|

هایفوتراپی چیست و چرا باید انجام شود؟

هایفو تراپی چیست؟ چرا جراحی های پر هزینه با جدیدترین روش های جوانسازی جوان بمانید!

هایفوتراپی

آشنایی با هایفوتراپی و روش های دیگر لیفت صورت با قیمت، هایفوتراپی جایگزینی موثر برای جراحی لیفت صورت است ارزان تر و کم ضررتر می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جوانسازی و لیفت صورت یکی از روش های زیبا سازی صورت است که همه خانم ها می توانند از هر روشی آن را انجام دهند ولی انتخاب روش مناسب و کم ضرر می تواند یک برگ برنده در دستان شما باشد. هایفو تراپی یا به اختصار، هایفو یکی از جدیدترین روش های زیبایی پوست صورت است که برای افزایش استحکام و جوانسازی پوست مورد انجام قرار می گیرد. این روش که HIFU نام دارد، یکی از اصلی ترین روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی لیفت صورت است که می تواند جایگزینی برای راهکارهای جراحی باشد. 

پس اگر می خواهید صورتی جوان و شاداب داشته باشید می توانید ابتدا در مورد هایفوتراپی و یا روش های دیگر تحقیق نمایید و در نهایت با توجه به هزینه ای که می خواهید صرف کنید و یا احتمالات و خطر هایی که در حین انجام هر کدام از روش ها وجود دارد یکی را به سلیقه خود انتخاب نمایید. البته پیشنهاد ما به عنوان بهترین روش برای لیفت صورت و کم ضررترین روش هایفوتراپی است، زیرا شما در این حالت بدون هیچ آسیبی می توانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

هایفو از انرژی اولترا سوند جهت تولید کلاژن در ناحیه میانی پوست (درم) و همچنین منقبض کردن فاسیای عضلات صورت کمک می گیرد. انقباض فاسیای عضلات پوست به لیفت سریع پوست صورت کمک می کند. کلاژن سازی ناشی از اولترا سوند باعث جوانسازی پوست در فاصله 2 تا 6 ماه بعد از هایفوتراپی می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین روش ها و یا دستگاه های لیفت دنیا آشنا شوید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

هایفوتراپی از جمله روش های درمانی بسیار موثر و پرطرفدار برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک می باشد، در این روش، با بهره گیری از امواج فرکانس بالا (امواج فراصوتی)، چین و چروک های پوست از بین می رود و در نتیجه انجام این کار باعث جوان و شاداب تر شدن پوست می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هایفو یک روش کم ضرر با پاسخگویی بالا است که به جای جراحی های پر هزینه و پر خطر لیفت صورت استفاده می شود.

اصولا ارزش و اهمیت هایفوتراپی در ویژگی منحصر به فرد آن است که با انجام آن، سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند. علت این پدیده هم این است که انرژی امواج به کار گرفته شده در روند هایفو آن چنان بالا نیست که بتواند در نقطه برخورد با سطح پوست باعث سوختگی شود. خوب است که بدانید جوانسازی پوست با هایفو برای افراد بین 30 تا 75 سال مناسب است که دچار شل شدگی در پوست خود شده‌اند.

هایفوتراپی چیست؟

هایفو تراپی چگونه باعث جوانسازی پوست می شود؟

در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند کانونی شدت یافته برای هدف قرار دادن 3 لایه مختلف پوست استفاده می‌ شود. این سه لایه از پوست عبارتند از SMAS، لایه درم تحتانی و لایه درم فوقانی که در ادامه درباره آن ها و عملکرد هایفو بر روی هر کدام خواهید خواهند.

سیستم عضلانی اپونوروتیک سطحی (SMAS)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این همان لایه از بافت پوست است که جراحان پلاستیک در عمل لیفت و کشیدن پوست صورت آن را کشیده و فشرده می‌ سازند. انرژی هایفوتراپی با گرم کردن پوست و تحریک آن برای تولید کلاژن و الاستین، موجب سفت کردن پوست زیرین می‌ شود و این عمل باعث لیفت فوری پوست می‌ گردد.

هایفوتراپی چیست؟

لایه درم تحتانی

شاید الان بگویید نیازی نیست این همه اطلاعات در مورد عملکرد یک دستگاه جوانساز و لیف کننده ای مانند هایفو تراپی بدانیم، ولی قبل از انتخاب این روش خوب است تا این اطلاعات را داشته باشید زیرا این اطلاعات باعث می شوند نسبت به طول درمان و یا چگونگی بهبود پوست خود مطلع باشید. هایفوتراپی با بازسازی کلاژن و الاستین، موجب بهبود چین و چروک، لیفت و جوانسازی پوست خواهد شد. یکی دیگر از بخش هایی که در روند هایفو مورد هدف قرار می گیرد، لایه درم تحتانی یا Dermis است که در زیر بالایی ترین و بیرونی ترین لایه پوست قرار دارد.

لایه درم فوقانی

سومین و آخرین لایه ای که تحت تاثیر هایفوترایپی به جوانسازی و لیفت پوست شما کمکمی کند لایه درم فوقانی است. در پی اثر گذاری امواج تولید کلاژن و الاستین در این لایه موجب بهبود چین و چروک و بسته شدن منافذ پوست می‌ گردد. خاصیت کشسانی و ناهمواری بافت پوست نیز بهبود خواهد یافت.

هایفوتراپی چیست؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی