|

بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار را بشناسید

معرفی سه تا ضد آفتاب حرفه ای برای تعطیلات و سفر شمال؛ یادت نره لب ساحل بیشتر میسوزی!

کرم ضد آفتاب

معرفی سه تا ضد آفتاب حرفه ای برای تعطیلات و سفر شمال در شایانیوز؛ پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی، ضد آفتاب لدورا و بهترین ضد آفتاب خارجی با قی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نکته غیر قابل انکار این است که آفتاب به همان اندازه که مزیت و فایده دارد به همان اندازه هم باید در مواجه با آن احتیاط کرد، زیرا دارای اشعه های مضری است که می تواند به پوست شما آسیب بزنند. شاید برایتان جالب باشه که بدانید سابقه اولین استفاده از ضد آفتاب به مصر باستان بر میگردد! در آن زمان از عصاره سبوس برنج و گل یاس برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید استفاده می کردند. شیمیدان ها اولین ضد آفتاب شیمیایی را در سال 1936 اختراع و تولید کردند و از آن زمان تا کنون، فرمولاسیون کرم ضد آفتاب روز به روز بهتر و پیشرفته تر شده تا به امروز کیفیت این کرم های ضد آفتاب بهبود پیدا کرده است. پس استفاده از ضد آفتاب در همه فصل ها و در همه ساعات روز امری مهم و ضوروری است که بهتر است فراموش نشود.

حال که می دانید انتخاب بهترین ضد آفتاب می تواند چقدر به سلامت پوست شما کمک کند بهتر است شناخت خود را در مورد برندها و یا نوع های باکیفیت آن بیشتر نمایید. اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب خارجی بی رنگ و رنگی را دارید دو نکته حائز اهمیت است؛ ابتدا این که به قیمت و تاریخ مصرف ضد آفتاب خارجی دقت کنید. در این مورد بهترین ضد آفتاب ایرانی چون در ایران تولید و عرضه می شوند و مدت زمان کمتری بین تولید و مصرف آن ها وجود دارد برتری دارد. این امر بسیار مهمی است که در ضد آفتاب های خارجی صدق نمی کند چون پس از ارسال از کارخانه ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا به دست مصرف کننده برسد. در ادامه این مقال همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های ضد آفتاب برای روزهای آفتابی تابستان آشنا شوید.

بهترین ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین، بهترین ضد آفتاب دنیا را بشناسید

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین دارای بافتی بسیار سبک است که برای فعالیت های روزانه مناسب است. این کرم فاقد چربی و بر پایه آب است و به سرعت جذب می شود، همچنین دارای هیالورونیک اسید می باشد و پوست را آبرسانی می کند. با اس پی اف 50 از پوست در مقابل اشعه یو وی محافظت می کند. جهت استفاده از این کرم ضد آفتاب 30 دقیقه قبل از تماس با آفتاب اقدام نمایید و هر 2 ساعت یک بار در صورت تعرق و تماس با آب ضد آفتاب را تجدید کنید. افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی مانند ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین استفاده نمایند که فرمول ساخت آن مبتنی بر آب باشد یا در ساخت آن از چربی استفاده نشده باشد.

بهترین ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب اربن شیسیدو؛ پوستی مات و جذاب را تجربه کنید

دومین پیشنهاد ما برای افرادی که پوست چرب دارند ضد آفتاب اربن شیسیدو است. این ضد آفتاب بدون چربی بافتی بسیار سبک و ابریشمی دارد که به سادگی جذب پوست می شود. با اس پی اف 30 و بهره گیری از تکنولوژی جدید، اشعه یو وی را از تمام جهات مهار می کند و مانند لایه ای محافظ مانع ورود آن به پوست می شود. این کرم حاوی هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان است که علاوه بر آبرسانی، از پوست در مقابل آلودگی محیط محافظت می کند و مانع بروز آثار اولیه افزایش سن می شود. این ضد آفتاب با کنترل سطح چربی پوست از براق شدن آن و بروز لک های ناشی از آکنه جلوگیری می کند و باعث می شود شما در تمام طول روز پوستی مات و شاداب داشته باشید.

بهترین ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب خارجی

استیک ضد آفتاب کلارنس جون میده برای سفر

اگر به دنبال یک ضد آفتاب با استفاده راحت برای سفر ساحلی خود هستید بهتر است تا استیک ضد آفتاب کلارنس را انتخاب نمایید. این ضد آفتاب غنی شده با آنتی اکسیدان حاوی اس پی اف 50 است که از حساس ترین نقاط پوست در مقابل اشعه یو وی محافظت می کند. بافتی بسیار سبک و بی رنگ دارد که به سرعت با پوست یکی می شود و برای تمام نقاط از جمله دور چشم قابل استفاده است. بسته بندی کم حجم این ضد آفتاب را می توانید در کیف یا جیب حمل کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. به جز این ویژگی یکی از دلایلی که باعث می شود این ضد آفتاب برای مسافرت های تابستانی بیشتر از ضد آفتاب های دیگر پیشنهاد شود این است که دیگر نیاز نیست نگران ریختن آن در کیف خود باشید.

بهترین ضد آفتاب خارجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی