|

استایل ویبرانت را بشناسید

استایل ویبرانت چیست و چگونه می توان ویبرانت پوشید؟ استایل پر جنب و جوش به این میگن

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت چیست و چگونه می توان ویبرانت پوشید؟ معرفی جدیدترین استایل های دنیای مد به سبک ایرانی و پوشش اسلامی، انواع مانتو و شلوار زنان…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل ویبرانت یکی از استایل های جذاب و جنجالی در بین تمام استایل های دنیای مد و فشن است به طوری که می توان گفت این استایل صدای بسیار بلندی دارد و شعار اصلی آن هی دنیا، مرا نگاه کن! می باشد. این استایل پر از رنگ و پترن های شاد است و توجه زیادی را به سمت خودش جلب می کند، هیجان و انرژی در آن به  اوج خود می رسد و برای برون گرایان کامل ایده آل محسوب می شود. بله درست متوجه شده اید استایل و سبک شخصی شما تا حدودی با شخصیت و نوع تیپ رفتاری شما مرتبط است به طوری که می توان گفت حتی درون گرا یا برون گرا بودن شما هم در انتخاب رنگ لباس و سبک مورد علاقه شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

زیرا استایل ویبرانت استایلی است که شما را مرکز توجه قرار می دهد و باعث خیره ماندن نگاه بر روی شما خواهد شد، و از آنجایی که این اتفاق اصلا اتفاق خوشایندی برای یک فرد درون گرا نیست پیشنهاد ما این است که این افراد از استایل های کلاسیک و یا مینیمال استفاده نمایند. ولی اگر فردی برون گرا هستید و از اینکه در مرکز توجه در یک مهمانی قرار بگیرید لذت می برید می توانید استایل ویبرانت را به عنوان استایل شخصی خود انتخاب کنید و حس سرزندگی و شادابی را تا می توانید ترویج دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل ویبرانت آن هم به سبک ایرانی آشنا شوید.

استایل ویبرانت چیست؟

استایل ویبرانت چیست؟

اگر می خواهید یک استایل ویبرانت و شاد را تجربه کنید در ابتدا خوب است که بدانید استایل ویبرانت چیست و دارای چه ویژگی هایی است. شما برای ویبرانت پوشی ابتدا باید با قواعد و قوانین این استایل آشنا شوید و در ادامه به فکر خرید و یا ست کردن آیتم های استایل خود باشید. در این سبک پوشش شما هیچ ارتباطی با جنسیت و یا سن شما ندارد، شما می توانید هر آنچه که می خواهید بپوشید تا شبیه آن چیزی که دوست دارید شوید. البته اگر بخواهیم چند ویژگی بارز از استایل ویبرانت را برایتان نام ببرین می توان گفت رنگ های شاد و طرح های شلوغ جایگاه ویژه ای در این استایل دارند. البته گلدوزی و طرح های بزرگ قرینه و غیر قرینه از دیگر ویژگی‌ های آن است.

استایل ویبرانت چیست

استایل ویبرانت چیست؟

قانون اصلی استایل ویبرانت؛ ویبرانت ماکسیمال نیست فراموش نکنید

مد و استایل ویبرانت تنها یک قانون دارد و آن هم بازی با رنگ ها است. مطمئنا وقتی صحبت از جسارت در استایل می شود، می توان سراغ هر رنگی برای سبک خود بروید. البته برای استایل روزمره اکثر استایلیست ها، یک میکاپ ساده را توصیه می کنند تا بیشتر توجه روی لباس های شما باشد تا میکاپ. پس می توان گفت اگر ویبرانت پوش هستید بهتر است در دیگر بخش ها از سبک های مینیمال و ساده کمک بگیرید زیرا، انتخاب میکاپ شلوغ و استایل شلوغ و رنگی رنگی باعث می شود ناهماهنگ و سردرگم به نظر بیایید که البته این هم به خودی خود یک سبک از استایل در دنیای مد محسوب می شود ولی ویبرانت نیست. پس مواظب باشید تا سبک ها را با یکدیگر اشتباه نگیرید.

استایل ویبرانت چیست؟

استایل ویبرانت چیست؟

چگونه در ایران استایل ویبرانت داشته باشیم؟

فراموش نکنید که استایل ویبرانت یک استایل جذاب و پر جنب و جوش است که در فرهنگ های اروپایی جایگاه بالایی دارد به طوری که ما بارها در خاندان سلطنتی هلند و یا انگلستان شاهد استفاده از این سبک بوده ایم ولی سوال این است در ایران چگونه می توان ویبرانت پوشید؟ در جواب باید بگوییم شما به سادگی تنها با انتخاب جسورانه لباس های خود از رنگ ها و طرح های جدید می توانید ویبرانت بپوشید. برای استایل ویبرانت تنها کافی است که با رنگ ها بازی کنید و برای مثال از پوشیدن مانتو زرد یا نارنجی هراسی نداشته باشید.

استایل ویبرانت چیست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی