|

بیا با شکت یه استایل ناب و مکش مرگ ما بزن / دختر اینطوری همه از خوشتیپیت پچ پچ میکنن

در این مقاله میخواهیم در خصوص داشتن استایل با شکت براتون صحبت کنیم و بگیم که چطور میشه یه استایل زیبا و خاص با این لباس سرمایی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوشیدن لباس های لوکس و فاخر وقتی برای استایل کردن اون ها هیچ فکری نشده و بین آیتم های مختلف انسجام و هارمونی وجود نداره به چه دردی میخوره بجز این که یه پولدار بی سلیقه به نظر برسیم! اما یه لحظه تصور کنید که یه لباس معمولی رو با رنگ های خوب و دلنشین ست کرده باشیم طوری که نه تنها خودمون از دیدن خودمون توی آینه سیر نمیشیم بلکه همه ی اطرافیانمون هم راجبه استایلمون نظرات مثبت میدن واقعا چه حس خوبی به آدم دست میده، خب پس وقتش شده که بیخیال این بشید که یه آیتم گرون تهیه کنید تا شیک به نظر برسید حالا ما هم برای این که یه استایل با قیمت مناسب و البته ظاهر شیک بهم بزنید میخواهیم درباره ی استایل با شکت براتون صحبت کنیم.

مسلما ابین روزها که هوا داره رفته رفته سرد میشه براتون سواله که با چه استایلی بیرون برید ولی یه نکته ی عجیبی در مورد هوا وجود داره که این روزا نامعلومه صب سرده بعد گرم میشه و... پس بنابراین بهترین کار رفتن سراغ لباس هایی هست که خودشون میتونن یه گرمای نسبی ایجاد کنن و از طرف دیگه بشه که از زیرشون هم لباس های گرم پوشید بنابراین بی شک میشه رفت سراغ استایل با شکت که این روزا حسابی هم مد شده و مورد استقباله ولی خب برای خیلی ها سواله برای پوشیدن این لباس بقیه ی آیتم ها رو چطور انتخاب کنن تا بتونن استایل با شکت شیکی داشته باشن که ما در ادامه این مقاله در این خصوص براتون صحبت خواهیم کرد.

استایل با شکت

شکت رو با چه شلواری بپوشیم؟

بی شک میشه گفت که یکی از بهترین گزینه هایی که میشه با استفاده از اون در کنار شکت یه ست خوب داشته باشید رفتن سراغ شلوارهایی هست که از جنس کتان هستن ولی خب این مدل شلوارها تنها گزینه ی شما نیستن چون شما میتونید شکت خودتون رو شلوار بگ دخترونه ی جین، لگ های چرم، شلوار مام، ست ورزشی و شلوار جاگر بپوشید و ست کنید و در انتها یه خروجی خوب از استایلتون داشته باشید. همچنین میتونید سراغ اون دسته از شلوارهایی که فاق بلند هستن هم برای این موضوع برید و برای این یه ست زیبا بسازید قسمت جلویی شکتتون رو داخل شلوار ببرید و بعد کمربند ببندید.

در کل اون دسته از شکت ها که اورسایز هستن میتونن انتخاب بهتری برای شما باشن چون میشه از زیرشون هم لباس گرم پوشید که اینطوری برای زمستون هم مناسب میشن که در این حالت وقتی شکت اورسایز میپوشید میتونید سراغ شلوارهای راسته و از لگ ها برای جلوه ی بیشتر لباس و استایلتون استفاده کنید.

استایل با شکت

با شکت چه کفشی بپوشیم؟

برای این که یه کفش مناسب بتونید با شکتتون انتخاب کنید باید اول شلوارتون رو انتخاب کنید چون این موضوع رابطه ی مستقیم با انتخاب شلوار داره مثلا در صورتی که شلوار دمپا انتخاب کرده باشید که نمیتونید بوت بلند باهاش بپوشید! اما در انتها بیایید فرش کنیم که شما شلوار مناسبتون رو انتخاب کردید و تموم تمام رنگ بندی ها رو هم رعایت کرید و حالا در زمینه ی کفش میتونید از انواع متنوعی مثل کانورس، کتونی، بوت و نیم بوت استفاده کنید. مثلا با لگ های چرم میتونید سراغ بوت های بلند برید با شلوار های راسته و بگ کتونی بپوشید.

استایل با شکت

از زیر شکتمون چی بپوشیم وقتی دکمه هاش بازه

اغلب شکت ها دارای دکمه هستن که خب میشه اون ها رو بست و یا باز گذاشت که در مواقعی که دکمه های این لباس رو باز میذارید میتونید یه استایل بسیار زیباتر و جذاب تر خلق کنید. که خب در این موقع اولین سوالی که احتمالا به ذهنتون خطور خواهد کرد اینه که الان زیر شکتمون چی باید بپوشیم چون در این صورت هست که میشه یه استایل جذاب تر داشت. با این حساب در صورتی که دوست دارید رنگ ها رو مهمون استایل خودتون کنید پیشنهاد ما به شما اینه که دکمه های شکت رو باز بذارید و از زیر اون لباس هایی که دارای رنگ های روشن و یا خنثی هستن رو بپوشید.

همچنین شما میتونید از دو تا رنگ متضاد باهم برای شکت و لباس زیریه اون استفاده کنید لباس هایی که میتونن هودی، یقه اسکی، لباس های یقه بزرگ و... باشن.

استایل با شکت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی