|

نگاهی به استایل بازیگران فیلم شهرک

آوانگاردهای سینما در ‎اکران فیلم شهرک ؛ ساقی حاجی پور و مهتاب ثروتی در پردیس کورش

اکران فیلم شهرک

تصاویر مراسم اکران مردمی فیلم شهرک با حضور ساقی حاجی پور و مهتاب ثروتی در پردیس کورش؛ جدیدترین استایل های دنیای سینما و تلویزیون با عکس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از فیلم هایی که در این روها بر روی پرده سینما در حال نمایش است و تا حدودی به خاطر موضوع جذابش مورد استقبال قرار گرفته است فیلم شهرک است. با اینکه این مطلب درباره بررسی استایل و اتفاقات مراسم اکران این فیلم در پردیس کورش با حضور ساعد سهیلی، ساقی حاجی پور و مهتاب ثروتی است ولی تا حدودی خوب است درباره خود فیلم شهرک بدانید. فیلم شهرک جدیدترین و دومین فیلم بلند علی حضرتی است که برای اکران در چهلمین جشنواره فیلم فجر ارائه شد، این فیلم در سه رده بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین فیلمبرداری و بهترین تدوین نامزد دریافت جایزه شد. فیلم سینمایی شهرک برشی از زندگی یک جوان بازیگر است که باید برای اولین تجربه کاری‌اش، مدتی را در شهرکی ایزوله و به دور از خانواده‌ اش زندگی کنند.

او با ورود به شهرک، دچار سردرگمی می‌ شود و نمی‌ تواند مرز بین واقعیت و نمایش را پیدا کند و با دیگران ارتباط بگیرد. این سردرگمی، در طول فیلم با مخاطب همراه بوده و نوعی بی‌ اعتمادی به هر چیز، در روح اثر وجود دارد. حال که تا حدوی با خود فیلم آشنا شدید خوب است که بدانید بازیگران این فیلم بر خلاف همیشه که آوانگارد و جذاب لباس می پوشند در مراسم اکران این فیلم استایل مینیمال و کژوال را انتخاب کرده بودند که اگر در ادامه این مقاله همراه ما باشید با چندتا از جدیدترین استایل های ساقی حاجی پور و مهتاب ثروتی در اکران مردمی فیلم شهرک آشنا خواهید شد.

مراسم اکران فیلم شهرک

مراسم اکران فیلم شهرک

مهتاب ثروتی همیشه آوانگارد در اکران مردمی فیلم شهرک

چندی پیش مراسم اکران فیلم شهرک با حضور بازیگران و عوامل این فیلم در پردیس کورش برگزار شد که یکی از جذاب ترین استایل های این مراسم را می توان استایل مهتاب ثروتی دانست. مهتاب ثروتی یکی از جدیدترین و کم سن ترین بازیگران سینمای ایران است که می توان گفت به صورت کلی جسور و آوانگارد پوش است، البته می توان گفت برای شرکت در مراسم اکران فیلم شهرک یک استایل نسبتا ساده را بر خلاف استایل های دیگرش انتخاب نموده بود.  او برای این مراسم یک کت کراپ مشکی و ساده را انتخاب کرده بود و برای تکمیل استایل خود از شلوار بگ واکسسوری هایی مانند کمربند چرم کمک گرفته بود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آوانگارد به افراد و یا کارهایی اطلاق می‌ شود که خلاق و بدعت‌ آمیز هستند و احترام ویژه‌ ای برای هنر، فرهنگ، فشن و ترکیب آن‌ ها با لایف استایل قائلند، دقیقا مانند مهتاب ثروتی که خودش یه پا استایلیسته.

مراسم اکران فیلم شهرک

مراسم اکران فیلم شهرک

ساقی حاجی پور با استایل مینیمال ولی خاص در اکران فیلم شهرک

یکی دیگر از بازیگران جوان و با استعداد فیلم شهرک که مراسم اکران این فیلم در پردیس کورش حضور داشت را می توان ساقی حاجی پور نام برد. این بازیگران جوان هم دقیقا مانند مهتاب ثروتی با اینکه سابقه و تجربه کمی در بازیگری دارد ولی هم در استایل و دنیای مد و هم در نقش آفرینی تا به امروز خوب ظاهر شده است. ساقی حاجی پور برای شرکت در مراسم اکران مردی فیلم شهرک یک استایل مینیمال و خاص را انتخاب نموده بود و تا حد زیادی می توان گفت اکسسوری و کیف و کفش انتخابی او حال و هوای استایل او را متمایز کرده بودند.

ساقی حاجی پور در بیشتر موارد دارای استایل شخصی مینیمال است و می توان گفت همیشه در اوج سادگی زیبا دیده شده است. از کلمه مینیمال برای بخش های مختلف هنر استفاده می شود و در حقیقت مینیمال به معنای سادگی و کم بودن آیتم ها در موارد مختلف است.

مراسم اکران فیلم شهرک

مراسم اکران فیلم شهرک

ساعد سهیلی با استایل کاملا کژوال در اکران فیلم شهرک

ساعد سهیلی که نقش اصلی فیلم شهرک یعنی فرهاد را ایفا کرده است با استایلی کاملا کژوال و راحت مانند همیشه در مراسم اکران این فیلم در پردیس سینمایی کورش حضور پیدا کرد. او برای این مراسم یک شلوار جین ذغالی و سنگشور را انتخاب نموده بود و برای تکمیل استایل خود با او از لباس های سیاه کمک گرفته بود. در کل نمای دارک استایل او را می توان با سناریو و کارکتر او در فیلم شهرک هماهنگ دانست.

مراسم اکران فیلم شهرک

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بازیگران فیلم شهرک قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی