|

چگونه الگانت بپوشیم؟

رونمایی از جدیدترین الگانت های 1402 / استایل الگانت پاییزی چگونه است؟

استایل پاییزی الگانت

رونمایی از جدیدترین مدل های استایل الگانت 1402 و انواع استایل زنانه پاییزه و زمستانی در شایانیوز؛ استایل الگانت در ایران و استایل الگانت زن…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر به دنبال یک استایل جذاب و در عین حال شیک برای خود هستید ولی نمی دانید چه استایلی دارای این ویژگی است می توان گفت با استایل الگانت آشنایی ندارید، وگرنه قطعا می دانید که این سبک از لباس پوشیدن چه کارها که نمی تواند برای استایل شخصی شما کند! دنیای مد دارای تنوع بسیار بالا در زمینه استایل های مختلف می‌ باشد که یکی از آنها استایل الگانت است. این سبک از لباس پوشیدن ظرافت و پیچیدگی را با هم ترکیب کرده و ظاهر شیکی برای شما خلق خواهد کرد. سبک الگانت دارای زرق و برق زیادی بوده و معمولا آیتم‌ های نسبتا لاکچری در آن به کار می‌ رود، به همین علت جزو استایل های گران قیمت دسته بندی می‌ شود. افرادی که به در مرکز توجه بودن علاقه دارند، از طرفداران ویژه این سبک هستند.

البته می توان گفت تا حدودی این سبک از استایل شباهت زیادی با استایل کلاسیک و یا استایل شیک دارد ولی در نهایت سبک خاص تری را رائه می دهد. پیشنهاد ما برای هر خانم خوش پوشی امتحان حتی یک بار هم که شده از این سبک است زیرا چرا که هر زنی سزاوار این است که در لباس خود احساس قدرت، زیبایی و اعتماد به نفس داشته باشد؛ و استایل الگانت تنها استایلی است که این حس را به شما خواهد داد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل الگانت پاییزی آشنا شوید.

استایل الگانت پاییزی

استایل الگانت پاییزی

استایل الگانت پاییزی با کت شانل

اگر می خواهید پاییز امسال یک استایل الگانت و شیک را امتحان کنید بهترین انتخاب به عنوان مانتو می تواند یک کت شانل باشد؛ کت های شنل دارای تن خوری کلاسیک و در عین حال جذاب خواهند بود و شما می توانید از آن ها به راحتی در استایل های لوکس و به همراه کفش های پاشنه بلند زارا استفاده کنید. البته شاید برایتان جالب باشد که قبل از انتخاب این کت لوکس و الگانت کمی در مورد آن بدانید که در این حالت باید گفت گابریل کوکو شانل درباره طراحی این کت جذاب برای زنان که بعدها به ژاکت شانل معروف شد، گفته است که می‌خواستم کت‌ هایی تنشان کنم که به آن‌ ها احساس راحتی بدهد اما همچنان بر زنانگیشان تاکید کند.

استایل الگانت پاییزی

استایل الگانت پاییزی

پاییز امسال الگانت و پترن دار بپوشید

شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی بعضی از پارچه های پترن دار می توانند استایل ساده شما را از یک استایل ساده به یک استایل لوکس و الگانت تبدیل کنند. حال اگر برایتان سوال شده است که کدام یک از پترن های دنیای مد این قدرت را دارد باید بگوییم که پترن های پلنگی و گورخری در هر حالت و یا آیتمی که به استایل شما اضافه شوند حالت لوکسی به استایل شما می بخشند. به همین خاطر هم است که این پترن ها را در استایل های الگانت به دفعات بالا دیده ایم. بیشترین رنگ‌ های مورد استفاده در استایل الگانت شامل طلایی، نقره‌ای، رزگلد و این چنین طیف‌ هایی هستند به همین خاطر پلنگی های طلایی و قهوه ای می توانند در این استایل نقش مکمل مناسبی را بازی کنند. علاوه بر این دقت داشته باشید که در یک استایل، هر چقدر از رنگ‌ های بیشتر استفاده کنید، باعث می‌ شوید سبک الگانت در آن کمرنگ‌ تر شود.

استایل الگانت پاییزی

استایل الگانت پاییزی

استایل الگانت پاییزی و دارک هم میچسبه میگی نه نگاه کن!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به استایل الگانت، استایل شیک هم می‌ گویند. استایل شیک، با سایر سبک‌ های مد متفاوت است؛ زیرا بر سادگی و کیفیت تاکید دارد تا روندهای جسورانه و پر زرق‌ و برق. در استایل الگانت هم تمرکز بر روی گزینه‌ های باکیفیت، خوش‌دوخت، بی‌زمانی و پالت‌ های رنگی خنثی است که ظاهری پیچیده و ظریف ایجاد می‌ کند. پس فراموش نکنید که استفاده از آیتم های شیک و سیاه می تواند شما را الگانت و جذاب نشان دهد.

استایل الگانت پاییزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی