|

موندی چه پابندی به همه استایل ها میاد و شیکه؟ کارتیه جون میده واسه هم کتونی هم پاشنه

اکسسوری مثل پابند شاید کمتر بهش دقت بشه و خیلی همه پسند نباشه که در این مطلب با یکی از زیباترین مدلاش آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا تو استایل برای یک بانوی شیک و جذاب، تنها لباس نیست که اهمیت داره و اونچه که مشخصه اینه که ریز به ریز جزئیات نیز اهمیت بالایی دارند تا در نهایت همه چیز به خوبی کنار هم چیده بشه و ظاهری بی نظیر برای شما بسازن. اکسسوری ها در این روند به شدت کمک کننده هستند و میتونن تمام جای خالی های استایل شما رو به زیباترین شکل ممکن پر کنند. البته این بدین منظور نیست که هر کجا احساس خلا کردید با اکسسوری پرش کنید و منظور اینه که شما برای شیک شدن و البته کامل تر شدن هر چه بیشتر تیپ خود از اکسسوری ها به نحوی درست و منطقی استفاده داشته باشید.

در این راستا باید از آیتم های مکمل و البته جذاب بهره ببرید که البته در این بین ذوق میکنید که آره باید اکسسوری بخرم اما درست وقتی که قراره انتخاب و ست کنید میمونید دقیقا باید چه اکسسوری هایی برای خود داشته باشید و اصلی ترین نکات برای این انتخاب ها چه چیزهایی هستند! 

اکسسوری کارتیه

قشر اکسسوری چقدر رو استایل شما تاثیر گذاره؟

یکی از زیباترین قسمت ها در قشر اکسسوری ها، انتخاب پابند هستش که خب برخی بر این فکرند چون این آیتم پایین ترین قسمت استایل قرار داره پس خیلی مهم نیست چه شکلی باشه و هرآنچه که به نظرشون خوب میاد رو میندازن که باید بگیم سخت در اشتباهید! چرا که حتی این قسمت از ظاهر شما هم اهمیت بالایی داره و قطعا حتی یک پایند شلوغ و قدیمی میتونه کل ظاهر شیک شما رو تحت تاثیر قرار بده.

اما اگر قصد دارید تا یک پایند تهیه کنید و برای بیشتر استایل های خود ازش استفاده داشته باشید پس بهتره که در ادامه با ما همراه باشید تا با مدلی جذاب و محبوب آشنا بشیم که به جرات میشه گفت برای نود درصد ظواهر مناسبه.

اکسسوری کارتیه

پابند کارتیه برای کدام استایل ها مناسب هستش؟

پایند های کارتیه از جذاب ترین سبک پایند ها هستند که البته در انواع آیتم های اکسسوری این سبک دیده میشه و ما قراره پابنداشون رو ببینیم و لذت ببریم. کارتیه برندی به شدت لوکس و آراسته هستش که در هر آیتم زیبایی خاص خودش رو حفظ کرده و در ادامه می بینیم نمونه هایی زیبا از سبک پایند های کارتیه رو.

اکسسوری کارتیه

از این آیتم خاص پسند برسیم به آیتمی عام پسند؛ درخشندگی کارتیه رو ببینید

خب پایند به شدت خاص پسندانه هستش و خیلی از بانوان هستند که ازش استفاده ای دارند، در عوض انگشتر رو هم میندازن و به شدت مورد استفاده در میون همه سنین هستش. پس بهتره در کنار این آیتم خاص نگاهی هم به یک آیتم عام یعنی انگشتر داشته باشیم که در این بخش نیز کارتیه میتونه حرف اول رو بزنه. چرا؟

چون خیلی از مدل انگشتر ها هستند که شاید به هر استایلی نیان و شما رو مجبور کنن به خرید چند انگشتر کنن که میشه استایلی و دسته بندی شده. اما به شخصه از انگشتر کارتیه برای تمامی استایل هایی که دارم استفاده می کنم و زیبایی خاص خودش رو هم داره و میتونه با تیگای مختلف خودش رو وفق بده.

اکسسوری کارتیه

تو دنیای برند و مد میدونیم که ممکنه یکسری آیتم ها برای مدتی ترند بشن و باز از مد بیوفتن. اما جالبه که کارتیه از دست سبک هایی هستش که نه تنها قدیمی نمیشه بلکه در لوکس ترین حالت خودش هم باقی میمونه و میتونه تو سنین مختلف استفاده بشه.

اکسسوری کارتیه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی