|

پاییز امسال چه نوع مانتو و کتی را انتخاب کنیم؟

هرچی مانتو و ترنچ کت بلند داری بزار کنار؛ امسال همه چی کوتاهش مُده از کت گرفته تا مانتو

کت کوتاه

معرفی جدیدترین مدل های متانتو پاییزه کوتاه و انواع کت جین کوتاه در شایانیوز؛ بهترین مدل های ترنچ کت کراپ و استایل با کت جین کوتاه در ایران

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه فصل ها زیبایی های خاص خود را دارند ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید پاییز یکی از بهترین فصول برای علاقه‌مندان به مُد است. زیرا شما در این فصل می‌ توانید از لباس‌ های گرم و رنگین، لایه‌ بندی‌ های خلاقانه و اکسسوری‌ های جذاب استفاده کنید. برای مثال استایل لایه لایه یکی از استایل های معروف و بسیار پر کاربرد پاییز و زمستان است که می توان به نوعی آن را یک استایل حرفه ای نام برد. زیرا شما برای انتخاب آیتم های این استایل نیاز دارید تا دانش بالایی در مرد استایل کردن و انتخاب آیتم های یک لوک کامل داشته باشید و البته حساسیت این موضوع در این سبک به گونه ای است که با انتخاب تنها یک آیتم اشتباه ممکن است استایل جذاب و لایه لایه شما به یک استایل شلوغ و نامرتب تبدیل شود.

البته جدا از انتخاب آیتم های ترندی و جذاب شما می توانید با انتخاب رنگ مناسب نیز جذابیت استایل خود را چندین برابر کنید. یکی از جسورانه ترین رنگ هایی که برای فصل پاییز می توانید انتخاب کنید لباس های قرمز است. قرمز رنگی انرژی زا، پر هیجان و هماهنگ با برگ‌های زرد و نارنجی طبیعت پاییزی است. این رنگ با پارچه‌ های چرم و جیر هماهنگ است و به شما ظاهر کلاسیک و شیک می‌دهد. البته فراموش نکنید که ست کردن این رنگ جذاب هم به اندازه جذابیتش ممکن است برایتان سخت باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو و کت به سبک 1402 آشنا شوید.

کت کوتاه

کت کوتاه

ترنچ کت کراپ را انتخاب کنید

یکی از جدیدترین مدل های مانتو برای امسال را می توان ترنچ کت کوتاه و یا حتی کت جین کوتاه معرفی کرد. البته به نظرتون استایل با کت جین کوتاه در ایران کارآسانی است؟ در جواب باید بگوییم که نه خیلی هم کار اسانی نیست زیرا این مدل از مانتوها و یا کت ها به دلیل داشتن قد بسیار کوتاه یکی از ممنوعیت های پوششی ما در کشورمان محسوب می شوند و ما باید برای استایل کردن آن ها به این نکته حتما توجه نماییم. پس می توان گفت برای استایل این مدل کت کراپ شما نیاز به یک شومیز و یا یک پلیور بافت ظریف خواهید داشت که قد بلندتری نسبت به کت شما داشته باشد، تا حدودی به زیر باسن برسد.

کت کوتاه

کت کوتاه

کت شانل به سبک ترندی و کوتاه 1402

یکی از جدیدترین مدل های کت شانل که برای کالگشن پاییز 1402 رونمایی شده است را می توان کت کوتاه شنل دانست، البته این مدل کت نه تنها در قد بلکه در مدل و استایل هم تا حدودی با نوع قبلی متفاوت است که این خود باعث تمایز این مدل کت با نمونه های دیگر آن شده است. برای تکمیل استایل خود با این مدل کت شما می توانید از شلوار پارچه ای ساده و مشکی و بوت های چلسی نوک تیر استفغاده کنید و یا به جای بوت از یک کفش پاشنه بلند نسبت به نوع آب و هوا در روز استفاده کمک بگیرید. اگر در این روزها کت شانل را انتخاب می کنید کفش پاشنه بلند گزینه مناسب تری است، پس بوت را برای روزهای سردتر بگذارید.

کت کوتاه

کت کوتاه

وست و یا کاپشن کوتاه را فراموش نکنید

اگر می خواهید استایلی متفاوت تر و کژوال تر از دو نمونه بالایی داشته باشد، بهتر است تا به جای کت شانل و ترنچ کت که آیتم های  کلاسیم هستند از یک وست و یا یک کاپشن کوتاه کمک بگیرید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که داشتن استایلی جذاب و در عین حال ترندی می تواند شما را از یک خانوم ساده پوش به یک خانوم شیک پوش تبدیل کند، پس برای انتخاب آیتم های مکمل از آیتم های ترندی و مدرن کمک بگیرید.

کت کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی