|

واسه خوشگلاسیون خونت از ایده های دکوراسیون 2024 استفاده کن / بعد دیزاین چه عشقی کنی

اگر قصد تغییر شکل خونه رو دارید و یا میخواین ایده های سال نو میلادی رو تو خونتون جای بدین، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فقط یه نمور دیگه مونده تا به سال جدید میلادی یعنی سال 2024 وارد بشیم. رنگ سال انتخاب شده و خیلی از موضوعات هم ترند 2024 شون تعیین شده و قراره که حسابی نو بشن. مثلا یکی از اون موضوعات در رابطه با دکوراسیون خونه می باشد که خب میشه گفت قطعا یکی از مهمترین ها نیز هست. دیزاین خونه از بخش ها مختلفی تشکیل شده که که همه و همه دکوراسیون خونه رو تشکیل میدن. در میون قسمت های مختلف خونه که همگی اهمیت خاص خودشون رو دارند، هال و پذیرایی تاثیر گذاری فراوون داره و میتونه نشون دهنده و بیانگر سلیقه و فرهنگ اون خونه و خونواده باشه. 

در اینجا قراره با دکوراسیون و ایده های جدیدی که 2024 ارائه داده آشنا بشیم که خب میتوان گفت در عین حال که خیلی از آیتم ها شاید اصالت و ثبات داشته باشند و تکراری به نظر بیان، زیبایی های خاص خودشون رو هم دارند. در ادامه همراه باشید با یک مطلب جذاب در رابطه با دیزاین منزل در سال نو میلادی.

دکوراسیون منزل 2024

اینجوری کف و دیوار خونت رو شیک و نو کن

در رابطه با دیوار های خونه باید بگیم که اگر قراره یه حال خوبی به دیوار ها بدهید، فراموش نکنید که حتما رنگ و یا کاغذ دیواری مورد نظرتون با چیدمان خونه یه هارمونی رنگی متناسبی داشته باشند. خب تا چند سال پیش کاغذ کردن کل دیوارا مد بود اما چند سالی میشه که این ترند از بین رفته و در عوض میتونید مثلا فقط دیوار پشت تلویزیون رو به یک طرح زیبا و مورد پسند اعضای خانواده رنگ و طراحی و یا کاغذ دیواری کنید.

درسته که دیوار ها قسمت اصلی محسوب میشن اما خب باید بگیم کف و سقف هم به شدت اهمیت دارن و حتی به دلیل اینکه کاربری خاصی رو به دوش میکشند، باید برای طراحی و نوع متریالشون هم توجه کرد.

توجه داشته باشید که متریال کف هم از نظر زیبایی و هم به لحاظ قیژ قیژ صدا دادن و سر خوردن هم دارای اهمیته. از طرفی هم متناسب با هارمونی فرش و پرده ای که دارید و البته دیزاین خونتون کف منزل رو انتخاب کنید. در ترند 2024 همچنان المان هایی مثل فرش میتونن شلوغ باشند، اما اگر فضایی کوچک دارید باید از فرش با طرح های ساده تر استفاده کنید.

دکوراسیون منزل 2024

از تابلو غافل نشید، اما به این سبک

قطعا دکوراسیون خونه تنها به مبلمان و آیتم های کلی مختصر نمیشه و در حال حاضر به منظور اجرای یک دکور لوکس و زیبا میتونید از تابلوهای مدرن و ساده استفاده کنید، که البته اگر تمایل دارید تا چیدمان منزل شما به بهترین شکل صورت بگیره بهتره که از تابلوهایی با طرح های ساده و مدرن استفاده کنید.

دوست داری خونتون شاد بشه؟ این کارو کن

اگر چه دلتون دوست داره یه محیط شاد و رنگی و البته دیزاینی نشاط برانگیز تو خونه داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کوسن و پاف های متلون است که رنگای قرمز و زرد و نارنجی واقعا روحیه آدمو تازه میکنه.

دکوراسیون منزل 2024

دکوراسیون منزل 2024

خونت کوچیکه و نمیدونی واسه دیزاینش چه کنی؟ 

خب این روزا می بینیم که بسیاری از خونه ها با متراژی پایین هستند و در حالی که خیلی از منازل نقلی شدن، خب طراحی و چیدمان براشون یکم ریسکی میشه چرا که شما بادی حواستون باشه که یوقت خونه از اونی که هست کوچیکتر و شلوغ دیده نشه. در اینجا مهمترین نکته استفاده از رنگ های روشن هستش که هم برای کف و دیوار ها توصیه میشه و هم بریا آیتم هایی که به عنوان وسیله خونه استفاده میشن. نورپردازی هم به شدت مهمه که اگر هرچی نور تو خونه کمتر باشه باعث تیرگی و در نهایت خفگی و کوجیک نشون دادن فضا خواهد شد. 

از طرفی هم اگر علاقه مندید تا خونتون رو بزرگ تر از اونچه که هست نشون بدید، بدوندی که قطعا استفاده از آینه تو هال و پذیرایی هم به شدت موثره و اونچه که مخشخصه ایمنه که نباید آینه ای کوچک بگذارید و از آینه ای بزرگ استفاده کنید.

دکوراسیون منزل 2024

از دیگر ترند های سال 2024 و البته ترفندهایی که برای بزرگتر نشون دادن خونه میشه زد اینه که از میز تلویزیون استفاده نکنید و در عوض تلویزیون رو به دیوار نصب کنید. اینچنین شما فضایی بیشتر دارید و در نتیجه هم میتونید به جای میز از گلدان و گل های آپارتمانی که خیلی این روزا پر طرفدار شدن بهره ببرید.

دکوراسیون منزل 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی