|

جدیدترین فرش امسال / تازگیا سلیقه ی سازنده ها چه سانتال شده خونت با اینا کاخ سلیمانه

در این مقاله در خصوص جدیدترین فرش امسال صحبت کردیم و چند مدل رو براتون گردآوری کردیم و همچنین از اشتباهات هنگام خرید فرش هم گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که بهترین و زیباترین ها رو برای خودشون داشته باشن در هر زمینه ای یعنی فرق نمیکنه که یار و رفیق باشه یا ماشین و لباس باشه و یا بهترین خونه و دکور که در این مقاله ما میخواهیم راجبه مورد آخر یعنی داشتن بهترین دکوراسیون خونه بهتون یه سری راهنمایی ها کنیم و این راهنمایی ها در خصوص فرش هست که یه آیتم بزرگ توی خونه محسوب میشه و حسابی توی چشمه و باید در انتخاب اون نهابیت دقت رو به خرج بدید در مقالات قبل ما به وفور درباره ی دیزاین فرش ها در خونه براتون صحبت کردیم و حالا برای خیلی ها سوال بوده که جدیدترین فرش امسال چه مدلی هست و چه رنگیه؟

خب مسلما در صورتی که به دنبال جدیدترین فرش امسال هستید حتما این رو میدونید که در هر چیزی در صورتی که به دنبال مد و ترند باشید باید اونقدار وضع مالیتون خوب باشه که وقتی اون چیز از مد میفته عوضش کنید مثلا یه زمانی مانتوهای کوئین مد شده بود و خیلی ها خریدن ولی مگه این روزا دیگه کسی این مانتوها رو میپوشه؟ مسلما نه بنابراین قبل از هر چیزی باید به دنبال بهترین انتخاب برای خونتون باشید نه این که فلان فرش امسال مد شده و حتما باید داشته باشمش البته که ما در ادامه نمونه هایی از جدیدترین فرش امسال رو براتون میذاریم که در رنگ ها و طرح های مختلف هستن ولی میخواهیم در کنار اون راجبه اشتباهات رایجی که خیلی هامون شاید موقع خرید فرش مرتکب میشیم هم براتون حرف بزنیم پس با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش امسال

توجه نکردن به مدل فرش و دکور کلی خونمون

یکی از بیشترین اشتباهاتی که در خرید فرش ماشینی و یا دستبافت خیلی ها مرتکب اون میشن توجه نکردن به چیدمان و دکوراسیون داخلیه خونمون هست مثلا ممکنه که خونه ی ما دارای دکوراسیون مدرن باشه و همه ی وسیله ها کم و ساده باشن بنابراین در این صورت ما نباید به سراغ خرید اون دسته از فرش های کلاسیک بریم که طرح های شلوغ دارن و یا برعکسش هم هست نباید برای یه خونه با دکوراسیون سنتی و کلاسیک سراغ فرش های فانتزی و مدرن رفت بنابراین حتی با وجود این که فرش شما توی زیبایی تک هم باشه و نظیر نداشته باشه ولی وقتی با دکور همخونی نداره به درد نمیخوره!

همینطور باید این رو هم در نظر بگیرید که ر صورتی که متراژ خونتون کوچیکه نباید به سراغ اون دسته از فرش هایی که دارای طرح و نقوش شلوغ هستن برید چون در این صورت فضا رو کوچک تر از چیزی که هست نشون میدید بنابراین فرش های ساده تر انتخاب بهتری هستن برای وسیع تر نشون دادن محیط.

جدیدترین فرش امسال

جدیدترین فرش امسال

توجه نکردن به جنس فرش 

برسیم به یکی دیگه از اشتباهاتی که ممکن هست هنگام خرید فرش دچار اون بشیم یعنی عدم توجه به جنس فرش که یکی از مهم ترین فاکتورهایی هست که باید موقع خرید فرش به اون توجه کرد. جنس فرش ها با توجه به این دستبافت هستن و یا ماشینی میتونه متفاوت باشه و ما موقع خرید فرش ماشینی به خاب فرش ها توجه نمیکنیم در اصل خاب این مدل از فرش های باید از جنس الیاف انعطاف پذیر باشه تا علاوه بر این که دارای مقاومت زیادی باشن تمیز کردن اون ها برامون مقدور و کار راحتی باشه و یه جوری آینده نگری محسوب میشه این موضوع.

در خصوص فرش های دستبافت هم باید به میزان الیاف مصنوعی استفاده شده در اون ها توجه کرد چرا که به هر مقدار که این الیاف کمتر و الیاف طبیعی بیشتر در فرش استفاده شده باشه کیفیت فرش ما بیشتر و بالاتر خواهد بود و در نهایت هم عمر بیشتری خواهد داشت.

جدیدترین فرش امسال

جدیدترین فرش امسال

توجه نداشتن به رنگ ها

برسیم به آخرین اشتباه رایج در این لیست که در هنگام خرید فرش پیش میاد یعنی توجه نکردن به رنگ ها؛ در صورتی که شما به رنگ فرش و فضایی که میخواهید اون رو در اونجا پهن کنید توجهی نداشته باشید هر چقدر فرشتون لوکس و زیبا هم باشه باز فایده ای نداره وقتی که هیچ جلوه و زیبایی به محیط اضافه نکرده! بنابراین ایجاد هارمونی رنگ ها بسیار در زیبا به نظر رسیدن هر چه بیشتر فرش و باقی آیتم ها بسیار مهمه که در این بین رنگ کفپوش بسیار مهم تر از همه هست یعنی در صورتی که فرش روی زمینی با کفپوش کرم رنگ و یا لمینت سفید پهن خواهد شد بهتره که برای رنگ فرش به سراغ فرش هایی به رنگ تیره تر برید تا با این تضاد در طیف رنگی زیبایی فرش رو بیشتر به چشم بیارید.

همینطور اون دسته از فرش هایی که دارای رنگ کرم هستن و طرح و نقوش شلوغ دارن برای استفاده روی کفپوش های چوبی مورد خوبی نیستن!

جدیدترین فرش امسال

جدیدترین فرش امسال

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی