|

این زنان مشهور فیسشون که هیچ / تو وجودشون یه چیزایی دارن که رفتن تو لیست زیبا ترینا

یکسری از چهره ها در جهان هستند که به جز زیبایی چهرشون، زیبایی درون نیز دارند و در این مقاله قراره با چندتایی از اونها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ادما دوست دارن تا با دیدن هرچیز زیبا تو این دنیا لذت ببرند. اصلا آدمی زیبایی رو دوست داره اما خب این زیبایه با گذشت زمان تغییر میکنه. زیبایی چهره کاریه که به دست خداوند انجام شده و ما آدما هم با پیشرفت علم و تکنولوژی سعی داریم تا اون زیبایی ها رو تکامل بدیم. زیبایی از طرفی هم یک مفهوم ذهنی محسوب میشه و تو ذهن و سلیقه هر کسی متفاوته. اما یکسری معیارها وجود داره که برای همه یکسانه و با داشتن اون دست از معیارها شما درجه زیباییتون مشخص میشه.

خیلی ساله که زنان جدا از مقوله شهرت داشتن یا نداشتن، میرن و با استفاده از عمل های جراحی زیبایی اونچه که به عنوان ناقصی در خود می بیند رو استتار می کند. زیبایی صرفا طبق ظاهر فرد نیست و اونچه که مشخصه اینه که عوامل دیگری همچون هوش و مهربانی و اعتماد به نفس و شخصیت نیز شامل خواهد شد تا یک فرد زیبایی کامل رو داشته باشه. بر همین اساس میخوایم با چند تا از زیباترین زنان جهان آشنا بشیم که تنها به دلیل ظاهرشون زیبا نیستند، بلکه دیگر آیتم ها رو هم دارا می باشند. 

عکس-با-کیفیت-داکوتا-جانسون

جودی کامر

از منظر خیلی ها جودی کامر بازیگر مشهور بریتانیایی لایق است تا زیباترین زن جهان باشه و در صدر این لیست قرار بگیره. جالبه که بدونید صورت او با توجه به نسبت 52/ 94 درصد دقیق بود. جودی کامر تا به اینجا در فیلم های بسیاری ایفای نقش داشته و افتخارات بسیاری رو از آن خود نموده. این بازیگر 29 سال سن داره و در فوریه سال 2019 بود که در فهرست سالانه "30 زیر 30 سال" فوربس به دلیل قرار گرفتن در لیست 30 نفر برتر صنعت سرگرمی که زیر 30 سال سن دارند در اروپا قرار گرفت و البته فهرست "اثرگذارترین دختران سال  2018 " مجله ووگ بریتانیا در دسامبر قرار گرفت.

زیباترین زنان جهان

بلیک لایولی

بلیک لایولی از هنرپیشه های هالیوودی می باشد که به دلیل ایفای نقش در چند فیلم موفق و برنامه های تلویزیونی شناخته شد. به علاوه اینکه بلیک در دوران حرفه ای کار خود با لباس های چشمگیری که در فرش قرمز به تن میکرد و ظاهر میشد مورد توجه قرار گرفت.

زیباترین زنان جهان

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون رو قطعا می شناسید. وی از هنرپیشه های برجسته هالیوود محسوب میشه که در فیلم هایی مثل Black Widow، Lucy، Avengers-Endgame رو در کارنامه کاری خود ثبت نمونده. اسکارلت چهره ای بسیار زیبا دارد که خب اصلا به دلیل همین چهرشه که طرفداران بسیاری رو در تمام دنیا مجذوب خود نموده است.

زیباترین زنان جهان

دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن از بازیگرای هندیه که برنده چندین جایزه Filmfare شده. زیبایی چهره وی میلیون ها نفر رو تو سرتاسر جهان تحت تاثیر خود قرار داده که خب این اتفاقا عجیبه و امروزه او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هند محسوب میشه. دیپیکا پادوکن در هالیوود نیز سابقه بازیگری داشته است.

زیباترین زنان جهان

آیشواریا رای

آیشواریا رای، هنرپیشه و البته خانوم سابق جهان شناخته میشه چرا که به خاطر زیبایی و مهارت های بازیگری خفنش این چنین خطاب میشه. چشمای آبی و غیر معمول آیشواریا ایشون رو از باقی زیبایی های هندی متمایز میکنه و تقریبا میشه گفت همیشه از دست اسم هایی هستش که تو لیست زیباترین زنان جهان قرار داره.

زیباترین زنان جهان

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی. بله درست شنیدین بازیگر ایران خودمون که در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد. لیلا حاتمی که تا به حال در بسیاری از فیلم‌ ها و برنامه‌ های تلویزیونی حضور داشته با اصغر فرهادی کارگردان فیلم درباره الی ازدواج کرده و به عنوان یکی از زیباترین چهره های لیست زیباترین زنان جهان محسوب میشه.

زیباترین زنان جهان

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون هنرپیشه آمریکایی می باشد که با بازی در نقش آناستازیا استیل تو فیلم اقتباسی از رمان محبوب پنجاه سایه خاکستری شهرت فراوونی پیدا کرد. داکوتا علاوه بر بازیگری یک مدل با استعداد آمریکایی نیز محسوب میشه که با ظاهر خیره کننده، شخصیتی جذاب و مهارت های بازیگری به شدت خفن و خاص، هواداران بسیاری رو در سراسر جهان مجذوب خود نموده است. در حالی که زیبایی ذهنی هستش اما خیلی از مخاطبین در جهان این چهره رو از زیباترین زنان جهان میدونن.

جالبه که داکوتا زیبایی منحصر به فرد و گول زننده ای داره که در کنار چشمگیر بودن کمرنگ نیز هست. مثلا چشمان آبی نافذش و یا بینی باریک و لب‌ هایی که پر هستند که البته این ترکیبات کاملا به صورتش هم میان.موهای داکوتان به طور طبیعی بلونده و اغلب هم اونها رو به صورت موج دار یا براق و صاف تزیین میکنه. داکوتا جانسون یه شخصیت گرم و جذاب داره که مردم مردم رو به سمت خودش میکشونه. او به لبخن و شوخ طبعی مشهوره، و کاریزمای طبیعی داره. 

زیباترین زنان جهان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی