|

مزوژل چیست؟

مزوژل چیست و چه فایده ای دارد؟ برای زیبایی جایگزینی نیست

مزوژل چیست؟

آشنایی با مزوژل و کاربردهای آن؛ قبل از انتخاب روش جوانسازی پوست از قیمت و تمام ترفندهای زیبایی و جوانسازی پوست به وسیله تزریق آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوزدنیای پزشکی و زیبایی در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری کرده و روش های جدید و موثر زیادی برای بازسازی و جوانسازی پوست ابداع شده است. امروزه مزوژل ها نسل جدیدی از روش های جوانسازی پوست هستند که در فرمول ها و برندهای مختلف عرضه شده و از مواد حیاتی و زمینه ای پوست ساخته شده اند. اگر می خواهید از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید در ابتدا خوب است که بدانید مزوژل چیست؟ و یا چه کاربردی برای پوست شما خواهد داشت. مزوژل ها عصاره غلیظی از مواد مغذی هستند که برای اهداف مختلفی مانند جوانسازی، چربی سوزی، آبرسانی عمقی پوست و … ساخته می شوند.

تزریق مستقیم این مواد مغذی و هیالورونیک اسید به پوست باعث آبرسانی عمیق، لیفت، بازسازی و جوانسازی، سفتی پوست، کاهش چربی سطحی و بر طرف کردن عوارض پوستی مثل درمان منافذ باز، لک و…می شوند. در نظر داشته باشید مزوژل ها بر خلاف ژل و فیلر خاصیت پرکنندگی و حجم دهی ندارند و بیشتر اهداف درمانی داشته و به افزایش کیفیت پوست کمک می کند. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش بر خلاف دیگر تزریق های زیبایی درد زیادی ندارد، پس نیازی به نگرانی درباره درد نیست، زیرا شما با کمی بی حسی موضعی می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مزوژل و کارایی هایش آشنا شوید.

مزوژل چیست؟

مزوژل چیست؟ برای زیبایی هیچ وقت دیر نیست

به جرات می توان گفت مزوژل یکی از روش های رفع عیوب  پوستی است که امروزه از آن بسیار زیاد استفاده می شود. در مزوژل از موادی استفاده شده که موجب بازسازی و تغذیه پوست صورت خواهند شد. در مزوژل از ترکیباتی چون ویتامین‌ ها، پپتید ها، مواد معدنی، کوآنزیم‌ ها، آنتی اکسیدان، اسید آمینه‌ ها و هیالورونیک اسید ها استفاده می‎ شود. این مواد موجب صاف شدن، شادابی و جوان شدن پوست صورت می‌ شوند.

علاوه بر این موضوع می‌ توانند با تقویت پوست و تحریک پوست به ساخت کلاژن موجب برطرف کردن عیوب پوست صورت شوند. با مزوژل علاوه بر خون رسانی به بافت‌ های صورت، رطوبت پوست هم حفظ خواهد شد. البته تا حد زیادی می توان گفت برند انتخابی مزوژل شما می تواند تعیین کننده این موضوع باشد که مزوژل شما از چه موادی تهیه شده باشد.

مزوژل چیست؟

مزوژل چیست؟

مزوژل چه تاثیری روی پوست شما می گذارد؟

یکی از واقعیت هایی که در مورد پوست و بالا رفتن سن وجود دارد این است که با بالا رفتن سن کیفیت و شاداب پوست کم می شود و دلیل این اتفاق را می توان کاهش ساخت کلاژن و الاستین و مصرف شدن ذخیره سایر مواد مفید پوستی مثل هیالورونیک اسید، آمینه اسید و…در بدن دانست. به همین دلیل ما با بالا رفتن سن شاهد شل شدن و یا ایجاد چین و چروک در سن خود خواهیم  شد.

امروزه با کمک مزوژل ها که حاوی مقادیر فراوانی هیالورونیک اسید هستند می توانیم روند پیری پوست را به تعویق  بیاندازیم و کند تر کنیم، به همین خاطر پوست پس از تزریق مزوژل جوان تر، باطراوات تر و شاداب تر می شود، در واقع می توان گفت مزوژل نوعی آبرسانی عمیق برای پوست است. دفعاتی که برای تزریق مزوژل مورد نیاز است به سه عامل مهم نوع پوست، نوع آکنه و اسکار و نوع برند آن بستگی دارد ولی در کل می توان گفت معمولا بین  2 تا 3 جلسه نیاز به تزریق ژل وجود دارد.

مزوژل چیست؟

کدام برند مزوژل برای تزریق صورت مناسب است؟

مزوژل یکی از ژل های زیبایی و احیا کننده پوست است که توسط شرکت های مختلفی تولید می شود، که در حال حاظر می توان گفت دو برند پروفایلو و جالپرو دو تا از باکیفیت ترین برندهای موجود هستند که توسط پزشکان توصیه می شوند. البته می توان گفت بعضی از پزشکان معتقدند که برند جالپرو بهتر پوست را آبرسانی می کند و باعث نتیجه بهتری برای پوست خواهد شد. البته بعضی دیگر از پزشکان معتقدند به دلیل اینکه مزوژل پروفایلو تا 28 روز بعد از تزریق روی پوست باقی می ماند بهتر است و به صورت طولانی تری به فرآیند تولید الاستین و یا کلاژن کمک می کند.

مزوژل چیست؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی