|

چه کرم پودری بزنیم؟

بهترین مدل های کرم پودر دنیا را بشناسید؛ متناسب با پوست و نیازت کرم آرایشی انتخاب کن

انواع کرم پودر

شناخت بهترین مدل های کرم پودر دنیا باقیمت و تمام ویژگی ها، مقایسه و معرفی جدیدترین کرم های آرایشی مانند سی سی کرم و بی بی کرم با کرم پودر

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فکر کنید که به یک مهمانی و یا قرار مهم دعوت هستید و قصد دارید بهترین آرایش را برای خودتان انجام دهید آیا می دانید که از کجا باید شروع کنید؟ بله انتخاب یک فونداسیون مناسب مانند کرم پودر برای یک میکاپ حرفه ای امری ضروری است. فراموش نکنید که برای انتخاب مناسب این کرم آرایشی لازم است ابتدا با انواع کرم پودر و ویژگی های آن ها آشنا شوید و بدانید که کدام یک از این کرم ها برای نوع پوست و یا نیاز شما مناسب هستند. منظور از نیاز مقدار تعداد دفعات استفاده و یا کاربردی که از او انتظار دارید است.

برای مثال همه افراد از کرم پودر توقعی یکسان ندارند، بعضی می خواهند کرم پودر انتخابی آن ها پوشش دهی کمتری داشته باشد و سبک باشد در حالی که بعضی دیگر توقع دارند کرم انتخابیشان یشترین قدرت کاور و پوشش دهی را داشته باشد. نکته دیگری که برای انتخاب این فونداسیون باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ مناسب برای پوست خود است وگرنه بعد از اتمام میکاپ متوجه تفاوت رنگ صورتتان با سایر قسمت‌ های بدن می‌ شوید.

قبل از آشنایی با بهترین برند کرم پودر 1402 بهتر است با خود این محصول آرایشی آشنا شوید، کرم پودر محصولی است که برای زیرسازی آرایش به کار می‌ رود و برای استفاه باید  آن را به همه‌ قسمت‌ های صورت بزنید تا رنگ پوستتان یک‌ دست شود و مانند یک بوم تمیز آماده‌ ادامه‌ آرایش شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کرم پودر بر اساس فرمول ساخت آشنا شوید.

انواع کرم پودر

کرم پودر مایع؛ کلاسیک ترین نوع در دنیای آرایشی

یکی از رایج‌ ترین و کلاسیک ترین انواع کرم پودر، کرم پودر مایع است. این کرم پودرها معمولا در ظرف‌ های پمپی و لوله‌ ای عرضه می‌ شوند و شما می توانید به راحتی به پوشش بسیار نازک تا غلیظ آن می‌ توانید اعتماد کنید. این محصول، ساختاری ترکیب‌ پذیر دارد و به لطف چنین ساختاری شما می‌توانید آن را با دیگر کرم ها ترکیب کنید تا رنگ و یا محصول آرایشی مورد نظر خود را به دست بیاورید.

البته دقت کنید که این نوع از کرم پودرها بر پایه‌ آب یا روغن ساخته می‌ شوند، پس باید بدانید که  این نوع کرم پودر بسته به پایه آن برای کدام نوع پوست مناسب است. پیشنهاد ما برای شما این است که اگر پوست چرب یا مستعد آکنه‌ دارید، محصول بر پایه آب را انتخاب کنید.

انواع کرم پودر

انواع کرم پودر

کرم پودر کرمی؛ چه کرم هایی در این دسته قرار دارند؟

اگر تا به حال این مدل از کرم پودر را از جلو دیده باشید متوجه خواهید شد که این مدل شبیه به کرم پودر مایع است با این تفاوت که بافت غلیظ‌‌ تری دارد و به علت کرمی بودن آن برای پوست‌ های خشک بسیار مناسب است. بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم ها همگی در این دسته قرار دارند، پس می توان گفن این نوع کرم ها دارای قدرت پوشش دهی بیشتری نسبت به نوع مایع هستند و بر خلاف نوع بالا دارای رنگ‌دهی، خاصیت مرطوب‌ کنندگی و ضد آفتابی هستند.

پس اگر می خواهید برای میکاپ تابستانی امسال خود یک کرم پودر تهیه کنید بهتر است یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. البته بسته به نوع پوست خود می توانید از نوع مات و یا طبیعی و مرطوب آن ها استفاده کنید، ولی اگر پوست چربی دارید نمونه های مات و فاقد چربی برایتان گزینه های مناسبی محسوب می شوند.

انواع کرم پودر

انواع کرم پودر

با سبک ترین و بهترین کرم پودر دنیا آشنا شوید

موس‌ ها حاوی ریزحباب‌ هایی هستند که باعث سبکی کرم پودر می‌ شوند و آن ها را برای انواع پوست مناسب می کنند. البته چیزی که موس را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌ کند سبکی آن است که باعث می‌ شود خطوط و چین و چروک ها را برجسته نکند و ظاهری طبیعی به پوست بدهد. البته خوب است که علاوه بر این ویژگی های مثبت این را هم بدانید که این محصول به اندازه یک کرم پودر دوام ندارد. پس در هنگام انتخاب باید به این نکته هم توجه کنید دقیقا مانند تناسب میان رنگ پوست و موس انتخابی یا تناسب میان ساختار کرم پودر و نوع پوست شما.

انواع کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی