|

فست فودهایی که حتی گردشگرهای خارجی هم باید تجربه کنند!

عطاویچ، برگرلند، برگر زغالی، سیب ۳۶۰، شیلا و پدر خوب، نمونه هایی از فست‌فودهای موفقی هستند که امروز به شما معرفی خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها تعداد فست فودها در همه شهرهای ایران افزایش یافته‌اند. در حقیقت، ذائقه‌ای که ایرانیان در انواع غذاها دارند، متفاوت از چیزی است که در تعداد زیادی از کشورها وجود دارد. طعم و مزه غذاها، ادویه‌جات و شیوه طبخ آن، منحصر به کشور خودمان است. شاید بتوان یکی از ویژگی‌های جالب فست‌فودهای ایرانی را ترکیب طعم و استایل مدرن با غذاهای سنتی دانست.

برندهایی که در بسیاری از شهرهای ایران برای سرو فست‌فودها فعال‌اند، روز به روز بیشتر می‌شوند. با این حال، نمونه‌هایی از آن‌ها توانسته‌اند موفقیت بیشتری را از آن خود کنند. عطاویچ، برگرلند، برگر زغالی، سیب ۳۶۰، شیلا و پدر خوب، فست‌فودهایی هستند که امروز به شما معرفی خواهیم کرد.

عطاویچ؛ مبتکر غول‌پیکرها!

عطاویچ مبتکر ساندویچ‌های غول پیکر است. مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای عطاویچ، این روزها در اکثر جاهای کشور شعبه دارد. طعم‌های خاص که همگی ابداع این برند هستند، بیش از هر چیز دیگر آن را زبانزد کرده است. سُس‌های عطاویچ، همگی با فرمول‌های منحصربه‌فرد آن تولید می‌شوند.

عطاویچ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ و با اولین شعبه در مرزداران تهران آغاز کرد. مجموعه عطاویچ با فعالیت خوب در این سال‌ها، در حال حاضر بزرگ‌ترین مجموعه فست‌فودی کشور شناخته می‌شود. همچنین که برند عطاویچ اکنون شعبه‌هایی در استانبول نیز دارد و روند فعالیت بین‌المللی آن نیز در حال ادامه است. اگر سری به یکی از شعبه‌های عطاویچ زدید، برگرها و پاستا آلفردو آن را حتماً امتحان کنید.

عطاویچ

برگر زغالی؛ خوشمزه سریع!

اگر به دنبال فست‌فودی برای خوردن یکی از بهترین برگرها هستید، برگر زغالی انتخاب درست خواهد بود. این فست‌فود، معروف‌ترین برگرها را در شهر تهران دارد. طعم خاص و لذیذ آن باعث شده که عده زیادی آن را به عنوان پاتوق هر روزه خود انتخاب کنند. با اینکه تعداد مشتریان این فست‌فود بسیار زیاد بوده و معمولاً نیز شلوغ است اما سفارش‌ها را بسیار سریع حاضر می‌کند.

منوی آن نیز می‌تواند همه سلیقه‌ها را شامل شود. انواع برگرها در طعم‌های مختلف در برگر زغالی پیدا می‌شوند. همچنین که ساندویچ‌های متنوع دیگری نیز علاوه بر برگر در این فست‌فود سرو می‌شود. طعم خوب برگر، تجربه مطلوب از رفتار پرسنل و تازگی مواد اولیه، خاطره‌ای به یاد ماندنی خواهد بود.

پیتزا سیب ۳۶۰؛ مرغوب و مناسب

در حال حاضر، پیتزا سیب ۳۶۰ به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه رستورانی در حوزه پیتزا شناخته می‌شود. در طول سالیان گذشته، به کارگیری دانش روز فست‌فود و تلاش‌های کادر پرسنل در ارائه خدمات، این مجموعه با رشد زیادی همراه شده است. پیتزا سیب ۳۶۰، اولویت خود را بر سلیقه و سلامت مشتریان خود قرار داده است. استفاده از مواد اولیه سالم و استاندارد، به حداقل رساندن محصولات فرآوری شده و پخت تنوعی بالا از انواع پیتزاها، بنیاد فعالیت این مجموعه است.

سفارش از سیب ۳۶۰ می‌تواند به صورت تلفنی و آنلاین نیز انجام شود. همه سفارش‌ها نیز در کمترین زمان ممکن به دست مشتری خواهند رسید. هدفی که این مجموعه به دنبال آن است، ارائه پیتزاهای متنوع و خوش‌طعم با مواد اولیه مرغوب است. همچنین ایجاد تجربه‌ای یکسان در تمامی شعب برای قشر متوسط جامعه، از اولویت‌های پیتزا سیب ۳۶۰ است.

 

شیلا؛ هات‌داگ‌هایی ناب!

اولین شعبه از فست فود شیلا در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد. اگر یکی از طرفداران فست‌فودها باشید، یکی از بهترین تجربیات خود را در شیلا خواهید داشت. رستوران و فست‌فود شیلا را به خاطر هات‌داگ‌های خوشمزه‌ای که دارد می‌شناسند. نحوه طبخ و موادی که در آن به کار می‌رود، مختص این مجموعه هستند. رستوران شیلا با محیط آرام و بزرگ، مکانی مناسب برای صرف غذا به همراه خانواده است. فست فود شیلا علاوه بر هات داگ، ارائه‌دهنده انواع پیتزا، برگر و سوخاری‌های مختلف است.

کیفیت غذای این مجموعه واقعاً خوب است و پرسنل آن نیز رفتاری کاملاً مشتری‌مدارانه دارند. شعبه اصلی شیلا در مرداد ماه سال ۱۳۷۸ در خیابان ولیعصر آغاز به کار کرد. این برند اکنون در مناطق متعددی از تهران دارای شعبات است. تیراژه، دولت، تجریش، ساعی، پارک ملت، ونک، سعادت‌آباد و گیشا از جمله شعبه‌های فست فود شیلا هستند.

پدر خوب؛ سالم و متنوع

رستوران‌های زنجیره‌ای پدر خوب یکی از متنوع‌ترین منوها را دارند. این مجموعه با دارا بودن بیش از ۴۰ نوع از انواع غذاها، همچنان کیفیتی مرغوب را ارائه می‌دهد. انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، سوخاری‌ها، غذاهای ایتالیایی و پیش‌غذاها در منوی رستوران‌ پدر خوب وجود دارند. نان و خمیری که در تهیه غذاهای این مجموعه استفاده می‌شوند، به صورت روزانه پخت می‌شوند. همه محصولات نانی آن نیز فاقد جوش شیرین بوده و عمدتاً از منابع گیاهی و فیبرها تشکیل شده‌اند.

خبر خوب این که نان و خمیری که در این رستوران استفاده می‌شود، فاقد ضایعات و دور ریز است. آنچه در فست‌فود پدر خوب طبخ می‌شود، عمدتاً به روش‌های تنوری به عمل می‌آید. در واقع، استفاده از روغن و غذاهای سرخ شده در این رستوران بسیار اندک است. بنابراین با صرف غذا در رستوران پدر خوب می‌توان مطمئن بود که غذایی سالم و باکیفیت به بدن‌ خود رسانده‌اید.

برگرلند؛ محبوبِ معروف

برگرلند را می‌توان از فست‌فودهایی دانست که توانست رشد خیلی سریعی را تجربه کند. این فست‌فود توسط اعضای گروه موسیقی بروبکس راه‌اندازی شد. تجربه‌ای موفق از صنعت موزیک که در حال گذار در دنیای برگرهاست. این برند در حال حاضر با چندین شعبه در تهران، به خوبی جای خود را در بین دوستداران فست‌فود پیدا کرده است. برگرلند را می‌توان به نوعی ذائقه‌ای غربی دانست. با این حال، مواد اولیه و به خصوص گوشتی که در تولید برگرها استفاده می‌شوند، به صورت روزانه تأمین می‌گردند.

در واقع، خبری از گوشت یخ‌زده در این مجموعه نیست. برگرلند علاوه بر ارائه برگر، سیب‌زمینی و سالاد، صبحانه‌های فست‌فودی نیز در منوی خود دارد. شعبه‌های این مجموعه واقع در اندرزگو، سعادت آباد، فرودگاه امام خمینی، دربندسر، تجریش، تهران‌پارس و پاسداران هستند.

 

اگر از دوست‌داران فست‌فود هستید، موارد فوق تنها نمونه‌هایی از موفق‌ترین‌های فست فود در ایران هستند. فست‌فودها و مجموعه‌های زنجیره‌ای متعددی در کشور وجود دارند که هر یک می‌تواند مناسب با سلیقه‌ای خاص باشد. به هر حال تجربه فست‌فودهای ایرانی برای ما ایرانیان و حتی گردشگران خارجی همواره جذاب است. به خصوص که در مقایسه با فست‌فودها و رستوران‌های خارجی، هم‌خوانی بیشتری با ذائقه و فرهنگ غذایی ما دارند.

برگرلند

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی