|

بهترین مارک های کرم ضد آفتاب

معرفی سه تا از بهترین کرم های ضد آفتاب دنیا؛ یادت نره هر برندی ممکنه به پوستت نسازه!

بهترین کرم ضد آفتاب

معرفی چندتا از یهترین کرم های ضد آفتاب دنیا با قیمت، جدیدترین برندهای خوب ضد آفتاب را بشناسید مقایسه کنید و متناسب با نوع پوست خود خرید کنی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا داشتن پوستی صاف، شفاف و فاقد کک‌ و مک، بدون استفاده از کرم ضد آفتاب امکان‌ پذیر است؟ قطعا جواب این سوال منفی است. پس اگر می‌ خواهید از خودتان در برابر سرطان پوست محافظت کنید و در کنار آن پوستی لطیف و شفاف هم داشته باشید، استفاده از کرم ضد آفتاب برای شما امری ضروری و مهم به حساب می‌ آید. البته قبل از انتخاب کرم ضد آفتاب پیشنهاد ما به شما شناخت بهترین برندهای ضد آفتاب است، زیرا در این حالت گزینه مناسب تری را با توجه به پوست خود می توانید انتخاب نمایید.

اشعه آفتاب می تواند موجب چروک شدن، آفتاب سوختگی، ایجاد لک، تیرگی پوست و پیری پوست شود و کرم ضد آفتاب از محصولات مراقبتی و ضروری پوستی است که تا حد بسیار زیادی از این آسیب ها جلوگیری می کند. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید همه این موارد می تواند نشان دهد به چه میزان همه ما به کرم ضد آفتاب نیاز داریم تا پوستی شاداب، جوان و سالم داشته باشیم. اما آیا واقعا می دانید بهترین کرم ضد آفتاب کدام است؟ و یا چه نوع کرم ضد آفتابی برای نوع پوست شما مناسب تر است؟

در جواب سوال های پیش آمده باید بگوییم که فرقی ندارد کرم ضد آفتابی که می زنید ایرانی است یا خارجی مهم این است که بهترین انتخاب برای پوست شما باشد. برای مثال اگر پوست شما چرب است، بهترین انتخاب برای شما کرم ضد آفتاب پوست چرب است. این ضد آفتاب ها بر پایه آب تولید می شوند و در ترکیبات آنها اغلب چربی وجود ندارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا با چند تا از جدیدترین و بهترین کرم های ضد آفتاب دنیا آشنا شوید.

بهترین کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب اربن شیسیدو؛ بهترین انتخاب برای پوست های چرب

اولین پیشنهاد ما برای افرادی که پوست چرب دارند ضد آفتاب اربن شیسیدو است. این ضد آفتاب بدون چربی بافتی بسیار سبک و ابریشمی دارد که به سادگی جذب پوست می شود. با اس پی اف 30 و بهره گیری از تکنولوژی جدید، اشعه یو وی را از تمام جهات مهار می کند و مانند لایه ای محافظ مانع ورود آن به پوست می شود. این کرم حاوی هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان است که علاوه بر آبرسانی، از پوست در مقابل آلودگی محیط محافظت می کند و مانع بروز آثار اولیه افزایش سن می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ضد آفتاب دارای فرمول ضد آب است که دوام بالایی دارد و با کنترل سطح چربی پوست از براق شدن آن و بروز لک های ناشی از آکنه جلوگیری می کند. پس می توان گفت افرادی که پوست چربی دارند می توانند از این کرم بدون هیچ نگرانی ای برای روزمره و استفاده طولانی مدت استفاده کنند.

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب

ضدآفتاب اوردینری؛ بهترین انتخاب برای پوست های میانه

یکی از پیشنهاد های ما برای تابستان گرم و آفتابی امسال کرم ضدآفتاب اوردینری  است، ضدآفتاب اوردینری دارای اس پی اف 30 است و از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می کند. همچنین این کرم حاوی آنتی اکسیدان است و پوست را آبرسانی می کند و مانع آفتاب سوختگی و تاثیرات ناشی از آفتاب بر پوست از جمله پیری زودرس پوست می شود. پس اگر پوستی میانه دارید و به دنبال یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست خود هستید می توانید این کرم را انتخاب نمایید.

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب بدن ایزدین؛ راحت و سریع آماده شوید

اسپری ضد آفتاب نسل جدیدی از کرم های ضد آفتاب است که کار را برای شما راحت می کند. پس اگر به ساحل می روید بهتر است به جاب کرم اسپری با خود ببرید. ضد آفتاب ایزدین فرمولاسیون پیشرفته این ضدآفتاب حاوی عصاره خالص زنجبیل است که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و از پوست در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. این ضد آفتاب با بهره‌گیری تکنولوژی wet skin، بدون کاهش مقدار اس پی اف بر روی پوست خیس نیز قابل استفاده است و جالب است که بدانید بلافاصله پس از استفاده روی پوست خشک می شود و پوست را صاف و مخملی می کند.

جهت استفاده روی پوست خشک یا خیس از فاصله 5 سانتی متری و 30 دقیقه قبل از تماس با آفتاب اسپری شود؛ سپس با دست ضدآفتاب را به صورت یکدست روی پوست پخش کنید تا جذب شود.

بهترین کرم ضد آفتاب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی