|

آر اف چیست؟

چرا بوتاکس و روش های غیر امن؟ برای جوانسازی پوست خود از آر اف فرکشنال استفاده کنید

آر اف چیست؟

با آر اف فرکشنال و تاثیرات عجیبش بر روی پوست خود آشنا شوید. آر اف پوست نوعی دستگاه تقویت‌ کننده پوست است که باعث جوانساز پوست می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  آر اف فرکشنال پوست نوعی دستگاه تقویت‌ کننده پوست است که با فرآیند‌های مخصوصی باعث تولید سلول‌ های کلاژن ساز و جوانساز پوست می‌ شود. این دستگاه موجب برطرف کردن ایرادات پوستی شده و با از بین بردن سلول‌ های مرده پوست فرآیند بازسازی و جایگزینی سلول‌ های جدید را در لایه‌ های سطحی و میانی پوست انجام می‌ دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش مدرن بر خلاف روش های دیگر مانند تزریق بوتاکس ایمن است و بدون جراحی نتیجه دلخواه را به شما خواهد داد. پس اگر به دنبال روشی امن با نتیجه مناسب برای جوانسازی پوست خود هستید می توانید از روش آر اف فرکشنال استفاده کنید. البته در ابتدا خوب است که بدانید آر اف چیست  و یا چگونه استفاده می شود؟ 

در سال های اخیر رادیو فرکانسی RF به عنوان درمان انتخابی و تایید شده در برطرف کردن چین و چروک های پوست معرفی شده است. مطالعات گسترده تغییرات الیاف کلاژن پوست و بهبود و ترمیم بافت پوست تحت درمان با آر اف را نشان می دهد. پس می توان گفت تا حد بسیار زیادی این روش مانند بوتاکس و تزریق های دیگر چین و چروک های پوست را از بین می برد و باعث جوانسازی و لیفت پوست شما خواهد شد.

فراموش نکنید که از بین بردن منافذ پوستی، جای لک و اسکار و شفافیت پوست هم از اثرات استفاده از این روش امن برای جوانسازی پوست است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با آر اف فرکشنال و تاثیراتش بر روی پوست آشنا شوید.

آر اف چیست؟

انواع آر اف فرکشنال را بشناسید؛ روش و دستگاه مناسب درمان خود را انتخاب نمایید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دستگاه های آر اف فرکشنال هم مانند دستگاه های لیزر دنیای متنوعی دارند و شما باید دستگاه مناسب خود را متناسب با نوع درمان خود انتخاب نمایید. برای مثال انواع دستگاه آر اف در شکل تک قطبی و دو قطبی ارائه می شود. در آر اف تک قطبی، امواج گرمایی در لایه های عمیق پوست اعمال شده و کاربرد آن اکثرا برای لاغری و کاهش سلولیت است. در آر اف دو قطبی، درمان در لایه های سطحی پوست ایجاد شده و هدف آن، جوانسازی پوست است. پس اگر می خواهید برای جوانسازی از این روش استفاده کنید انتخاب آر اف دو قطبی گزینه مناسبی است.

آر اف چیست؟

آر اف چیست؟

توصیه های قبل از انجام مراحل آر اف فرکشنال

قبل از درمان توسط آر اف نیاز به اقدامات خاصی نیست فقط توجه داشته باشید تا 2 هفته قبل در معرض تابش مستقیم خوشید و تابش اشعه سولاریوم قرار نگیرید. پس اگر قصد دارید برای جوانسازی پوست خود از روش آر اف فرکشنال استفاده نمایید بهتر است تابستان امسال از خیر آفتاب گرفتن و یا برنز کردن بگذرید. البته خوب است که بدانید در صورت اقدامات لایه برداری پوست باید چند هفته صبر کرده و بعد از ان اقدامات دیگری را انجام دهید، پس حتما چند هفته از لایه برداریتان گذشته باشد. به زبان ساده تر بهتر است چند هفته قبل آر اف هیچگونه عملیاتی روی پوست خود انجام نداده باشید و از داروهای رقیق کننده خون هم استفاده نکرده باشید.

البته فراموش نکنید که قبل از انجام ار اف پوست باید تمیز و کاملا عاری از هر ماده آرایشی باشد، پس قبل از مراجعه به مطب از میکاپ و یا حتی استفاده ضد آفتاب خودداری نمایید.

آر اف چیست؟

آر اف چیست؟

توصیه های بعد آر اف فرکشنال؛ برای نتیجه مطلوب حتما رعایت کنید

فراموش نکنید که بعد از درمان آر اف فرکشنال پوست حالتی ملتهب پیدا می کند و این یک اتفاق طبیعی است، ولی شما باید برای مراقبت های بعد درمان توصیه هایی را بدانید تا زودتر به نتیجه مطلوب برسید. برای مثال از شستن صورت تا 3 روز با آب داغ و شوینده های قوی خودداری کنید و یا حتما از کرم ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده استفاده کنید. البته نکته مهم تر که باید آن را رعایت کنید این است که حتما بعد از انجام آر اف به استخر و سونا نروید و از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید. البته استفاده نکردن از محصولات آرایشی و تا حد بسیار زیادی مخصوصا لواز آرایش های غیر گیاهی را فراموش نکنید.

آر اف چیست؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی