|

از مد جواهرات خبر نداری باختی/ این گردنبندای ترند بندازی گردنت یکه تاز مهمونیا میشی

وقتی توی مهمونی لباس یقه باز پوشیدی یاحتی وقتی یقه لباست بسته هست انتخاب اکسسوری و یه گردنبند مناسب و ترند میتونه کلی به جذابیتت اضافه کنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میشه گفت مهم ترین گزینه توی جواهرات، گردنبندها هستن. وقتی لباس یقه باز پوشیدی یا حتی وقتی یقه لباست بسته باشه، انتخاب اکسسوری و یه گردنبند مناسب میتونه کلی به جذابیتت اضافه کنه! غیر از اینکه برای انتخاب گردنبند باید به فرم صورت و بلندی و کوتاهی گردنت توجه کنی، مهمه گردنبندی که داری، مطابق مد روز باشه. دیگه این روزا، اونقدر تنوع جواهرات ترند بالا رفته که به هر سلیقه ای جواب مثبت میده! توی این مقاله گردنبندهای ترند روز رو بررسی میکنیم تا اگه واسه عیدت قصد خرید گردنبند داری، بدونی چی بخری بهتره!

gardanband3

گردنبند لایه لایه

یه مدل از گردنبندها که خیلی ترند شده و توی عکس های مجله های مد خیلی دیده میشه، استفاده از گردنبندهای لایه لایه هست. به این شکل که چندین گردنبند ظریف رو به صورت کوتاه و بلند به هم وصل کردن و نمایی زیبا به وجود آوردن.

gardanband7

 

این مدل گردنبند با لباس یقه باز و یا شومیزهای یقه داری که دکمه های بالای اون بسته نشده بسیار زیباست. همینطور استفاده از یک زنجیر پهن تر که نزدیک گردن قرار داره و یک یا دو زنجیر ظریف و بلندتر نمایی جذاب رو به وجود میاره.

گردنبند مرواریدی

استفاده از مروارید در جواهرات از سالها قبل مورد توجه بوده و امسال هم توی جواهرات ترند، خیلی دیده میشه. به نظر میرسه تفاوت مرواریدهایی که در جواهرات ترند امسال می ‌بینیم اینه که بزرگتر از قبل هستن و شکل‌ هایی نامتعارف و غیرمعمول دارن که ترکیب جدید و جذابی رو ساختن. تلفیق مروارید و طلا به شکل خلاقانه در جواهرات امسال دیده میشه.

gardanband5

گردنبند با طرح عناصر آسمان

استفاده از گردنبندهایی که پلاک هایی به شکل ماه و خورشید و ستاره دارن مدتیه که مورد توجهه. طرح عناصر آسمان روی گردنبندها، خوش نشسته و با استقبال خیلی از خانم ها در سراسر جهان واقع شده. آسمان از قدیم الایام منبع الهام انسان ها بوده و اونها با استفاده از اجرام آسمانی سعی در متصل کردن خودشون با منبع قوی الهام شون دارن.

gardanband11

گردنبند زنجیره ای

یکی دیگه از طرح های گردنبند ترند امسال که جذابیتی خاص داره، گردنبندهای زنجیره ای هستن که هم میشه اونا رو به صورت تک استفاده کرد و هم به عنوان یکی از لایه های گردنبند لایه ای.

gardanband12

گردنبند با آویز سنگهای رنگی

این روزا استفاده از سنگ های قیمتی در جواهرات خیلی ترند شده و انواع و اقسام مدل های گردنبندها رو میشه دید که با سنگ های قیمتی و رنگارنگ تزئین شدن. گردنبند با تک آویز سنگی یا گردنبندهای بزرگ که تعداد زیادی نگین های سنگی دارن هر دو بسیار مد شده و مورد استفاده خیلی از سلبریتی ها قرار میگیره.

gardanband10

javaherat8

گردنبندهای مینیمال

هرچقدر هم جواهرات پر زرق و برق و سنگین مد بشن، همیشه تعداد زیادی هستن که جواهرات مینیمال و ظریف رو ترجیح میدن. گردنبندهای مینیمال هم همچون گذشته طرفدارای خاص خودشون رو دارن و واقعا نمیشه زیبایی و وقاری که به شخص میدن رو نادیده گرفت.

gardanband4

توی این مقاله برخی طرح گردنبندهای ترند رو بررسی کردیم. اگه به ظاهر خودت اهمیت میدی و به مطالبی از این دست علاقمندی، سایر مطالب مربوط به آراستگی سایت رو هم بخون.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی