|

مانتو چهارخونه را چگونه ست کنیم؟

میدونی پترن معروف پاییز چیه؟ بله مانتو چهارخونه یک ترند جذابه که زمان و مکانم نداره

مدل مانتو چهارخونه پاییزی

معرفی و تصاویر جدیدترین مدل های مانتو چهارخونه و انواع دیگر مانتو پاییزی؛ جدیدترین مدل های مانتو چهارخونه و مدل مانتو چهارخونه جلو بسته

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از  مانتوهای پر طرفدار برای استایل غیر رسمی، مخصوصا در پاییز مانتو چهارخونه است که اگر به درستی ست شود می توان جذابیت را با آنها تجربه کرد. پس اگر در بین لباس های  داخل کمد خود یک مانتو چهارخونه دارید باید یک سری قواعد را در مورد ست کردن مانتو چهارخونه بلد باشید. فراموش نکنید که همیشه ست کردن مانتو یا لباس های پترن دار سخت تر از لباس های ساده و مینیمال است، پس نه تنها خبردار بودن از ترندهای دنیای مد بلکه تا حدودی نیاز به دانش در مورد ست کردن و استایل نمودن آن ها دارید. مدل مانتو چهارخونه پاییزی هم از این قاعده مستثنی نیست و شما را برای ست کردن به چالش می کشد البته اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما با آموزش چند ترفند ساده به شما خواهیم گفت چگونه می توانید این مانتوی جذاب و پاییزه را ست کنید.

در ابتدا فراموش نکنید که مانتوهای چهارخونه در انواع مختلف، برای مثال چهارخونه های ریز یا درشت طراحی و تولید می شوند و اینکه کدام نوع آن مناسب تر است بستگی به اندام شما دارد و در هر فرد متفاوت است. پس ممکن است یک مدل مانتو چهارخونه برای دوست یا خواهر شما مناسب باشد ولی به شما نیاید، پیشنهاد ما برای اینکه اشتباه انتخاب نکنید این است که در ابتدا به این موضوع که کدام نوع چهارخونه برای اندام و استایل شما مناسب تر است آگاه باشید و بعد برای خرید اقدام نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل پاییزی با مانتو چهارخونه آشنا شوید.

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه و استایل اسمارت کژوال

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مانتو چهارخونه یک آیتم کژوال است و برای استفاده در استایل های رسمی معمولا گزینه مناسبی نخواهد بود؛ البته این به این معنا نیست که شما نمی توانید از این مانتو در استایل های نیمه رسمی و یا اسمارت کژوال استفاده کنید. شما می توانید به مانتو چهارخونه خود را با انتخاب آیتم های دیگر کمی حس و حال رسمی تر بدهید و استایل اسمارت کژوال را تجربه کنید. استایل اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل آن این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد، پس فراموش نکنید در استایل های نیمه رسمی یا اسمارت کژوال همیشه باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه شومیزی، تجربه ای جذاب و راحت

اگر دارای استایل کژوال و راحت هستید و می خواهید استایلی غیر رسمی و در عین حال جذاب را تجربه نمایید بهترین گزینه برای شما انتخاب یک مانتو چهارخونه شومیزی است. فراموش نکنید که مانتو شومیزی یکی از مانتوهای زنانه و اسپرت است که چه برای استایل های روزمره چه برای استفاده در مهمانی یا قرار های نیمه رسمی کاربرد دارد. شما با این مانتو می توانید چند مدل استایل یا مانتو را تجربه نمایید برای مثال مانتو چهارخونه شومیزی در کنار شلوار مام استایل و کتونی یک استایل کاملا کژوال را برایتان می سازد ولی در عوض انتخاب یک شلوار پارچه ای راسته یا مام استایل به همراه ونس سفید یا کالج استایل شما را به سمت اسمارت کژوال و نیمه رسمی می برد.

مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهارخونه

باید و نبایدهای استایل با مانتو چهارخونه

به صورت کلی اولین و مهم ترین نکته ای که باید در انتخاب آیتم های مکمل مانتو چهارخونه در نظر بگیرید این است که برای ست کردن مانتو چهارخونه بهتر است سایر لباس های شما ساده باشد. مثلا از یک شال تک رنگ استفاده کنید، اگر مانتو شما چهارخونه های سفید و مشکی دارد می توانید از شال تک رنگ سفید یا مشکی استفاده کنید. در ست کردن مانتو چهارخونه به هیچ عنوان از شال های طرحدار استفاده نکنید، زیرا علاوه بر اینکه ظاهر شما شلوغ نشان می دهند باعث می شوند نمای مانتوی شما گرفته شود. البته این قانون در مورد انتخاب شلوارهای طرح دار و ترند امسال هم صدق می کند، پیشنهاد ما برای شما این است که تا می توانید از پوشیدن این شلوارها با مانتوی پترن دار یا چهارخونه خودداری کنید.

مدل مانتو چهارخونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی