|

معروف ترین ادکلن های مردانه دنیا را بشناسید

بهترین ادکلن مردانه دنیا برای چه برندی است؟ معرفی چندتا از جذاب ترین رایحه های پاییزی

ادکلن مردانه

معرفی معروف ترین ادکلن مردانه دنیا و انواع ادکلن مردانه با رایحه پاییزی در شایانیوز؛ جدیدترین ادکلن مردانه اونتوس و ادکلن مردانه ایفوریا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها همه افراد چه خانم چه آقا برای پاکیزه بودن و دادن حس خوب و تا حدودی شناخت خلقیات خود به دیگران از انواع عطر و ادکلن و یا حتی خوشبو کننده بدن استفاده می کنند، که البته می توان گفت این انتقال حس برای همه اطرافیان خوشایند خواهد بود. حال نوبتی هم باشد بعد کلی مقاله در مورد ادکلن زنانه می خواهیم در این مقاله به معرفی چندتا  ادکلن مردانه بپردازیم تا آقایان هم پاییز امسال را خاص و جذاب تجربه کنند. آقایان نباید فراموش کنند که رایحه خوب و جذاب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دیدگاه اجتماعی افراد نسبت به آن ها مخصوصا اگر مخاطبشان خانم باشد بگذارد. وقتی که نوبت به انتخاب یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش می‌ رسد، شما باید دو نکته را در نظر بگیرید. نکته اول این است که ممکن است عطرهای پرطرفدار در جهان صرفا رایحه‌ ای مطابق با استایل و شخصیت شما نداشته باشند و نکته دوم هم این است که شاید با وجود عدم هماهنگی یک رایحه با روحیه و شخصیت شما، آن ادکلن همچنان بازخورد اجتماعی شگفت‌ انگیزی را برای شما به دنبال داشته باشد.

بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید ادکلن مردانه پرطرفدار، این نکته را در نظر بگیرید که آیا می‌ خواهید آن محصول صرفا مطابق با استانداردهای خودتان باشد یا از نظر عمومی هم از اقبال و بازخورد خوبی برخوردار باشد؟ پس می توان گفت تا حدودی انتخاب بهترین ادکلن مردانه و موجود در بازار می تواند کاری بسیار سخت و گمراه کننده به نظر برسد ولی ما اینجا هستیم تا شما را از این سردرگمی نجات دهیم و به سمت انتخاب یک گزینه مناسب و متناسب با شخصیت و فصل حضور شما راهنمایی کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های ادکلن مردانه در دنیا آشنا شوید.

قیمت خوشبوترین ادکلن مردانه

ادکلن مردانه ژیوانشی جنتلمن جون میده برای پاییز

اگر بخواهیم یک رایحه جذاب و در عین حال پاییزی را برای آقایان خوش سلیقه معرفی کنیم باید بگوییم که ادکلن مردانه ژیوانشی جنتلمن جنن میدهد برای فصل پاییز، زیرا این عطر مردانه دارای رایحه ای گرم، ادویه ای است و حس گرما را در این شب های سرد القا می کند. خوب است که بدانید این عطر با رایحه گرم و ادویه ای نسخه ادوپرفیوم عطر جنتلمن ژیوانشی است که هرم رایحه ای متفاوت دارد و برای مردی پیشرو طراحی شده است. ادکلن مردانه ژیوانشی جنتلمن با نت های فلفل سیاه، لوندر و ترنج آغاز می شود و با نت های میانی ریشه زنبق، میخک و دارچین به اوج بویایی خود می رسد و با نت های وانیل، صمغ، دانه تنکا، لبان و نعنای هندی به پایان می رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این عطر در سال 2018 توسط عطارانی به نام های ناتالی لارسن و اولیویر کرسپ آکادمیک به دنیای جذاب عطر و ادکلن معرفی شد. شما می توانید از این ادکلن مردانه در جلسات اداری، روزانه و کژوال، قرارهای دوستانه، قرارهای عاشقانه و مهمانی های رسمی استفاده کنید.

قیمت خوشبوترین ادکلن مردانه

قیمت خوشبوترین ادکلن مردانه

ادکلن مردانه ایو سن لوران مای سلف

ادکلن مردانه ایو سن لوران مای سلف هم مانند عطر بالایی به خاطر داشتن رایحه ای مرکباتی و نسبتا خنک می تواند گزینه مناسبی براس این روزهای آغازین فصل پاییز باشد. این ادکلن جذاب مردانه توسط عطاری به نام کریستوف رینود در سال 2023 معرفی شده است و می توان گفت یکی از جدیدترین ادکلن های برند ایو سن لورن می باشد که مورد استقبالی بی نظیر قرار گرفته است. این عطر گل‌ فام و چوبی براساس یک طراحی مدرن و با ردی منحصر به‌ فرد و بسیار ماندگار خلق شده است. در نت‌ های آغازین مای‌ سلف، آکورد باطراوت و شاداب ترنج به مشام می‌ رسد تا در نت‌ های میانی به سویه‌ های غنی و غلیظ برگرفته از شکوفه پرتقال تونسی برسیم. در نت پایانی هم روایح گرم و هوس‌انگیز چوبی همراه با نعناع هندی اندونزیایی و سویه‌ های مشک‌ فام نت آمبروفیکس توانسته‌اند این عطر را به تعادل برسانند. فراموش نکنید که این عطر نمایانگر همان مردی است که هستید!

قیمت خوشبوترین ادکلن مردانه

قیمت خوشبوترین ادکلن مردانه

ادکلن مردانه تامی ناو؛ به این میگن حریف واقعی پاییز

ادکلن مردانه تامی ناو به خاطر داشتن رایحه چوبی، ادویه ای سومین پیشنهاد ما برای شما در پاییز 1402 است. شما می توانید با استفاده از این عطر جذاب مردانه به پاییز خود رنگ و لعاب ببخشید و خود و اطرافیانتان را پر از حس زندگی نمایید. این ادکلن مردانه از برند تامی هیلفیگر (TOMMY HILFIGER) در سال 2018 توسط خالقی با نام تامی هیلفیگر تامی ناو به جهانیان معرفی شد. رایحه این عطر جذاب و گرم با نت های اولیه ترنج، نارنگی ماندرین شروع می شود و با نت های میانی زنجبیل، گل شمعدانی و هل به اوج خود می رسد و با نت های خزه بلوط و نوعی صمغ به پایان شیرن خود می رسد.

قیمت خوشبوترین ادکلن مردانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی