|

معجزه مانت بنفش در استایل تابستانی

مانتو بنفش را چگونه ست کنیم؟ با معجزه رنگ سلطنتی سال در استایل آشنا شوید

مانتو بنفش

رنگ بنفش یکی از رنگ‌ های جذاب و شیک است که با توجه به نوع و شدتی که دارد، می‌تواند با رنگ‌ های مختلفی ترکیب شود. مانتو بنفش هم استثنا نیست.…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست کردن مانتوهای رنگی کار بسیار دشوارتری از مانتوهای ساده است، پس اگر می خواهید استایل تابستانی امسال خود را با یک مانتو رنگی تکمیل نمایید بهتر است تا با ترفندهای ست کردن رنگ های جذاب فصل آشنا باشید. یکی از مانتوهای جذاب رنگی مانتو بنفش است، مانتو بنفش به خاطر داشتن رنگ سلطنتی می تواند از شما یک ملکه تمار عیار بسازد، البته اگر به درستی ست شود. رنگ بنفش یکی از رنگ‌ های جذاب و شیک است که با توجه به نوع و شدتی که دارد، می‌ تواند با رنگ‌ های مختلفی ترکیب شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بنفش به عنوان رنگی اسرارآمیز شناخته می شود که نمادی از سحر و جادو و رمز و راز است. خانم هایی که بیشتر اوقات مانتو بنفش می پوشند افرادی کاریزماتیک، جذاب، درون گرا و خیال پرداز هستند و همیشه می خواهند بهترین باشند. همچنین مانتو رنگ بنفش معمولا به عنوان یک مانتو شیک و مجلسی و سلطنتی شناخته می شود. ماین مانتو اگر با زرد ست شود حس اعتماد بنفس را افزایش داده و باعث می شود در نگاه دیگران استایل لاکچری داشته باشید.

مانتو بنفش

از آنجایی که در تاریخچه غرب، رنگ بنفش تنها توسط قشر ثروتمند و اشراف استفاده میشد، می توان گفت پس مانتو بنفش گزینه مناسبی برای استایل های الگانت و رسمی محسوب می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با مانتو بنفش آشنا شوید.

مانتو بنفش

مانتو بنفش و سبز؛ مانتو ترند چیه این ترکیب رنگی همیشه مده!

اولین رنگی که برای ست کردن مانتو بنفش پیشنهاد می کنیم رنگ سبز است، شما می توانید با ترکیب این دو رنگ استایل تابستانی خود را جذاب و در عین حال بسیار لوکس نمایید. پس اگر برای  رفتن به مهمانی آماده می شوید و استایلی کلاسیک را برای خود در نظر دارید، مانتو بنفش و شلوار و شال سبز می توانند برایتان گزینه های مناسبی محسوب شوند. پس فراموش نکنید که ترکیب رنگ بنفش با رنگ سبز در استایل تابستانی چه کژوال و چه کلاسیک نیز یکی از ترکیبات جالب و شیک است.

مانتو بنفش

رنگ بنفش با رنگ سبز در ترکیبات مختلف شامل جوراب، کفش، کیف و یا دامن‌ های پارچه‌ای بسیار جذاب به نظر می‌ رسد. پس انتخاب اکسسوری های رنگی را دست کم نگیرید، برای مثال شال و یا صندل بندی سبز می تواند به استایل شما حس و حال بهتری بیافزاید.

مانتو بنفش

مانتو بنفش با کرم و سفید؛ ترکیب های خنثی به همه ساز می رقصند

یکی از ترکیب رنگی های جذاب در دنیای مد را می توان ترکیب رنگ های جذاب و تیره ای مانند بنفش با رنگ سفید یا کرم دانست. شما برای انتخاب این رنگ ها در کنار هم نیازی به دانش بیش از حد و یا زمان زیادی نخواهید داشت و می توان گفت این رنگ ها جزو انتخاب های کم ریسک و مطمئن هستند که برایتان استایلی جذاب و در عین حال متفاوت را به ارمغان خواهند آورد. فراموش نکنید که رنگ بنفش در کنار رنگ کرم و طلایی باعث می شود شما بسیار شیک و باشکوه به نظر بیاید، پس برای استایل های اینچنینی استفاده از اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق را فراموش نکنید. دستبند و یا ساعت مچی طلایی می تواند مکمل مناسبی برای استال کلاسیک باشد.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش و نارنجی؛ استایلی جذاب و پر انرژی را تجربه کنید

شما برای ست کردن مانتو بنفش گزینه های فراوانی دارید ولی اگر می خواهید استایلی متفاوت و پر انرژی را تجربه کنید بهتر است از رنگ نارنجی برای ست کردن مانتو بنفش خود کمک بگیرید. پیشنهاد ما برایتان انتخاب مانتو بنفش و شال و اکسسوری های نارنجی است، البته اگر ماکسیمال پوش و جسور هستید می توانید از شلوار نارنجی هم برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. فرامشو نکنید که صندل های بندی نارنجی، ساعت های بند چرم نارنجی و یا گوشواره های ترند و بزرگ نارنجی می توانند اکسسوری های مناسبی برای استایل تابستانی شما باشند.

مانتو بنفش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی