|

بهترین کرم پودر های ضد لک که میتونن جای جوش رو محو کنن / راز داشتن پوست صاف اینجاست

اگر شما هم از لک های پوستی خسته شدین و دلتون یه پوست صاف و بی نقص میخواد، پس بهتره که از این برند های کرم پودر استفاده نمایید که بهترینن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چهره برای همه آدما مهمه. پیر و جوون و خانوم و آقا هم نداره. حین این کشور و اون کشور هم فرقی نمیکنه و صورت قسمتی از هر آدمی محسوب میشه که میتونه اعتماد به نفس زیادی به فرد بده و ازش بگیره. اما خب از اونجایی که بدن بدنه و ربات نیست، خب ممکنه یکسری تفاوت های بارز داشته باشه. مثلا اینکه لک های پوستی از دست مواردی هستند که میتونن به فرد حس خوبی بدن و یا اینکه حس خوب رو ازش بگیرن. لک های پوستی به مانند پارچه گل داری هستند که زیبایی خاص خودشون رو دارند اما اگر قرار بر میکاپ باشه، نیاز به یک فیس صاف و یکدست هستش که خب باید عاری از هر گونه کک و لک باشه. تقریبا میشه گفت همه افراد دنیا لک های پوستی دارن و اما خب به دلایل مختلف هستش که یکی ممکنه به دلیل وراثت باشه و دیگری آفتاب گرفتن زیاد و شاید هم بارداری و دلایل هورمونی، جای جوش‌ها، زخم‌ها و… که خب همه و همه ایجاد لک می کنند و ممکنه برای فرد خوشایند نباشند. 

اما این روزا دیگه روشای مختلفی وجود داره که میتونه این مشکل رو حل کنه. استفاده از کانسیلر و کرم پودرها و ضد آفتاب های ضد لک  و غیره وجود دارند که میتونن به کمک شما بیان، اما سوال اینجاست که چه برند هایی میتونن به خوبی این کار رو انجام بدن؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با محصولات پوستی کرم پودر در این زمینه آشنا بشیم.

بهترین برند کرم پودر های ضد لک

بهترین کرم پودرها برای صورت لک دار چه ویژگی دارند؟

باید بدونید که بهترین کرم پودر برای صورت لک دار، کرم پودری هستش که هم پوشش دهی بالا و خوبی داره و هم برای انواع لک‌ها و ناهمواری های پوستی و ایجاد زیرسازی صاف و طبیعی، حاوی موادی باشه که از پوست شما دوست عزیز مراقبت کنه.

یک کرم پودر عالی باید فاقد سرب و مواد شیمیایی خطرناک باشه و از طرفی هم عطر و افزودنی های خوشبو نداشته باشه. مراقب باشید که مواد نگهدارنده و پارابن هم نداشته باشه و حاوی ضد آفتاب باشه. از دیگر آیتمای مهم برای این مدل کرم پودر ها اینه که غیر کمدوژنیک باشه و ترکیبات ضد جوش نیز داشته باشه و با بافت سبکی که داره پوست شما رو اذیت نکنه. 

بهترین برند کرم پودر های ضد لک

Ultra HD Invisble Cover Stick Foundation

از جذابیت های این کرم پودر اینه که حاوی مقدار زیادی رنگدانه هستش که خب با این وجود اما جزئیات پوست طبیعی رو حفظ میکنه و ظاهری مصنوعی نمیده و خیلیم آسون روی پوست میخوابه. تجربه استفاده از این کرم پودر رو میتونید از افراد مشهوری مثل نیکی میناژ و ماریا کری جویا شوید!!!

بهترین برند کرم پودر های ضد لک

Lock-It Foundation 

جالبه که بدونید این کرم پودر رنگدانه های خالص داره و برای ۴۴ طیف پوستی مختلف محصول ارائه میده که خب باید بگیم واقعا تنوع بالایی داره. پوشش دهی کامل از دست ویژگی های این کرم پودره که برای انواع لک و ایجاد ظاهری طبیعی می باشد. تنها کمی از آن مدت زمان زیادی زیبایی آرایش شما رو حفظ خواهد کرد.

بهترین برند کرم پودر های ضد لک

اما کدوم برند های ایرانی کرم پودر مناسب پوست های لک دار هستند؟

شاید هم شما از دست بانوانی باشید که ترجیح بدید از برند های ایرانی مصرف کنید که خب باید بگیم برند های ایرانی خوبیشونم اینه که هم در دسترس هستند و به مانند برندهای خارجی گاهی کمیاب نمیشن. و هم اینکه از قیمت به صرفه تری برخوردار می باشند که خب هر دو گزینه واقعا برای خرید چنین محصولی قابل توجهه اما با این تفاوت که شما از برند های خارجی کیفیت محصول بالاتری خواهدی دید. 

کرم پودر این لی (تحت نظارت سینره)

این برند واقعا هم محبوبه و هم مشهور. خفن بدن این کرم پودر رو وقتی می بینید که پخش پذیری مناسبی همراه با ساختار سبک و پوشش دهی بالا داره. اینجاست که منحصر به فرد بودنش رو به رخ میکشه. فرمولاسیون خاص این محصول باعث شده تا بعد از استفاده، چهره شما در طول روز به دور از هرگونه براق شدن غیر طبیعی و زیاد باشه، مخصوصا در قسمت های پیشانی و بینی که خب این طبیعی جلوه دادنش رو نشون میده. در نتیجه باید آرایش روزانه میتونه بهترین گزینه کرم پودر برای پوست های لک دار باشه که خب نقطه قوت دیگری هم داره و اونم اینه که خاصیت ضد تعریق همراه با پوشش دهی صاف و یکدست داره.

بهترین برند کرم پودر های ضد لک

اما کمی ریز بین تر باشیم؛ محو لک صورت به این شکل!

خب تا به اینجا چند کرم پودر برای پوست های لک دار معرفی کردیم که واقعا موثر هستند، اما حالا میخوایم چند نکته برای پوشاندن لک های پوستی البته این بار با استفاده از کانسیلر رو بگیم. برای این کار ابتدا به رنگ لک‌ های صورت خود دقت کنید و بعد کانسیلر مناسب پوستتون رو انتخاب کنید و بزنید.

- کانسیلر زرد: این کانسیلر برای انواع و اقسام پوست ها مناسبه که خب میتونید از کانسیلر زرد برای لک های تیره زیر چشم استفاده نمایید و بپوشانید.

- کانسیلر بنفش: این کانسیلر برای پوست های تناژ زرد که لکه های کبودی طور دارند میتونه مناسب باشه.

- کانسیلر سبز: رنگ سبز برای خنثی کردن قرمزی پوست میتونه خیلی خوب باشه مثلا قرمزی جای جوش. برای پوشاندن لک‌های قرمز که مادر‌زاد هستن یا لک‌ هایی که از جوش ایجاد  شدن میتونید از این رنگ کانسیلر استفاده نمایید.

- کانسیلر نارنجی: این رنگ برای افرادی با پوست سبزه خیلی مناسبه و نکته اینجاست که وقتی میخواین بخرین روی پوست اطراف لب باید امتحان کنید.

بهترین برند کرم پودر های ضد لک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی