|

چگونه استایل نود داشته باشیم؟

دانستنی های جذاب استایل نود زنانه؛ کلی ایده دارم برات اونم با لباسای اضافه کمدت!

استایل نود

دانستنی های جذاب استایل نود زنانه و دیگر سبک های استایل تابستانی و پاییزه؛ معرفی جدیدترین لباس های استایل نود مانتو کرم و شال نسکافه ای

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر می خواهید شیک به نظر برسید ولی حال و حوصله گشتن در بین لباس هایتان و صرف وقت زیاد را برای انتخاب لباس ندارید می توانید از رنگ های نود کمک بگیرد، استایل نود یکی از استایل های ترندی در سال های اخیر است که در همه فصل ها و سبک به سادگی قابل استفاده می باشد. حال اگر برایتان سوال شده است که استایل نود چیست؟ به چه رنگ هایی رنگ نود می گویند و یا حتی رنگ های نود را چگونه می توان در استایل ست کرد؟ باید بگوییم که دقیقا جای درستی آمده اید، ما در این مقاله جواب همه این سوال ها را برایتان آماده کرده ایم. رنگ‌ ها تأثیر به سزایی در استایل، پوشش و یا حتی دنیای ما دارند و جالب است که بدانید یکی از جذاب‌ ترین رنگ‌ ها در این دنیای متنوع برای ست کردن لباس و آرایش، رنگ نود (Nude) است.

برای درک بهتر رنگ نود تناژ رنگ پوست را در نظر بگیرید که از صورتی تا بژ را در بر می گیرد، نود (nude) مجموعه رنگ هایی است به معنای عریان و برهنه که در هر زمانی ترند و مد هستند. در دنیایی که افراط استفاده از رنگ مطلقا تیره و یکدست روشن همه گیر است پوشیدن یک رنگ روشن و آرامش بخش می تواند این یکنواختی را کاهش دهد. این رنگ از نظر روانشناسی رنگی مملو از گرما است و حس آرامش و امنیت را در ذهن ایجاد می‌ کند. طیف رنگ نود بسیار متنوع است و از کرم های روشن شروع می شود و تا قهوه ای های تیره را شامل می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل نود البته به سبک 1402 آشنا شوید.

استایل نود چیست؟

استایل نود چیست؟

چگونه استایل نود داشته باشیم؟ البته به سبک اصیل و کلاسیک

بسیاری از خانم ها با انتخاب استایل نود به راحتی کنار نمی آیند و به نوعی چالش را با انتخاب این مدل لباس ها در پیش روی خود احساس می کنند، آن هم به دلیل نزدیکی رنگ لباس با رنگ پوستشان. باید بگوییم نگران امتحان کردن چیزی نباشید، نود (nude) رنگی است که به همه می آید و هیچ سوتفاهمی را ایجاد نخواهد کرد. پس فقط کافی است که تناژ مور علاقه خود را انتخاب نمایید و از طیف های دیگر این رنگ برای تکمیل استایل نود خود کمک بگیرید. فراموش نکنید که داشتن استایلی جذاب همیشه در گرو انتخاب رنگ های دارای هارمونی با هم است. پس همیشه به انتخاب رنگ های مکمل استایل هم به اندازه رنگ های دیگر دقت نمایید، زیرا این رنگ های مکمل هستند که باعث می شوند تا نتیجه دلخواه شما کسب شود.

استایل نود چیست؟

استایل نود چیست؟

استایل نود به سبک 2023 چونه است؟

اگر اهل استایل های نود و یا حتی مینیمال هستید جدیدترین مدل های استایل نود را می توانید با کمی دقت به ترندهای سال جدید داشته باشید، زیرا رنگ های نود از ترندهای جذاب و دوست داشتنی 2023 نیز محسوب می شوند. پس فراموش نکنید که استایل مدرن در گرو انتخاب رنگ ها و یا آیتم های ترندی است، البته در استایل نود کار برایتان آسان تر خواهد بود. شما در استایل های جدید نود مجاز به انتخاب یک رنگ پاستیلی و جذاب برای ایجاد جذابیت خواهید بود و نیازی نیست مانند مونوکروم همه آیتم های لباس خود را نود انتخاب نمایید. برای مثال رنگ آبی پاستیلی و یخی و یا رنگ سبز پاستیلی برای استایل پاییزه 1402 می تواند گزینه مناسبی باشد. این سبک از استایل، استایل نود دخترانه نیز نامیده می شود و می توان گفت از سبک بالایی و کلاسیک شما را دخترانه و فانتزی تر نشان خواهد داد.

استایل نود چیست؟

استایل نود چیست؟

در استایل نود چه اکسسوری ای استفاده کنیم؟

اکسسوری ها یکی از آیتم های جذاب استایل محسوب می شوند که باعث جذابیت بیشتر و ایجاد حس و حال زنانه به کار می روند. حال اگر برایتان سوال شده است که در استایل نود اکسسوری باید چگونه باشد؟ می توان گفت اکسسوری های استایل نود باید از رنگ های نود انتخاب شوند و اگر هم که از زیورآلات برای ایجاد جذابیت در استایل خود استفاده می کنید بهتر است از اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق کمک بگیرید. زیرا انتخاب اکسسوری های نقره ای برای استایل نود درست نمی باشد و ممکن است استایل شما را به اندازه کافی زیبا و هماهنگ نشان ندهد.

استایل نود چیست؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی