|

بازگشت احسان علیخانی به آنتن شبکه 3 ؛ موضوع هشتگ عصر جدید چیست؟

احسان علیخانی با ویژه برنامه هشتگ عصر جدید با محوریت کرونا به آنتن شبکه 3 بازمی گردد. این برنامه با اجرای ایمان قیاسی و حضور علیخانی نیمه…

لینک کوتاه کپی شد

احسان علیخانی با ویژه برنامه «هشتگ عصر جدید» و با محوریت کرونا به آنتن شبکه سه سیما بازگشت. به گزارش خبرنگار مهر، ایمان قیاسی مجری این برنامه در قالب یک ویدئو که روابط عمومی این مسابقه منتشر کرده، از بازگشت این برنامه به آنتن شبکه سه سیما خبر داده است.

تاریخ پخش هشتگ عصر جدید

در این ویدئو، آریا عظیمی‌نژاد هم حضور دارد و عوامل «هشتگ عصر جدید»، تاریخ پخش برنامه‌هایی که جدیداً ضبط شده‌اند را، نیمه ابتدایی دی‌ ماه، اعلام می‌کنند. این مجموعه برنامه از، هشت قسمت است و در هر قسمت احسان علیخانی هم حضور دارد.

پیشنهاد می شود: هشتگ عصر جدید ؛ ویژه برنامه احسان علیخانی با محوریت کرونا

موضوع هشتگ عصر جدید

همچنین در هر قسمت یکی از داوران برنامه هم حضور دارند که قسمت اول با امین حیایی پیش خواهد رفت و اواخر دی ‌ماه نوبت به آریا عظیمی‌نژاد می‌رسد. احسان علیخانی در این برنامه مهمانانی هم دارد که قرار است با فضایی کرونایی با آن‌ها گفتگو کند.

اولین قسمت از این برنامه پنجشنبه چهارم دی ماه روی آنتن می‌رود و بعد از آن جمعه، شنبه و یکشنبه هم ادامه خواهد داشت. سپس در هفته‌های بعد شنبه و یکشنبه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.

از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند. اما با توجه به شرایط کاری و آینده مبهم هنرمندان به این هنر بعنوان شغل دوم نگاه کرده است.

علیخانی دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراند سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد. در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را شروع کرد.

علیخانی در برنامه روز دوم رمضان 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است. شایعه فرزند شهید بودن وی کذب می باشد.

منبع: مهر، فتوکده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی