|

تابستون امسال مانتو چه رنگی بپوشیم؟

معرفی سه تا مانتو ترند که میتونه استایلتو از زمین ببره آسمون؛ این روزا شیکی ترند شده

مانتو ترند

خرید و انتخاب مانتو ترند تابستون از سایت شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو و رنگ های ترند سال را بشناسید تا استایل تابستانی را جذاب تجربه کن…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون استایل رنگی رنگی و جذاب می طلبه، پس اگر می خواهید استایلی جذاب را تجربه کنید بهتر است مانتو ترند فصل را بشناسید و در کنار همه این ها تا حدودی ست کردن و ترکیب رنگ ها را در استایل بلد باشید. جالب است که بدانید رنگ مانتو ترند ارتباط مستقیمی با فصل و نوع استایل شما دارد. برای مثال این که در چه فصلی هستید و یا برای رفتن به کجا آماده می شوید، همگی بر روی انتخاب رنگ مانتو تاثیرگذار هستند. از آنجایی که تابستان فصل رنگ ها است ممکن است کار انتخاب رنگ مانتو برای شما در این فصل کمی دشوارتر از فصل های دیگر باشد.

فراموش نکنید که علاوه بر رنگ و انتخاب مانتو ترند باید به جنس مانتو و یا لباس های دیگر استایل تابستانی هم دقت نمایید، برای مثال اگر می خواهید تابستان را علاوه بر زیبا، راحت و خنک بگذرانید بهتر است به جای مانتو ژاکارد و کرپ به سراغ مانتو لینن بروید. مانتو لینن یکی از مانتوهای ترند تابستان است که برای استایل های کژوال یا حتی نیمه رسمی تابستانی گزینه مناسبی می باشد.

پیشنهاد ما برای تابستان امسال انتخاب یک مانتو ترند مانند مانتو سبز زارا و یا مانتو صورتی باربی است. همانطور که می دانید با ترند شدن باربی این روزها، دنیای مد هم به سمت انتخاب لباس هایی رنگ صورتی باربی رفته است. البته این روزها ما حتی شاهد انتخاب رنگ موها و ترندهای آرایشی باربی نیز هستیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با مانتو ترند سال آشنا شوید.

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی باربی

مانتو ترند فقط مانتو صورتی باربی!

باربی عروسک دنیای معروف مُد است که تا سال‌ ها میان کودکان معروف و محبوب بوده است و حالا استدیو‌های بزرگ هالیوود تصمیم گرفته‌اند تا درباره این عروسک جذاب فیلم بسازند و همین موضوع با اینکه این فیلم هنوز اکران نشده است باعث ترند شدن استایل باربی شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل باربی و تاریخچه آناستایل باربی و تاریخچه آنباربیکور یا همان استایل باربی، سبکی ترکیبی از لباس‌ های صورتی بوده که از دهه 50 تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است.

پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و جذاب تجربه کنید بهتر است اولین انتخاب خود را بگذارنید روی مانتو ترند و جذاب سال یعنی مانتو صورتی باربی. شما برای ست کردن این مانتو کار سختی نخواهید داشت زیرا تمام طیف های رنگ صورتی می توانند گزینه های مناسبی برای این استایل جذاب باشند.

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی باربی

دومین مانتو ترند سال اگه گفتی چه مانتوییه؟

اگر به دنبال یک انتخاب جذاب ولی در عین حال بسیار ترندی نیستید می توانید مانتو سبز زارا را که یک مانتو ترند سال نیز محسوب می شود را انتخاب نمایید. برای استایل های تابستانی رنگ سبز می تواند پیشنهاد بسیار مناسبی باشد، زیرا با سفید، خاکی، سرخابی و یا حتی آبی نفتی هم بسیار بسیار ترکیب زیبایی می سازد. آرام پرشیطنت تناقض جالبی است، جالب است که بدانید سبز دقیقا همین ویژگی‌ را دارد.

برای ست کردن مانتو سبز بهتر است تا از رنگ های ذکر شده در بالا استفاده کنید ولی اگر جسور هستید و می خواهید استایل متفاوت تری را تجربه نمایید می توانید برای تکمیل استایل خود از رنگ زرد هم کمک بگیرید. برای مثال مانتو سبز با شال زرد و یا اکسسوری های این رنگی ترکیب بسیار جذابی را برایتان می سازد.

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی باربی

مانتو کرم؛ مانتو ترند سال را نود انتخاب کنید

رنگ کرم از آن دسته رنگ هایی است که به راحتی می توان آن را با رنگ های گرم، خنثی و سرد هماهنگ کرد. اگر می خواهید استایل متفاوتی داشته باشید، می توانید مانتو ترند و کرم خود را با رنگ های جدیدی مانند آبی، سبز، بنفش، سرمه ای ست کنید. البته شما برای ست کردن مانتو کرم از رنگ های دیگر هم می توانید کمک بگیرید، برای مثال استایل مونوکروم نود هم می تواند گزینه جذابی برای استایل تابستانی باشد.

شما برای داشتن همچین استایلی نیاز نیست خیلی به خودتان زحمت دهید بلکه فقط کافی است که همه لباس های خود را از سر تا پا از رنگ های نود با طیف های مختلف انتخاب نمایند. فراموش نکنید که این پیشنهاد برای استایل های تابستانی و رسمی نیز بسیار مناسب است.

مانتو صورتی باربی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی