|

صورت و آرایش خود را چگونه پاک کنیم؟

معرفی سه تا از بهترین شوینده های پوستی؛ به نظرت کدوم برات بهتره تونر یا شوینده کرمی؟

تونر و شوینده آرایشی

انتخاب و خرید بهترین شوینده پوستی و یا آشنایی با ویژگی های مختلف نوع های دیگر می تواند به شما در راه داشتن پوستی سالم و شاداب کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فراموش نکنید که علاوه بر ترفندهای آرایشی، سلامت و شادابی پوست تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد اما پوست صورت در طول روز در معرض انواع آلودگی ها، گرد و غبار، باکتری ها و اشعه های مضر قرار می گیرد و همین موضوع موجب می شود سلول های مرده آن زیاد شود و شادابی اولیه خود را از دست بدهد. اینجا است که اهمیت استفاده از محصولات مراقبت پوستی و به ویژه شوینده های پوستی اهمیت می یابد. پس قبل از اینکه به فکر خرید یک محصول مراقبتی مانند سرم ضد چروک و یا سرم لیفت کننده بروید بهتر است که به فکر انتخاب یک شوینده مناسب برای پاکسازی و شستن پوست خود باشید. زیرا هنگامی که پوستتان را به صورت عمقی پاک و تمیز نکنید استفاده از کرم شب و یا دیگر کرم های روتین پوستی مانند کرم دور چشم هیچ فایده ای نخواهد داشت.

شوینده صورت یکی از محصولات مراقبت پوستی می باشد که بدون آسیب به بافت پوست به رفع سلول های مرده، چربی، میکاپ صورت و سایر آلودگی ها از سطح پوست می شود. این محصول منافذ پوست را پاک کرده و از آکنه جلوگیری می کند. استفاده از شوینده پوستی مناسب  با توجه به نوع پوست در روتین پوستی مهم و ضروری است زیرا پاکسازی و تمیز بودن پوست تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات پوستی دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین شوینده های پوستی دنیا آشنا شوید.

شوینده های پوستی معروف دنیا

به این میگن شوینده پوستی؛ تونر لایه بردار و جمع کننده منافذ تاچا

تونرها یکی از شوینده های پوستی و عمقی هستند که معمولا بعد از شستشوی صورت با آب و صابون و یا شویند مناسب نوع پوست فرد استفاده می شوند تا پوست را به صوت عمقی تمیز کنند. تونر تاچا دارای آلفا هیدروکسی اسید است که با عصاره سیب، گریپ فروت، پرتقال، لیمو و جوجوبا غنی شده است و با فرمولاسیونی ملایم پوست را لایه برداری می کند تا سطح آن نرم و لطیف شود.

ویتامین B3 و نیاسیامید موجود در این تونر پوست را تسکین می بخشند، قرمزی پوست را کاهش می دهند، رنگ آن را یکدست می کنند و جلوه منافذ را به حداقل می رسانند. عصاره رز از ترشح چربی اضافی جلوگیری می کند و منافذ را جمع می کند، پس می توان گفت این تونر برای افرادی که پوست چرب دارند گزینه مناسبی است.

شوینده های پوستی معروف دنیا

شوینده های پوستی معروف دنیا

 فوم شست و شوی کلارنس؛ محبوب ترین شوینده پوستی برای پوست چرب

فو های شست و شو نوعی از شوینده های پوستی هستند که برای استفاده از آن ها مانند پن ها به آب و آبکشی نیاز دارید. البته پیشنهاد ما برای تمیز کردن عمقی پوست فوم شستشو است نه پن زیرا فوم ها قدرت پاک کنندگی بیشتری دارند ولی در عین حال باعث آسیب پوستی نمی شوند. فوم شست و شوی کلارنس حاوی عناصر ارگانیک است که در مزارع کلارنس پرورش یافته اند، بافتی کرمی دارد که در تماس با آب به فوم ابریشمی تبدیل می شود و هرگونه آلودگی و آرایش را از سطح پوست و منافذ پاکسازی می کند. عصاره اسپیره موجود در آن پوست را مات می کند؛ همچنین دانه های آبی رنگ این کرم از سالسیلیک اسید ساخته شده اند که به پوست طراوت و شادابی می بخشند و از براق شدن پوست جلوگیری می کنند.

شوینده های پوستی معروف دنیا

شوینده های پوستی معروف دنیا

نوبتی هم باشد نوبت شوینده کرمی ویتامین ای بادی شاپِ

شوینده های پوستی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند ولی یکی از بهترین نوع های آن ها را می توان شوینده کرمی دانست. این شوینده ها بر خلاف نوع های بالایی برای پوست های خشک و با یا مختلط مناسب هستند و می توان گفت پوست را علاوه بر تمیزی نیز پاکسازی می کنند. پاک کننده کرمی ویتامین E بادی شاپ با فرمولی ملایم و بافتی ابریشمی هر نوع آلودگی را از پوست پاک می‌ کند و پوست را نرم و لطیف می کند. 89% مشتقات این پاک کننده را عناصر طبیعی تشکیل می دهند .این پاک کننده حاوی ویتامین E است که پوست را تغذیه می کند و حتی برای پوست های خشک نیز قابل استفاده است.

شوینده های پوستی معروف دنیا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی