|

استایل سلبریتی ۱۴۰۲

استایل های جنجالی مراسم اکران فیلم پسر انسان؛ استایل میتن ستوده یا سمیرا حسینی؟

پسر انسان

استایل های جنجالی مراسم اکران فیلم پسر انسان با عکس و توضیحات کامل؛ جدیدترین استایل های بازیگرانی مانند میتن ستوده، سمیرا حسینی و شیدا یوسفی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ابتدا شاید برایتان جالب باشد که قبل از اینکه به سراغ استایل بازیگران فیلم پسر انسان در مراسم اکران برویم تا حدودی در مورد خود این فیلم بدانید. فیلم پسر انسان یکی از جدیدترین آثار سینمای ایران است که با موضوع متفاوت خود بسیار سر و صدا به پا کرده است. تولید فیلم پسر انسان در سال‌های 1402-1401 صورت گرفته است و می توان گفت جزو فیلم های تابو شکن سینمای ایران محسوب می شود. فیلم پسر ا‌نسان به کارگردانی سپیده میرحسینی مضمونی در رابطه با دگرجنسیتی و تطبیق جنسیت دارد، موضوعی که در کشور ما بسیار پرحاشیه است و تا کنون آنچنان که باید و شاید، پذیرفته نشده است.

داستان فیلم پسر انسان در مورد زنی به نام آذر است که از نظر روحی دگرجنس است، او تمایلاتش را که برخلاف عرف جامعه بود برای سال‌ ها سرکوب کرده است. اما پس از به دنیا آوردن دخترش، تصمیم به تطبیق جنسیت می‌ گیرد. در کل می توان گفت فیلم پسر انسان تلاش دارد تا به مخاطب خود یادآور شود که پنهان کردن رازی بزرگ مثل هویت جنسی، تا چه‌ حد می‌تواند برای یک انسان دردناک و سخت باشد. در این فیلم بازیگرانی معروفی مانند بهنام شرفی، لیلا زارع، هادی افتخارزاده و ... ایفای نقش می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در مراسم اکران این فیلم بازیگران جوان و به نامی مانند شیدا یوسفی و سمیرا حسینی نیز حضور داشتند و با استایل های آوانگارد خود باعث شدند تا این مراسم اکران بیش از مراسم های دیگر سر و صدا کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جنجالی ترین و جذاب ترین استایل های مراسم اکران فیلم پسر انسان مانند استایل متین ستوده و یا سیاوش خیرابی آشنا شوید

اکران فیلم پسر انسان

استایل الگانت و تابستانی میتن ستوده در اکران فیلم پسر انسان

متین ستوده یکی از بازیگران خوش پوش سینمای ایران است که متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران است، او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی سپری نموده و فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرده است. متین ستوده در آثاری مانند عقرب عاشق، نرگس مست، خانه گردی، پروانه، عملیات ۱۲۵، فاخته و فوق لیسانسه ‌ها نیز بازی کرده است. این بازیگر جوان برای شرکت در مراسم اکران فیلم پسر انسان مانند همیشه یک استایل الگانت را انتخاب نموده بود و می توان گفت استایل انتخابیش باعث درخشش او شده بود.

هر چیزی که ساده و لوکس باشد و جزئیات کمی داشته باشد، الگانت است. از سوی دیگر، هر چیزی که بیش از حد جسورانه و پر از جزئیات باشد، جزو سبک الگانت محسوب نمی‌ شود. پس می توان گفت مانتو تافته و جذاب متین ستوده یک آیتم الگانت است که به خوبی باعث جذابیت استایل او در کنار شلوار و کفش مدرن او شده است.

اکران فیلم پسر انسان

اکران فیلم پسر انسان

استایل رنگی رنگی سمیرا حسینی و شیدا یوسفی در مراسم اکران فیلم پسر انسان

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مراسم اکران فیلم پسر انسان کلی استایل آوانگارد و جذاب را در خود جای داده بود که می توان دو تا از جذاب ترین های آن را استایل سمیرا حسینی و شیدا یوسفی دانست. این دو بازیگر خانم هر دو به سبک آوانگارد لباس پوشیده بودند و می توان گفت تا حدودی اصول اولیه این سبک را رعایت کرده بودند، برای مثال انتخاب لباس ها و موهای رنگی رنگی به همراه صندل و کت کراپ را می توان آیتم های مناسبی برای این سبک دانست.

آوانگارد به افراد و یا کارهایی اطلاق می‌ شود که خلاق و بدعت‌ آمیز هستند و احترام ویژه‌ ای برای هنر، فرهنگ، فشن و ترکیب آن‌ ها با لایف استایل قائلند. در صنعت فشن هر چیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود، لیبل آوانگارد به خود می‌ گیرد.

اکران فیلم پسر انسان

اکران فیلم پسر انسان

استایل مینیمال سیاوش خیرابی در اکران فیلم پسر انسان

یکی دیگر از بازیگران جوانی که با یک استایل مینیمال و جذاب در مراسم اکران فیلم پسر انسان شرکت کرده بود را می توان سیاوش خیرابی نام برد. این بازیگر جوان از یک دست بلوز و شلوار ست و هم رنگ برای این مراسم به همراه ونس های سفید استفاده کرده بود و با عینک و اکسسوری های دیگر استایل تابستانی خود را جذاب تر نموده بود. استایل مینیمال همانطور که از نامش پیدا است ، استایلی ساده و کم گرا می باشد. به عبارتی می توان گفت که این استایل در مد و فشن فاقد هر زرق و برقی و در یک طیف رنگی می باشد.

اکران فیلم پسر انسان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی