|

هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن بدانید

میدونی کدوم مدل کاشت ناخن بهتره؟ تو کدومو انتخاب میکنی کاشت پودر یا کاشت ژل؟

کاشت ناخن

معرفی انواع مدل کاشت ناخن و دانستنی های جذاب درباره کاشت پودر و ژل به همراه عکس؛ جدیدترین مدل های آموزش کاشت ناخن و معرفی وسایل کاشت ناخن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر تا به حال با کاشت ناخن انجام نداده اید قطعا با مزایا و یا معایب آن آشنا نیستید، البته می توان گفت اگر تا به امروز این کار نکرده اید در زمان مناسی به شایانیوز مراجعه کرده اید و بهترین کار برایتان است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید بهترین مدل کاشت ناخن را برای خود انتخاب کنید. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که در هر کدام از این نوع ها از یک سری مواد و یا ابراز متفاوت استفاده می شود. پس بهتر است که قبل از هر اقدامی اطلاعات کاملی درباره هر روش و یا ویژگی هایی که دارد داشته باشید، زیرا شاید بعضی از روش ها را نپسندید و یا باب سلیقه شما نباشند. زیرا گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌ کند تا زیبایی ظاهر .

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کاشت ناخن به دو روش اصلی تقسیم بندی می شود که عبارتند از کاشت ناخن با مواد پودری و کاشت ناخن با مواد ژله ای، که البته مشتقات این دو نوع کاشت شامل 14 نوع کاشت دیگر می شود که به لمینت برای مثال می توان اشاره کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کاشت ناخن آشنا شوید و بهترین آن ها را بشناسید.

مدل کاشت ناخن

مدل کاشت ناخن

کاشت ناخن پودری؛ رایج ترین مدل کاشت ناخن

برخلاف تصور عموم آموزش کاشت ناخن کار راحتی نیست، پس اگر حتی می خواهید کاشت ناخن را آموزش ببینید و به عنوان یک حرفه آن را دنبال کنید بهتر است این نوع رایج را بهتر بشناسید. کاشت ناخن پودری یکی از رایج ترین مدل های کاشت در ایران است که می توان گفت تا به امروز به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه ما در الویت از دیگر مدل ها قرار داشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید علت پرکاربرد و رایج بودن این مدل کاشت سادگی و قیمت پایین آن نسبت به سایر روش ها است. در این روش از کامپوزیت اکریلیک که حالتی پودری دارد و محلولی مایع که به نام های پلیمر و مونومر نیز شناخته می شوند استفاده می شود.

مدل کاشت ناخن

مدل کاشت ناخن

کاشت ناخن ژل، کاشتی مقاوم و طبیعی

کاشت ناخن ژل یکی دیگر از روش های محبوب کاشت ناخن است که می توان گفت نه به اندازه کاشت پودر ولی بیشتر از لمینیت و روش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. محصولی که در این روش استفاده می شود، به صورت کاسه ای و شبیه لاک الکل بسیار غلیظ است. معمولا چند لایه ژل روی فرمر یا تیپ ناخن کاشت زده می شود و سپس ناخن ها در زیر نور UV یا LED قرار داده می شوند. کاشت ژل نازک تر و با انعطاف تر از کاشت پودر می باشد و معمولا با استون پاک نمی شوند. کاشت ژل برای افرادی که در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می‌ کنند گزینه مناسب تری خواهد بود، زیرا مقاومت بیشتری نسبت به کاشت پودر در این آب و هوا از خود نشان خواهد داد.

مدل کاشت ناخن

مدل کاشت ناخن

کاشت ناخن به روش لمینت و یا کاور ناخن

لمینت ناخن یا کاور ناخن یک نوع کاشت ناخن است که حالت طبیعی ناخن‌ ها را حفظ می‌ کند. در واقع در این روش یک لایه نازک روی سطح ناخن طبیعی قرار داده می‌ شود که زیبایی و هم استحکام و مقاومت آن را زیاد می‌ کند. لازم به ذکر است که در این روش نیازی به مواد کاشت ناخن و استفاده از تیپ نیست، البته به همان اندازه که ناخنی زیبا و طبیعی خواهید داشت فراموش نکنید که  هم تغییر فرم ناخن در این روش امکان پذیر نخواهد بود.

مدل کاشت ناخن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی