|

در مراسم تشییع جنازه انصاریان چه گذشت؟

پیکر علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران صبح امروز در بهشت زهرا تشییع و در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه کپی شد

پیکر مرحوم علی انصاریان، فوتبالیست سابق پرسپولیس و تیم ملی لحظاتی پیش در بهشت زهرا با حضور چهره‌های مطرح سینما و ورزش در حال خاکسپاری است.

علی انصاریان که بعد از چند روز مبارزه سخت با بیماری کرونا در نهایت روز گذشته درگذشت، لحظاتی پیش با حضور چهره‌های مطرح سینما و ورزش به خاک سپرده شد.

* برخی از حاضران در مراسم بعد از خاکسپاری علی انصاریان در قطعه نام آوران حاضر شدند تا بر سر مزار مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت تازه درگذشته حضور یابند.

* شیخ حسن انصاریان، عموی علی انصاریان از اولین افرادی بود که در بهشت زهرا حضور یافته بود.

2964650_329

* جواد کاظمیان بازیکن اسبق پرسپولیس و هم تیمی انصاریان نیز دیگر چهره حاضر در این مراسم بود. جواد که جزو بازیکنان احساساتی فوتبال ایران محسوب می‌شد، از روز گذشته با حالی دگرگون و سیمایی خسته در نزدیکی این مراسم از بیمارستان تا بهشت زهرا حضور یافته بود و البته نای حرف زدن هم نداشت.

* سربازان حاضر در محل خاکسپاری با شکل دادن حلقه انسانی به دنبال این بودند تا از ازدحام بیش از حد جلوگیری کرده و شرایط را برای خاکسپاری طبق پروتکل فراهم سازند.

* مادر علی انصاریان آخرین نفری بود که بر سر مزار فرزند حضور یافت. ننه علی که حضور‌ و ازدحام جمعیت اجازه حضورش در نزدیکی مزار فرزندش را نمی‌داد بعد از چند بار درخواست توسط میکروفن برای این موضوع، با اشک و فغان و ناله و ضجه صحنه های تلخ این مرگ تراژدیک را تکمیل کرد. هیچکس دوربین بیرون نیاورد و همه مسخ از این صحنه با ناله‌های مادر در فراغ انصاریان همنوا شدند.

284

* محمد علیزاده خواننده پاپ ایران نیز از دیگر چهره های حاضر در این مراسم بود که اشک و گریه های او در‌ زمان خاکسپاری علی انصاریان توجهات را به خود جلب کرد.

* تصویر مشترک علی کریمی طی روزهای اخیر. خمیده روی صندلی و چهره‌ای اشک آلودی که سعی دارد پشت نقاب ماسک پنهان کند. او یک هفته عجیب را با از دست دادن دو رفیق و هم تیمی پشت سر گذاشت.

2964801_330

* آرامگاه ابدی علی انصاریان؛ مدافع سابق پرسپولیس در میان حضور گرم دوستدارانش و با اشک و فغان خانواده اش به خاک سپرده شد.

* با خروج چهره‌ها در نهایت این خانواده علی انصاریان بودند که با سوگ و آه و فغان جلوی مزار وی حاضر شدند.

* حمیدرضا گرشاسبی با درخواست برای تهیه واکسن و پایان این اتفاقات تلخ، از انصاریان به عنوان یک الگوی بزرگ برای محبت به خانواده یاد کرد و برای بازیکن سابق پرسپولیس آرزوی آرامش کرد.

* بعد از انجام مراسم خاکسپاری دوستان و حاضران با قرائت فاتحه محل را ترک کردند.

* علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس و سرمربی دوران بازی علی انصاریان در این تیم ضمن اشاره به خصوصیات اخلاقی این بازیکن و تمجید از وی، خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌ها شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

285

* علیرغم اینکه این مراسم بدون اطلاع قبلی برای عدم ازدحام مردم برگزار شد، با این حال با حضور گرم دوستداران وی این مراسم به انجام رسید.

* در زمان خاکسپاری علی انصاریان که با انجام پروتکل‌ها و در کنار قبر پدرش همراه بود، در چند مرحله حال نزدیکان وی خراب شد و اورژانس در محل حاضر شد.

*مراسم تشییع با حضور کم تعداد ورزشکاران و نزدیکان انصاریان در حال برگزاری است.

* علی پروین، علی دایی، علی کریمی، محمد پنجعلی، علی منصوریان، جواد کاظمیان، محمد علیزاده، عادل کلاه کج، حمید درخشان،رضا رویگردی، وریا غفوری، بهزاد غلامپور، بهنام ابوالقاسم پور، ابراهیم شکوری، حمیدرضا گرشاسبی،  جعفر سمیعی، سید جواد هاشمی، میثاق معمارزاده، علی فتح‌الله‌زاده، رضا جباری، محمد علیزاده و محمد پروین، مجید صدری و... از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حاضر هستند.

2964818_943

* وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال و علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال در بهشت زهرا حضور دارد.

2964809_144

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • طیبه ارسالی در

    خدا بیامرزتش روحش شاد خدا به مادر بزرگوارش صبر بده خیلی سخته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی