|

هی سفارش پشت سفارش چون شوهرت همبرگر دوست داره؟ / اینجوری خودت درست کن خوشمزه و راحت

توی این مقاله یه دستور پخت همبرگر خونگی برات دارم که اگه بپزی، قطعا از نتیجه راضی خواهی بود و بقیه هم با خوردنش دستور درست کردنش رو ازت میگ…

لینک کوتاه کپی شد

شاید از درست کردن غذاهایی مثل کوکو سبزی و کوکو سیب زمینی واسه شام خسته شده باشی و دلت یه تنوع بخواد! واقعا تا کی میخوای غذاهای تکراری رو تکرار کنی و هیچ لذتی ازشون ببری؟ باید خبر خوش بهت بدم تا دست از تکرار برداری و یه کار تازه بکنی! واسه همین یه پیشنهاد جذاب برات دارم تا یه شام خوشمزه توی خونه درست کنی و در کنار اعضای خانواده نوش جان کنین و لذت ببرین. آشپزی یه دنیای بی نهایته که اگه بهش علاقمند باشی یه لذت بزرگه!

hamberger3

رابطه‌ت با ساندویچ همبرگر چطوره؟ از اونایی هستی که تا حالا فقط ساندویچ همبرگر رو توی رستورانا و فست فودا خوردن و با امتحان کردن جاهای مختلف و زیاد هنوز اونی که میخوان رو پیدا نکردن؟ توی این مقاله یه دستور پخت همبرگر خونگی برات دارم که اگه مو به مو اجراش کنی، قطعا از نتیجه راضی خواهی بود و بقیه هم با خوردنش دستور درست کردنش رو ازت میگیرن!

hamberger6

مواد اولیه چی لازم داری؟

درست کردن این همبرگر خونگی خیلی راحته و مواد اولیه کمی هم داره. برای گوشت به ترکیبی از گوشت مغز ران گوساله (70%) و مغز ران گوسفند (30%) نیاز داری. برای 500 گرم گوشت برگر باید 350 گرم گوشت گوساله و 150 گرم گوشت گوسفند رو مخلوط کنی. ادویه ها هم شامل پودر پیاز، پودر سیر و پودر پاپریکا هر کدوم یه قاشق چایخوری سرپُر، نمک و فلفل هر کدوم نصف قاشق چایخوری و پودر فلفل قرمز تند نوک قاشق چایخوری میشه.

hamberger9

همه مواد رو با هم مخلوط کن و حسابی ورز بده تا یکدست بشه. نیم کیلو گوشت سه تا همبرگر بهت میده. گوشت رو به سه قسمت تقسیم کن و داخل یه بشقاب کوچیک پهن کن و با کمی روغن توی ماهیتابه با حرارت بالا سرخ کن.

hamberger5

دیپ گودا هم درست کن و تیر خلاص رو بزن!

مقداری پنیر دیپ گودا رو توی یه قابلمه کوچیک روی حرارت خیلی کم بذار تا کم کم گرم بشه. بعد که باز شد کمی شیر اضافه کن و مخلوط کن تا کمی رقیق بشه. به همین راحتی پنیر خوشمزه ما برای تکمیل مزه خوب ساندویچ همبرگر آماده شده. نوش جان کن و حسابی لذت ببر!

hamberger1

سیب زمینی کبابی هم کنارش میچسبه

سیب زمینی رو پوست کن و خلالی برش بده. با کمی پودر سیر، شوید خشک، نمک، فلفل و روغن مخلوط کن و داخل فر بذار تا کباب بشه.

همبرگرا که سرخ شد همراه با گوجه و کاهو داخل نون بذار. ترکیب همبرگر خونگی در کنار سیب زمینی کبابی و دیپ گودا بی نظیره و یه تجربه عالی از ساندویچ همبرگر خونگی رو برات میسازه.

hamberger4

بهت قول میدم بعد از خوردن این همبرگر دیگه هیچ همبرگری به دهنت مزه نمیده و دلت فقط همینو میخواد. البته توی سایت یه دستور پخت دیگه هم داریم که اون رو هم ببین، شاید با ذائقه‌ت بیشتر جور دربیاد و بتونی ازش استفاده کنی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی