|

معرفی بهترین بالم لب های خارجی

لب هایی با طراوت و جذاب داشته باشید؛ به نظرت کدوم بالم لب بهتره لابلو یا کیس کیس گرلن؟

بالم لب

معرفی بهترین بالم لب های دنیا مانند لابلو و کیس کیس گرلن در شایانیوز؛ آشنایی با جدیدترین انواع بالم لب حجم دهنده، قیمت بالم لب رنگی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از مهم‌ ترین نکات برای داشتن لب‌ هایی زیبا و با طراوت استفاده از بالم لب است. فراموش نکنید که به دلیل نازک بودن پوست لب‌ ها، آ‌ن‌ ها نسبت به پوست قسمت‌ های دیگر بدن آسیب‌ پذیرتر هستند و معمولا علائم آسیب ‌دیدگی را زودتر نشان می‌دهند. لب‌ های خشک و پوسته پوسته واقعا ظاهر خوبی ندارند، پس برنامه مراقبت از لب‌ هایتان را با زدودن پوست های خشک لبتان شروع کنید. یک روش خوب برای این کار استفاده از بالم لب است تا با کمک به نگهداری رطوبت و نرمی بر روی پوست لب، زیبایی لبانتان را حفظ کند. البته قبل از انتخاب بالم لب برای خود بهتر است تا انواع بالم لب و بهترین برندهای آرایشی تولید کننده آن را بشناسید تا تصمیمی آگاهانه و در عین حال مناسب بگیرید.

اگر برایتان سوال شده است که بالم لب چیست و چگونه به بهبود شرایط پوست لب ما کمک می کند خوب است که بدانید بالم لب از یک موم مرطوب کننده ساخته شده است که از آن به منظور محافظت و تقویت لب‌ ها استفاده می‌ شود. بسته به مواد تشکیل دهنده‌ بالم لب ممکن است معطر، طعم‌ دار یا از مواد طبیعی باشد. این محصول آرایشی و تقریبا درمانی قوامی موم مانند دارد و باعث بازگشت رطوبت لب‌ ها می‌ شود. همچنین دارای یکسری مواد مغذی همچون روغن‌ های طبیعی و موم زنبورعسل است. پس می توان گفت بالم لب نوعی مرطوب‌کننده است که علاوه بر این ویژگی از لب‌ هایتان در برابر آسیب محافظت می‌ کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های بالم لب آشنا شوید.

قیمت بالم لب

قیمت بالم لب

بالم لب لابلو؛ بهترین و رایج ترین مرطوب کننده لب

یکی از رایج ترین و معروف ترین بالم های لب در ایران که بسیار استفاده می شود را می توان بالم لب لابلو دانست. این بالم لب دارای کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب است و همین موضوع هم باعث شده تا در بین بهترین بالم لب های دنیا برای معرفی قرار بگیرد. لب های ترک خورده و خشک باعث می شود شما احساس بدی داشته باشید. استفاده از بالم لب لابلو خصوصا در فصول پاییز و زمستان در کاهش خشکی لب شما تاثیر زیادی خواهد داشت. بالم لب لابلو در رطوبت رسانی به پوست تاثیرگذار است، زیرا حاوی ترکیبات تسکین دهنده لب می باشد. البته از آنجایی که بالم لب ها فاقد آب هستند، می توان گفت رطوبت را مستقیما به لب های شما می رسانند. فرمولاسیون این بالم لب به گونه ای است که به مواد نگهدارنده اضافی نیاز ندارد، پس اگر شما هم به دنبال رطوبت دهی لب های خود بدون مواد شیمیایی و مضر هستید بالم لب لابلو برای شما مناسب خواهد بود.

قیمت بالم لب

قیمت بالم لب

بالم لب رنگی کیس کیس گرلن؛ معجزه ای برای لب هایتان

اگر بخواهیم بهترین بالم لب موجود در بازار را معرفی کنیم بالم لب رنگی کیس کیس گرلن قطعا شماره یک لیست بهترین بالم لب های موجود قرار دارد. بالم لب رنگی گرلن محصولی آرایشی و پوستی محسوب می شود که 98 درصد مشتقات خود را از عناصر طبیعی از جمله عسل گرفته است. این بالم رنگ طبیعی لب های شما را احیا می کند و برقی درخشان به آن می دهد. همچنین بافت کرمی و جذاب آن به راحتی جذب لب ها می شود و تا 24 ساعت لب را آبرسانی، تغذیه و پر می کند تا روز به روز لب هایی زیباتر داشته باشید. این بالم لب خارجی کمی قیمت بالاتری نسبت به نوع های دیگر و برندهای متفرقه دارد ولی فراموش نکنید که پرداخت هزینه بیشتر برای استفاده از این بالم لب ارزشش را قطعا خواهد داشت.

قیمت بالم لب

روغن لب حجم دهنده دیور؛ یه سور به همه بالم لب ها زده

اگر علاوه بر رطوبت رسانی و تغذیه لب های خود می خواهید ظاهری جذاب داشته باشید پیشنهاد ما برایتان به جای بالم لب روغن لب حجم دهنده دیور است. روغن لب حجم دهنده دیور رنگی طبیعی و ملایم به لب ها می دهد و لب را بازسازی می کند. همچنین این محصول حاوی روغن گیلاس است که لب ها را عمیقا تغذیه می کند و نرم نگه می دارد؛ البته نکته جالب در مورد این روغن لب این است که در عین حال که چرب و جسبناک نیست ولی جلوه ای درخشان و براق به لب ها می دهد.

قیمت بالم لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی