|

انتخاب کفش با شلوار پارچه ای زنانه / نمیخوای که مثه حبیب تو لیسانسه ها بشی ستش اینه

در این مقاله به انتخاب کفش با شلوار پارچه ای زنانه پرداختیم که میتونید با توجه به تنوع موجود در اون ها انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا داشتن یه تیپ خوب میتونه نیازمند یه عالمه ریزه کاری و دقت به جزئیات باشه و همین جوری نمیشه که خوشتیپ شد و باید برای رسیدن به این موضوع در این زمینه تلاش کرد مثلا شما نمیتونید همینجوری عشقی و دل به خواه به سراغ یه لباس برید بدون این که توجه کنید به رنگ پوستتون میاد یا نه مثلا در صورتی که رنگ پوستتون سفید هست باید بهترین رنگ لباس برای پوست سفید رو بدونید که بتونید یه انتخاب خوب داشته باشید و یا در صورتی که قدتون کوتاهه باید لباس های مناسب قدتون رو بشناسید و یا باید بدونید که فیزیک بدنتون به چه صورت هست تا با انتخاب لباس های مناسب اون رو به تعادل برسونید مثلا در صورتی که فرم بدنتون به شکل گلابی هست باید لباس مناسب برای اندام گلابی رو بشناسید.

پس دقت کنید که لباس ها نه تنها باید به شما از هر لحاظ بیان بلکه باید شما رو خوش هیکل تر هم نشون بدن مثلا اون دسته از افرادی که اندام گلابی دارن شونه هاشون کوچیک دیده میشه هر چقدر هم که چهارشونه باشن و به همین علت باید لباس هایی که بالاتنه و پایین تنه ی اون ها رو متعادل میکنه رو بشناسن و به سراغ اون ها برن. حالا در مقاله ی امروز میخواهیم در خصوص کفش براتون صحبت کنیم که قلب دوم شما یعنی پاتون رو پوشش میده و خب این  روزا برای خیلی ها سواله که کفش با شلوار پارچه ای زنانه چی بپوشن که در ادامه در خصوص این موضوع توضیحاتی ارائه کردیم، پس با ما همراه باشید.

کفش با شلوار پارچه ای زنانه

کفش پاشنه بلند با شلوارپارچه ای

یگی از گزینه های مناسب برای بودن در کنار شلوار پارچه ای، کفش پاشنه بلند هست که هر خانومی که تا به الان اون رو تست کرده از نتیجه راضی بوده و میدونه که این انتخاب اون ها رو بسیار شیک میکنه و استایل مطمئنی براشون میسازه در انواع موقعیت ها مثل اداری و رسمی و حتی مراسم ها و مجالس. البته که کفش های پاشنه بلند تنوع بسیار بالایی دارن و در این بین باید به سراغ اون کفشی برید که با جنس شلوارتون همخونی داره و دقت کنید که در صورتی که اضافه وزن دارید و از انتخاب اون دسته از کفش های پاشنه بلند که پاشنه ی پهنی دارن خودداری کنید چون اینجوری چاق تر دیده میشید بنابراین در این حالت بهتره به سراغ پاشنه های باریک و ظریف تر برید.

کفش با شلوار پارچه ای زنانه

کفش پاشنه تخت با شلوار پارچه ای

یکی دیگه از کفش هایی که میتونید اون رو برای بودن در کنار شلوار پارچه ای مناسب بدونید کفش های زنانه ای هست که پاشنه ی تخت دارن مثل کفش های عروسکی و مدل کالج که میتونید در استایل های راحت و کژوال ازشون بهره بگیرید و با پوشیدنشون هم احساس راحتی کنید و هم شیک به نظر بیایید و یا در موقعیت هایی که مجلسی در پیش دارید جای هیچ نگرانی نیست چرا که شما میتونید به سراغ اون دسته از کفش های پاشنه تختی برید که مخصوص مجالس طراحی شدن و سنگ دوزی ها و تزئینات خاصی دارن. کفش های پاشنه تخت رو میشه در بهار و تابستون با خیال راحت پوشید و همچنین در پاییز هم میتونید در صورتی که هوا بارونی نبود از این مدل کفش ها با شلوارهای پارچه ای خودتون استفاده  کنید.

کفش با شلوار پارچه ای زنانه

کتونی با شلوار پارچه ای

خب قبلا یه تفکری وجود داشت و اون این بود که شما نمیتونید شلوار پارچه ای رو با کتونی بپوشید ولی خب باید بگیم که این تفکر دیگه منقضی شده و دوره اش به سر اومده و این روزا ترکیب کردن کتونی با شلوارهای پارچه ای زنونه تبدیل شده به یه ترند که حسابی هم جذاب و پر طرفداره و برای اونایی که استایل های اسپرت با این مدل شلوارو میخوان  یا دنبال یه نموره اسپرت بودن هستن در عین حال که تیپ رسمی دارن بسیار مناسبه. پس با این حساب به هر دلیلی که کفش های پاشنه بلند رو دوست ندارید و یا پاهاتوتن با پوشیدن اون ها اذیت میشه میتونید به سراغ پا کردن کتونی ها در کنار شلوارهای پارچه ایه خودتون برید. دونستن این نکته هم خالی از لطف نیست که در بین کتونی های مختلف اون دسته از اسنیکرها و کفش هایی که تک رنگ هستن و لژ بلندی ندارن در کنار شلوار پارچه ای بهتر هستن.

کفش با شلوار پارچه ای زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی