|

معرفی معروف ترین مارک های ژل لب

بهترین برند ژل لب کدام است؟ لب روسی با هر نوع ژلی در نمیادا!

ژل لب

انتخاب بهترین برند ژل لب برای تزریق لب روسی، برای اطلاع از معروف ترین مارک های ژل لب با قیمت، تمام مشخصات و ویژگی های لازمه در سایت شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از دغدغه های رایج همه خانم های زیبا پسند و زیبا جوی در زمینه تزریق ژل لب این است که کدام برند برای تزریق ژل لب گزینه مناسب تری است؟ البته تا حدودی این دغدغه دست است زیرا نوع ژل و برند انتخاب تا حد بسیار زیادی بر روی سلامت شما و یا حتی نتیجه و فرم دهی لب تاثیر می گذارد. پس اگر می خواهید ژل لب را به روش روسی تزریق نمایید و نتیجه کار برایتان مهم است بهتر است تا از بهترین برند های روز دنیا در این زمینه آگاه باشید.

پس از آنجایی که امروزه حجیم کردن لب‌ ها، یکی از ترندهای پرطرفدار زیبایی در بین زنان و مردان بوده و تزریق ژل، مرسوم‌ ترین روش برای تبدیل لب‌ های قیطانی و نازک به لب‌ های حجیم و گوشتی است بهتر است بهترین را برای خود انتخاب نماید. زیرا  استفاده از مواد بی‌ کیفیت می‌تواند عوارض جبران‌ ناپذیری در پی داشته باشد. از آنجایی که شناخت ژل‌ لب اورجینال اهمیت بالایی دارد پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین مارک های ژل آشنا شوید.

به عنوان نکته اولیه به یاد داشته باشید که بی‌ خطر بودن مواد به کار رفته در ژل لب باید یکی از ملاک‌ های انتخاب مارک محصول باشد. اسید هیالورونیک یکی از موادی است که اغلب مارک‌ های ژل لب بر پایه آن ساخته می‌ شوند. این اسید به‌ طور طبیعی در بافت پوست، چشم و مفاصل ما وجود دارد و وظیفه آن، تأمین رطوبت پوست و چشم و روان کار کردن مفاصل است.

بهترین برند ژل لب

بهترین برند ژل لب

ژل لب رووفیل؛ فرم دهی حرفه ای لب

ژل لب رووفیل یکی از ژل لب های پر طرفدار در بازار بوده است که بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم این اسید به‌ طور طبیعی در بافت پوست، چشم و مفاصل ما وجود دارد و وظیفه آن، تأمین رطوبت پوست و چشم و روان کار کردن مفاصل است. یکی از مزیت‌ های اسید هیالورونیک این است که پس از تزریق، به‌طور طبیعی جذب بافت ناحیه تزریق می‌ شود. بنابراین می توان گفت که اسید هیالورونیک هیچ عوارض جانبی خطرناک و دائمی برای فرد ایجاد نمی‌ کند.

پس می توان گفت مواد موجود در رووفیل می‌ توانند از تخریب سلول‌ ها به‌ وسیله رادیکال‌ های آزاد جلوگیری کنند و جالب است که بدانید ماندگاری بالا و دادن ظاهری طبیعی به لب‌ ها در روش لب روسی از جمله مزیت‌ های این ژل محسوب می‌ شوند.

بهترین برند ژل لب

بهترین برند ژل لب

ژل لب پرفکتا؛ یکی از بهترین مارک‌ های ژل در دنیا

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کرید دنیای ژل لب به اندازه دنیای فیلر و بوتاکس وسیع است، پس اگر می خواهید انتخاب درستی برای خود داشته باشید بهتر است که از ژل لب پرفکتا استفاده نمایید. زیرا این ژل یکی از بهترین مارک‌ های ژل لب در دنیا است که در کشور فرانسه تولید می شود و به‌ جز قرمزی، تورم و درد بعد از تزریق، عوارض جانبی خاصی برای محصولات این برند تا کنون دیده نشده است.

همچنین ماندگاری محصولات پرفکتا از 6 ماه برای لب تا 18 ماه برای گونه و چانه متغیر است. از مزیت‌ های ژل پرفکتا هم می‌ توان به اثربخشی فوری آن (حداکثر ۲۴ ساعت) اشاره کرد؛ پس اگر به دنبال نتیجه سریع، دوره نقاهت کوتاه و دوره نقاهت کوتاه هستید ژل لب پرفکتا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

بهترین برند ژل لب

بهترین برند ژل لب

ژل لب ژوویدرم؛ دارای فناوری Vycross

یکی از بهترین برندهای ژل لب در تمام دنیا را می توان ژوویدرم دانست زیرا این برند مطالعات بالینی گسترده‌ای روی محصولات خود انجام داد تا اثربخشی و عوارض جانبی آن‌ ها را تعیین کند. همچنین تمام محصولات برند ژوویدرم، تأییدیه‌ های سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را تا به امروز دریافت کرده‌اند.

این برند از فناوری Vycross برای اتصال مولکول‌ های اسید هیالورونیک استفاده می‌ کند، حتما برایتان جالب است که بدانید این اتصال باعث می‌ شود مولکول‌های اسید هیالورونیک پیوند بهتری با یکدیگر داشته و حجم مطلوب‌ تری به لب‌ ها بدهند. همچنین تمام محصولات این برند حاوی مقدار کمی لیدوکائین برای کاهش درد هنگام تزریق هستند. پس برای داشتن یک لب روسی با حجم مناسب و بدو درد ژل لب ژوویدرم را انتخاب نمایید.

بهترین برند ژل لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی