|

بررسی استایل شادی کرم رودی

استایل گوتیک به سبک عجیب و مرموز شادی کرم رودی؛ فیروزه ابلق یه کمد لباس سیاه داره!

استایل شادی کرم رودی

شادی کرم رودی یکی از بازیگر های جوان و پر انرژی سینمای کشور است که در چند سال اخیر حسابی به خاطر استایل و همسرش اسمش سر زبون ها افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شادی کرم‌ رودی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون متولد 6 مهر 1369 در تهران می باشد و از سال 1392 با بازی در فیلم ماهی و گربه فعالیت هنری خود را آغاز نموده است. از جمله آثار هنری او می توان به ابلق، جمشیدیه، بوم و بانو، مثل بچه آدم، یک شهروند کاملا معمولی و دارکوب اشاره کرد. جالب است که بدانید شادی کرم رودی یک بار برنده جایزه بهترین بازیگر زن در دوازدهمین دوره جشنواره ملی برای فیلم مثل بچه آدم شده است. این بازیگر جوان فارغ التحصیل لیسانس رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد؛ او متاهل است و همسر او آقای آرین وزیر دفتری فیلمساز است. شادی کرم رودی یکی از بازیگر های با استعداد و پر انرژی سینمای کشور است که در چند سال اخیر حسابی به خاطر استایل و حضور دست تو دست با همسرش اسمش سر زبون ها افتاده است. شادی کرم رودی برای انتخاب لباس و استایل شخصی خود از سبک گوتیک که سبکی جذاب و مرموز است استفاده می کند و به جرات می توان گفت استفاده از این سبک را به خوبی بلد است.

استایل گوتیک مانند هر سبک دیگری، با چند ویژگی خاص همراه است که اصلی ترین آن ها را می توان موهای سیاه رنگ، ناخن‌ های مشکی و انواع رنگ‌ های خاموش، خط چشم تیره و لباس‌های مشکی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ستایل های جذاب و گوتیک شادی کرم رودی آشنا شوید.

استایل شادی کرم رودی

استایل شادی کرم رودی

استایل گوتیک و مرموز شادی کرم رودی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

حضور شادی کرم رودی و همسر فیلمسازش در چهلمین جشنواره فیلم فجر به خاطر ژست ها و استایل های گوتیکی که داشتند بسیار سر و صدا به پا کرد. جالب است که بدانید همانطور که در تصاویر پایین می بینید استایل گوتیک شامل موهای سیاه رنگ، ناخن‌ های مشکی و انواع رنگ‌ های خاموش، خط چشم و رژلب تیره و لباس‌ های مشکی است. نمای کلی استایل گوتیک دارک است و آیتم‌ ها و جنس پارچه‌ استفاده شده در این سبک، شامل مخمل، تور، چرم، انواع کرست‌ بسیار محکم و دستکش می‌ شود. افرادی که به سبک گوتیک لباس می پوشند افرادی جسور با اعتماد به نفس بالا هستند که علاقه دارند مرموز و متفاوت تر از بقیه افراد دیده شوند.

استایل شادی کرم رودی

استایل شادی کرم رودی

باز هم دارک پوشی شادی کرم رودی در اکران خصوصی سریال جیران

همانطور که در قسمت بالاتر اشاه کردیم نمای کلی استایل گوتیک دارک است، پس از آنجایی که شادی کرم رودی از سبک وتیک برای استایل شخصی خود استفاده می کند امری عادی است که لباس های سیاه را بیشتر از لباس های دیگر در استایل خود استفاده کند. جالب است که بدانید افرادی که گوتیک می پوشند حتی اگر در استایل خود از رنگ های روشن هم استفاده کنند سعی می کنند مانند استایل پایین شادی کرم رودی برای اکسسوری ها باشد. برای مثال شال یا زیورآلات را از رنگ های دیگر به جز مشکی استفاده می کنند ولی آیتم های اصلی همیشه سیاه می مانند.

استایل شادی کرم رودی

استایل شادی کرم رودی

شادی کرم رودی با دامن بلند در جشنوره ونیز در کنار آقایی

جالب است که بداند این بایگر خانم برای شرکت در جشنواره های خارجی هم مانند همیشه از استایل های جذاب و گوتیک استفاده می کند. شادی کرم رودی به خوبی می داند چه جوری به سبک شخصی خود لباس بپوشد که شیک و در عین حال پوشیده باشد و این خود یکی از ویژگی ها مهم استایل برای هر سلبریتی خانم می تواند باشد. در تصاویر پایین به خوبی خواهید دید که این بازیگر جوان به همراه همسر خود از سبک کلاسیک و گوتیک به صورت ترکیبی استفاده کرده اند و از ترکیب این دو سبک به نتیجه خوبی هم رسیده اند.

استایل شادی کرم رودی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شادی کرم رودی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست متاهل است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی