|

ماجرای تیراندازی بستگان قاتل کنگان چه بود؟ +فیلم گفتگو اختصاصی

تصویر منتشر شده در فضای مجازی درباره تیراندازی بستگان قاتل خانوادگی در این شهر تکذیب شد.

لینک کوتاه کپی شد

تصویر منتشر شده در فضای مجازی درباره تیراندازی بستگان قاتل خانوادگی در این شهر تکذیب شد.

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان بوسهر، تصویر منتشر شده در فضای مجازی درباره تیراندازی منتسب به بستگان قاتل خانوادگی در این شهر را تکذیب و اعلام کرد: تصویر مربوط به استان بوشهر نیست و کنگان در امنیت و آرامش است.

قاتلی که اواخر اسفند هشت نفر از شهروندان کنگان را به قتل رسانده بود، اول فروردین به دست پلیس کشته شد.

پلیس قاتل کنگانی را به مقر خود کشاند

عامل قتل عام خانواده کنگانی و چند تن دیگر در فریب پلیس گرفتار شد و به مقر انتظامی رفت.

عبدلودود بحرانی قاتل متواری بوشهری که 8 زن و مرد بی گناه را به قتل رسانده بود به مقر انتظامی پلیس حمله کرد.

عکس جسد خونین قاتل جنجالی که 8 نفر را در کنگان به قتل رساند و باعث ایجاد رعب و وحشت بین مردم شده بود صبح امروز منتشر شد این حادثه که در مقر انتظامی سنگان رخ داد چه پشت پرده هایی داشت که در ادامه گزارش می‌خوانید....

بیشتر بخوانید:(عکس) ماجرای قتل فجیع ریحانه عامری با تبر به دست پدرش واقعیت دارد؟

نامادری عسل کوچولو را آنقدر شکنجه داد تا به قتل رسید + عکس

تیراندازی در منطقه انتظامی سنگان / قاتل بی رحم کشته شد

صدای پی در پی تیراندازی بار دیگر در کنگان به گوش رسید که در پی آن عبدالودود بحرانی قاتل؛ دختر عمو های خود به نام زهرا، حدیده، فاطمه مکیان و چند تن دیگر به هلاکت رسید.

عبدالودود بحرانی عامل قتل عام خانواده مکیان و چند نفر دیگر صبح امروز یکم فروردین سال 1400 در منطقه انتظامی سنگان با ضرب گلوله کشته شد.قاتل مسلح درحالیکه اطلاع نداشت همه حرکاتش رصد می شود با گذشتن از سیم خاردار و دیوار های بلنده مقر انتظامی سنگان به این ساختمان وارد شد و در تله پلیس گرفتار شد.

مرگ عبدلودود بحرانی عامل قتل و عام خانواده مکیان

عبدلودود لحظه ای که به مقر انتظامی رفت تا به تصور خود دور از چشم پلیس دست به اقدامی بزند از داخل ساختمان فیلم گرفت و آن را در گروه خانوادگی خود پخش کرد و این درحالی بود که پلیس همه لحظات را تحت نظر داشت و قاتل پس از درگیری هالیوودی با ماموران نوپو در مقر انتظامی با شلیک تک تیرانداز کشته شد و این تراژدی برای خانواده مکیان و بحرانی به این شکل خاتمه یافت.

عبدلودود در سال 73 یکی دیگر از دخترعمو های خود را با ضرب چاقو به قتل رسانده بود که با گذشت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرد او در قطر پس از 20 سال به جرم حمل و نقل مواد مخدر از زندان آزاد شد. او پس از اخراج و بازگشت به ایران دست به جنایت خونینی زد.

قاتل متواری به مقر انتظامی رفت

پسرعموی قاتل اظهار کرد : عبدلودود به منطقه انتظامی سنگان در کنگان با اسلحه جنگی لحظه ای که ماموران خواب بودند ورود کرد انگیزه اش از قتل ها ناموسی بود عبدلودود به تمامی ساختمان های این منطقه وارد شده بود.

وی ادامه داد : عبدلودود در قطر 20 سال زندانی بود او به مرکز منطقه انتظامی سنگان در خوابگاه و ساختمان های اداری وارد شده بود که توسط پلیس کشته شد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها