|

چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده؟ / با این رنگا جوون چیه بیبی میشی اونم تو سه شماره

در این مقاله در خصوص این که چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها رنگ لباساتون رو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه موضوعی که راجبه خانوم ها وجود داره این هست که خیلی از اون ها دوست دارن جوون تر از اون چیزی که هستن به نظر بیان و خب در بیشتر مواقع هم از گفتن سنشون امتناع میکنن و در این میان خیلی کارها میکنن برای این که جوون تر هم دیده بشن مثلا دست به دامن عمل های زیبایی و ریزه کاری های پوستی میشن که خب این روش ها رو بهشون میگن تهاجمی و پر خطر چون وقتی یه سری از روش های ایزی و راحت وجود داره که بدون دردسر میتونیم از طریق اون ها جوون بشیم چرا باید به سراغ این راه ها بریم مثلا شما اگر خانوم باهوش باشید به سراغ جواب این سوال میرید که چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده؟

بله درست خوندید رنگ، رنگ ها میتونن برای شما معجزه کنن و شما حتی با پوشیدن یه سری از رنگ های خاص در استایلتون میتونید یه سری از اطلاعات رو منتقل کنید که خوشتیپ بودن یکی از اون هاست که خب این موضوع رو در مقاله ی مربوط به روانشناسی رنگ ها براتون گفتیم میتونید مطالعه کنید، ولی در خصوص جوون تر دیده شدنتون با مدل لباس ها شما میتونید مقاله ی مربوط به چه لباس هایی سنمون رو کمتر نشون میدن بخونید و مدل لباس هاتون رو برای جوون تر دیده شدن درست انتخاب کنید بنابراین تا اینجا تاکید ما بر این هست که با استفاده از استایلتون سعی کنید که سنتون رو پایین ببرید. حالا در ادامه میخواهیم کارتون رو برای این موضوع راحت کنیم و به این سوال که چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده پاسخ بدیم پس با ما همراه باشید.

چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده

فیروزه ای شما رو میبره به دوره ای که یه دختر دبیرستانی بودید

فیروزه ای رو میشه یکی از اون رنگ هایی بشمار آوورد که بدون این که رنگ پوست رو باهاش در نظر گرفت میتونه برای هر کسی زیبایی رو به ارمغان بیاره و براش مهم نیست که شما رنگ پوستتون روشن باشه و یا تیره و خودش هم تنوع زیادی داره و بعضی از فیروزه ای ها به سمت طیف های آبی تر و یا سبز تر متمایل میشن.

اما برای این که بتونید فیروزه ایه مناسب رو برای رنگ پوستتون انتخاب کنید یه راه وجود داره؛ کافیه که شما از یه قاعده ی کلی برای این منظور استفاده کنید، به رگ های مچ دستتون نگاه کنید و بعد اون رنگ فیروزه ای رو انتخاب کنید که بیشتر به رگ های دستتون میاد  از اون جایی هم که رنگ پوست ها از روشن تا تیره هستن باید یه رنگ فیروزه ایه متوسط رو انتخاب کنید تا به خوبی با سنتون مقابله کنه و توجه ها رو از روی اون برداره.

چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده

صورتی های روشن از شما یه خانوم شاداب و سره حال میسازن

اون خانوم هایی که صورتی رو دوست دارن احتمال به خاطره معجزه ای باشه که این رنگ تو آستینش داره چون هیچ چی بهتر از یه لباس با رنگ صورتی روشن نمیتونه شیک بودن رو دیکته کنه بنابراین در صورتی که سنتون بالاست و یا به هر دلیل میخواهید که جوون تر و شاداب تر دیده بشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ صورتی های روشن هست که کاملا دخترونه و خانومانه هستن و حس زیبایی و شادابی رو منتقل میکنن. منظور ما از صورتی های روشن دقیقا اون صورتی های تندی هست که پر جنب و جوش هستن بنابراین یه موقع نگید که نه خوبیت نداره با سن بالا به سراغ این رنگ ها رفت چون افراد مشهمور زیادی با بالا رفتن سنشون خیلی راحت از این رنگ لباس ها استفاده میکنن و خودشون رو جذاب تر و شاداب تر از سنشون نشون میدن.

چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده

بنفش یاسی رو برای بیبی شدن جدی بگیرید

یکی از رنگ های کم رنگ برای اون دسته از افرادی که میخوان با استفاده از رنگ ها سنشون رو پایین بیارن بنفش یاسی هست که شاید بهش نیاد ولی در خصوص دنده عقب زدن سن شما میتونه جادو کنه و استایل شما رو به کلی متحول کنه. بنابراین بهتره که دست به کار بشید و به رنگ هایی به غیر از مشکی و قرمز در کمدتون فکر کنید و این بار که به بازار رفتید به شکار لباس هایی با رنگ بنفش یاسی رو بیارید و خوشگل ترین اون ها رو مال خودتون کنید. یکی از خوبی های دیگه ی این رنگ این هست که با هر پوستی هم میتونید اون رو ست کنید.

چه رنگ لباسی سن رو کم نشون میده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی