|

نگاهی به استایل کلاسیک ملکه اردن

به جای جنگ تو خاورمیانه اینبار ملکه رانیا حامی مُد خاورمیانه شده!

استایل ملکه رانیا

نگاهی به استایل ملکه رانیا، ملکه خوش پوش اردن که حامی خانه مد خاورمیانه نام گرفته است. جدیدترین استایل های سلطنتی به همراه عکس در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بخواهیم زیبا ترین و خوش پوش ترین ملکه جهان را نام ببریم او قطعا ملکه رانیا، ملکه اردن است. ملکه رانیا همسر عبدالله دوم پادشاه اردن است، تا حدی که همه او را حامی مد خاورمیانه می دانند. ملکه اردن البته لقب زیباترین ملکه جهان هم گرفته است که اگر نخواهیم در حقش بی انصافی کنیم باید بگوییم که او واقعا زیبا و برازنده لقب هایی که گرفته است می باشد. او از سال 1999 که در سن 28 سالگی ملکه اردن شد و به خاطر پوشش و نوع استایلش بارها مورد تحسین قرار گرفته است. رانیا جدا از کارهای مهم برای زنان و کودکان به ویژه در زمینه بهداشت بارها به دلیل استایل شیک و خاصش توجه‌ ها را به خودش جلب کرده که نگاهی به بعضی از بهترین آنها خواهیم داشت.

قبل از اینکه نگاهی به استایل ملکه رانیا بیندازیم شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نماد مُد در خاورمیانه به چه سبکی لباس می پوشد. بله او هم مانند دیگر ملکه ها دارای سبک های مختلفی از پوشش است و تا حدودی می توان گفت لباس های خود را متناسب با مراسم و موقعیت هایی که در آن حضور پیدا می کند انتخاب می کند. ولی به صورت غالب می توان او را تا حد زیادی کلاسیک و یا رمانتیک پوش دانست. اگر برایتان سوال است که رمانتیک یا کلاسیک چگونه سبک هایی هستند در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های ملکه رانیا آشنا شوید.

ملک رانیا

ملک رانیا

ملک رانیا

استایل کلاسیک ملکه اردن همه را انگشت به دهان گذاشت

بله همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم ملکه رانیا یکی از ملکه های خوش پوش جهان است که می توان گفت به وسیله بسیاری از استایل هایش در ذهن مردمان مانده است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید ملکه اردن جدیدا بیشتر از هر سبک دیگری با استایل کلاسیک و کت و شلوارهای تک رنگ دیده می شود. که البته با شناختی که از این ملکه و فعالیت های اجتماعیش داریم می توان گفت این سبک برای او سبک مناسبی است زیرا ماهیت سبک کلاسیک، ایجاد تعادل میان زنانگی و مردانگی بوده و سبکی میانه‌ رو در میان دو استایل رسمی و سنتی به شمار می‌ رود. فرد علاقمند به سبک کلاسیک، در کل به دنبال یک استایل ظریف و در عین حال رسمی است. در حقیقت تیپ کلاسیک المان‌ های تمایز جنسیت کم‌ تری در مقایسه با سبک‌ های دیگر دارد و به نوعی خنثی به حساب می‌ آید.

ملک رانیا

ملک رانیا

این روزها ملکه اردن چه می پوشد؟ استایل پاییزه رانیا

این روزها که هوا کمی خنک تر از روزهای تابستان است و ما شاهد تغییر لباس ها در دنیای مد و تمام فشن شوها هستیم. طبیعی است که استایل شیک پوش ترین ملکه جهان هم تا حدودی تحت تاثیر این اتفاق باشد. بله ملکه رانیا در استایل های جدیدی که از خود به نمایش گذاشت است نشان داده است که لایه لایه و پاییزی پوشیدن در قالب کلاسیک چقدر می تواند زیبا و لوکس باشد. در قسمت پایین برای درک بیشتر این موضوع تعدادی از تصاویر مربوط به استایل پاییزی ملکه اردن را مشاهده خواهید کرد. ترکیبی که از سلطنت و دنیای مد تشکیل شده است و نماد قدرت و در عین حال لطافت زنانه است.

ملک رانیا

ملک رانیا

پوشیدن پیراهن به سبک ملکه رانیا

یکی از لباس های زنانه که توسط بسیاری از خانم ها استفاده می شود پیراهن است، که البته ملکه رانیا در انتخاب و پوشیدن این آیتم بیش از هر خانم شیک پوشی مهارت دارد. همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم او تا حدودی رمانتیک می پوشد و این سبک هم شامل آیتم پیراهن می شود، زیرا رمانتیک سبکی است که به جنبه‌ها و وجوه زنانه‌ افراد با بیشترین توان اجازه بروز می‌ دهد. می‌توان گفت که این سبک تلفیقی از انواع استایل های کلاسیک، وینتیج، ویکتوریایی و خلاصه هر سبک و سیاقی است که جلوه‌ای الهه‌وار از زن را تداعی کند.

ملک رانیا

اگر دوست دارید با زیباترین ملکه های جهان و استایلشان آشنا شوید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی