همگی مشرف به باغ و اتاق‌های مخالف آن‌‌‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از آبی نیلگون و مرجانی خلیج فارس دارند. واحدهای اقامتی این هتل مجلل و لوکس یا به صورت کابانا در محوطه باغ یا به صورت اتاق‌هایی مجلل در ساختمان اصلی هتل قرار دارند.

تمامی اتاق‌های این هتل برای افزایش رفاه و آسایش مهمانان خود طوری چیدمان و مجهز شده‌اند که تجربه اقامت در این هتل برای مهمانان آن به خاطره‌انگیزترین لحظات سفر آن‌‌ها تبدیل شود. این اتاق‌ها به امکانات رفاهی مانند یخچال، پاورسوئیچ، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، بالکن، صبحانه رایگان، اینترنت نامحدود و رایگان، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، روم سرویس، چای‌ساز، مینی بار و شبکه پخش فیلم و ... مجهز است. در ادامه این بخش شما با چند مورد از اتاق‌های این هتل آشنا می‌شوید.

  • اتاق کابانا حمام سانروف
  • اتاق کابانا چشم‌انداز دریا
  • اتاق‌های کابانا (دو تخته و سه تخته)
  • اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا و رو به باغ
  • سوییت استودیو
  • سوییت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا
  • سوییت رویال لوکس چهار تخته رو به باغ
  • سوییت آتوسا یک خوابه رو به باغ و رو به دریا

اتاق‌های کابانا (ساحلی) با حمام سانروف‌ این هتل به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید در زیر آفتاب با حفظ حریم خصوصیتان دوش یا حمام آفتاب بگیرید. این اتاق‌های هتل از جمله خاص‌ترین واحدهای هتل داریوش کیش هستند.

امکانات رفاهی تفریحی هتل داریوش کیش

خدمات رفاهی هتل داریوش کیش تنها محدود به داشتن اتاق‌های لاکچری و لوکس آن نمی‌شود بلکه این هتل با فراهم کردن امکانات تفریحی بسیار زیادی این موقعیت را برای مهمانان به وجود آورده است تا حتی بدون خارج شدن از هتل، از سفر خود به کیش نهایت لذت را ببرند.

یکی از جذاب‌ترین خدمات تفریحی این هتل کیش، آکواریوم آب شور است که به عنوان اولین آکواریوم آب شور دنیا در سطح بین‌المللی معروف و محبوب شده است. از دیگر تفریحات جذاب هتل داریوش می‌توان به زمین‌های ورزشی بزرگ آن برای تنیس و یپنت بال، سالن بیلیارد، کلوپ غواصی و سالن بدنسازی اشاره کرد.

استخرهای این هتل یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب هتل داریوش به‌شمار می‌آیند؛ زیرا این هتل استخرهای خود را به دو صورت روباز برای آقایان با نورپردازی بی‌نظیر و یک استخر سر پوسیده برای بانوان تدارک دیده است.

رستوران‌ها و کافی شا‌پ‌های هتل داریوش کیش

یکی دیگر از جذابیت‌های هتل داریوش کیش به طراحی خاص و منحصربه‌فرد رستوران‌های این هتل برمی‌گردد. در طراحی این رستوران‌ها به جای الگو قرار دادن طراحی‌های لوکس و مدرن امروزی از طرح‌های با اصالت و باشکوه تمدن 2500 ساله ایران الهام گرفته است.

رستوران پاسارگارد

در طراحی این رستوران همان‌‌طور که از نامش مشخص است، از نمای کاخ پاسارگارد الگو گرفته شده است به گونه‌ای که شما در هر گوشه‌ای از این رستوران شاهد زیبایی و اصالت تمدن ایران می‌شوید. در طراحی و چیدمان این رستوران از ستون‌های بلند، سنگ‌نگاره‌های بسیار زیبا از تخت جمیشد، نورپردازی بسیار عالی در اطراف میز‌های غذاخوری کلاسیک و مجمسه‌هایی از سربازان هخامنشی در گوشه‌ای از این رستوران استفاده شده است. منوی غذایی که توسط این رستوران ارائه می‌شود شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است.

رستوران آپادانا

در طراحی رستوران آپادانا مانند دیگر همتای آن از طراحی خاص کاخ آپادانا الهام گرفته شده است. معماری این رستوران که در مرکز این هتل قرار گرفته به شکلی است که یک سقف شیشه‌ای بلند بر شانه‌های تعدادی زیادی ستون بلند تکیه داده و باعث به وجود آمدن یک نورپردازی طبیعی و عالی در طول روز در این رستوران شده است. در رنگ آمیزی طلایی دیواره‌ها و ستون‌ها و طرح‌های میز و صندلی استفاده شده در این رستوران، به وضوح می‌توان تجلی شکوه و زیبایی ایران باستان را به چشم دید.

کافی‌شاپ‌های هتل داریوش کیش

این هتل دارای سه کافی‌شاپ به نام لانج، استخر و لابی است، در بین کافی‌شاپ‌ها، لابی به شکلی هنرامندانه و بسیار مجلل مطابق با معماری باشکوه و سلطنتی تخت جمشید طراحی و دیزاین شده است. این سه کافی‌شاپ یکی از بهترین مکان‌های هتل برای قرارهای کاری و دوستانه مهمانان هتل نیز به‌شمار می‌آیند.

چگونه هتل داریوش کیش را برای اقامت رزرو کنیم؟

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های بسیار مجلل و هتل 5 ستاره کیش است که اقامت در آن برای هر مسافری خالی از لطف نیست، از این‌رو در صورتی‌که قصد دارید برای استراحت و گذراندن تعطیلات خود در این هتل اقامت کنید، بهتر است از خدمات مجموعه اسنپ تریپ در هنگام رزرو هتل استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: رزرو هتل داریوش کیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی