|

معروف ترین ادکلن های مردانه دنیا را بشناسید

معرفی بهترین ادکلن مردانه دنیا؛ ادکلن دختر پسند جهان مال چه برندیه؟ دیور یا تام فورد!

بهترین ادکلن مردانه

معرفی بهترین ادکلن مردانه دنیا و انواع ادکلن مردانه به هراه قیمت و نت های بویایی در شایانیوز، جدیدترین مدل های خوشبو ترین ادکلن مردانه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیشتر آقایان می دانند که بوی خوش بیشتر از چهره و یا حتی استایل و قد می تواند بر روی خانم ها و یا هر مخاطبی تاثیر گذار باشد، پس در انتخاب یک ادکلن مردانه مناسب می تواند از نان شب هم برای آقایان واجب تر باشد. استفاده از بهترین ادکلن مردانه برای خوشبو شدن در سابقه تاریخی خیلی از قومیت‌ ها و مذاهب بوده است، اما این موضوع با گذشت زمان بسیار پر رنگ‌تر شده و در حال حاضر تقریبا همه افراد از انواع عطر و ادکلن برای حضور در محیط‌ های مختلف مانند کار، مهمانی و ... استفاده می‌ کنند. این روزها، تنوع عطرها به قدری زیاد است که خرید و انتخاب بهترین ادکلن مردانه با توجه سلیقه‌ های مختلف و مناسب محافل گوناگون، نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر دارد.

در حال حاضر برندهای معتبر عطر و ادکلن زیادی در دنیا وجود دارد، اما برخی از آن‌ ها بسیار معروف و محبوب هستند. محبوبیت این برندها و رایحه‌ ها را می‌ توانید در بین مردم و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر ببینید. عطرهایی که به دفعات بوی آن‌ ها را در بین افراد مختلف احساس می‌ کنید یا برند هایی که توسط فروشندگان به عنوان یک عطر پر فروش به شما معرفی می‌ شوند جزو این دسته هستند. البته فراموش نکنید که قبل از جستجوی برای اسم بهترین ادکلن مردانه بهتر است بدانید چه نوع رایحه هایی را می پسندید و از رایحه های چه برندهایی بیشتر خوشتان می آید، زیرا این اطلاعات به انتخاب صحیح شما کمک می کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین ادکلن مردانه دنیا آشنا شوید و راز ماندگاری در ذهن را بشناسید.

مارک بهترین ادکلن مردانه

عطر مردانه دیور هوم؛ معروف به بهترین ادکلن مردانه دنیا

عطر مردانه دیور هوم که بهترین ادکلن مردانه برای این زمان از سال است، توسط شخصی بنام  Olivier Polge با ترکیبی از گل ها و گیاهان معطر مخصوص فصول سرد سال به بازار معرفی گردید، از جمله مواد بکار رفته در ترکیب آن می توان به مریم گلی، ترنج، هل، کاکائو و چرم اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استشمام این ترکیب تند و شیرین، باعث بالا رفتن هیجان و احساس امنیت در شما خواهد شد. وقتی مدت زیادی از این حال گذشت، نت‌ های پایانی که از علف وتیور، گیاه جادویی پاتچولی و چرم تشکیل‌شده‌ اند، جای نت‌های میانی را خواهند گرفت.

این ترکیب سه‌گانه‌ تند و تیز، با گرما و جدیتی که در عمقش پنهان است، اعتماد به‌ نفس و تمرکز شما را بالا می‌ برد. پس اگی می خواهید پاییز را به یاد ماندنی و جذاب شروع کنید حتما بهترین ادکلن مردانه دنیا را خریداری و همیشه همراه داشته باشید. 

مارک بهترین ادکلن مردانه

مارک بهترین ادکلن مردانه

عطر آزارو د موست وانتد؛ بهترین ادکلن مردانه البته اینبار با رایحه ای جدید

عطر آزارو د موست وانتد محصول سال 2021 میلادی بوده و در دسته عطر های شرقی ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به هل ، تافی، چوب عنبر اشاره کرد. اینن عطر تحولی در دنیای عطر مردانه محسوب می شود و شما با استفاده از این ادکلن به راحتی در مهمانی ها توجه بانوان زیبا را به خود جلب خواهید کرد. پس می توان گفت این عطر مردانه برای کسانی که به عطر و بوی هل، تافی و کهربا علاقمندند بسیار مناسب است. این عطر از جذابیت خاصی برخوردار است و به دنبال خود، برای شما انرژی زیادی به ارمغان می آورد. شما با این عطر می توانید حس سرزندگی و شادی را تجربه کنید.

مارک بهترین ادکلن مردانه

مارک بهترین ادکلن مردانه

بهترین ادکلن مردانه می تونه عطر تام فورد امبر لدر پرفیوم باشه

عطر تام فورد امبر لدر پرفیوم TOM FORD OMBRE LEATHER PARFUM یک عطر چرمی و چوبی، شیک و بسیار با وسعت و ماندگار است که مورد استفاده هم آقایان و هم خانم ها می باشد. این عطر نسخه غلیظ و تشدید شده عطر تام فورد امبر لدر ادوپرفیوم است که حس افسارگسیخته غرب آمریکا را به تصویر می کشد. البته اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر توضیح دهیم می توان گفت این دو عطر از نظر خلوص و ماندگاری نیز تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارند، زیرا همه ما می دانیم که پرفیوم دارای غلظت و ماندگاری بیشتری نسبت به ادوپرفیوم است و همین موضوع باعث محبوبیت و قیمت بالاتر آن است. این عطر جذاب و به نوعی بهترین ادکلن مردانه با نت های سدر، برگ بنفشه، ریشه زنبق، بوته یاس شروع می شود و با نت های چرم، تنباکو و روایح چوبی پایان می یابد.

مارک بهترین ادکلن مردانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی