|

یه دختر خوش استایل میدونه چه مانتو مجلسی بهش میاد / تو نمیدونی؟ بیا یاد بگیر زیبا جان

مانتو آیتمی مهم و جذاب در استایل بانوان می باشد که خب اگه از سبک مجلسی باشه باید در انتخابش خیلی توجه بشه و اینجا با مدلای ترند اشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو از لباس های اصلی و اساسی برای بانوان ایرانی می باشد که خب تو استایل های خیابانی و حتی تو برخی از دورهمی ها برای داخل محفل هم از مانتو استفاده می کنند. به همین دلیلم هست که تو استایل یک بانوی ایرانی اولین آیتمی که مورد توجه قرار میگیره و میاد به چشم، مانتو هستش. تو انتخاب طرح و رنگ مانتو، هر خانومی سلیقه خاص خودش رو داره اما اونچه که مشخصه اینه که معمولا خانوما برای جاهای مختلف مدل مانتو های مختلفی هم دارند و مثلا برای مراسمات رسمی از مانتو های مجلسی و طرح دار و حتی کار شده استفاده می کنند باید بگیم از ضروریاتی هستش که تو کمد هر خانومی باید وجود داشته باشه.

شاید بگین بابا من که اصلا اهل پوشیدن مانتو های مجلسی و کار شده نیستم که خب باید  در پاسخ بگیم شما حتی اگر خانوم یا دختر خانومی باشید که همیشه اهل اسپرت پوشی هستش، باز هم برای برخی مهمونی و مراسمات رسمی نیا به مانتو کتی و یا مجلسی طور دارید چرا که هرجایی لباس مخصوص به خودش رو میطلبه. اما شاید ندونید که چه مدل و طرح مانتویی به شما میاد و کدومت این روزا رو مد ترین محسوب میشن که خب در اینجا قراره به جواب این موضوعات برسیم.

#استایل_شیک #استایل_خیابانی #استایل_خاص #استایل_دخترونه #استایل_بهاری #استایل_ایرانی #استایل_تابستون

نحوه انتخاب مناسب ترین مدل مانتو مجلسی 

شما خانوم زیبا باید دقت داشته باشید که فرم ایستایی یه مانتو مجلسی تو بدن افراد بهتره به صورت اندامی باشه که البته این مورد با توجه به سلیقه خانومای مختلف متفاوت می باشد. در واقع این مانتو باید طبق رو مد ترین طراحی ها باشه و با همون میزان دقتی که برای انتخاب یک پیراهن مجلسی میزارید برای انتخاب مانتوی مجلسی هم باید وقت بزارید و اون رو با توجه به اندازه و سایز و استایل و قد خودتون انتخاب کنید. مانتو های مجلسی معمولا به دلیل جنس پارچه و نوع دوخت و طرحی که روشون کار شده قیمت بالای دارند که به همین دلیل به هنگام خریدشون باید دقت لازمه ور داشته باشید.

download

مانتو مجلسی سنگ دوزی شده بخر و لاکچری ترین شو

یکی از مانتوهایی که بالاتر اشاره کردیم میتونه خیلی گرون از اب دراد، مانتو هایی هستند که داری سنگ دوزی می باشند. همه چیز به سلیقه و خواست شما برمیگرده، مثلا اگر دلتون میخواد که مانتویی پر زرق و برق داشته باشید میتونید از این مانتوی شیک استفاده نمایید. فراموش نکنید در انتخاب مانتو های سنگ دوزی شده نباید حد و مرز رو رد کنید و دست بزارید رو مانتو هایی که بیشتری سنگ دوزی رو دارند و بیش از اندازه شلوغ هستند. چرا که این مانتو ظاهری ب نسبت زننده برای شما خواهد ساخت و از طرفی هم میتونه خیلی زود دل شما رو بزنه و سنتون رو هم میبره بلا. 

e0d8b4e9-a6d7-40ae-a61f-712b05629492

با پارچه گیپور میشی یه دختر رو مد مجلسی

از دیگر مدل های پرطرفدار مانتو برای خانومای شیک پوش مدل های گیپور می باشد که سبکی بسیار دلبر و جوان پسندانه داره. مدل مانتو های گیپور مناسب شب هستند و با جنس پارچه توری بافتی ظریف و براق خواهند بود. پارچه گیپور اینجوریه که ب صورت لایه به لایه توری روی هم قرار میگیره و حالت پفی ایجاد میکنه. مانتوی گیپور رو میتونید با دامن بلند و شال ابریشم و کفش های پاشنه بلند در مراسمات و مهمونی ها بپوشید و حسابی بدرخشید.

model-manto-majlesi-ba-gipor-8

پارچه ساتن زیبا و چشمگیر و البته درخشان

اما بیاین کمی هم پارچه های پر طرفدار ساتن رو بشناسیم. پارچه ساتن از نمونه پارچه های پرطرفداری محسوب میشه که برای مانتوهای مجلسی هساش و خیلیم کاربردی به حساب میاد. این پارچه دوختی خوش فرم داره و میتونه استایلی شیک به شما هدیه بده. جنس اصلی پارچه ساتن از الیاف ابریشمی هستش که استایل فوق العاده ای به بدن میده ولی با توجه به اینکه تولید پارچه ساتن با الیاف ابریشم هزینه خیلی زیاد داره و به افراد تحمیل میکنه، کارخونه های تولید پارچه ساتن از ریون و پلی استر استفاده دارند و شما میتونید از داشتن یه مانتوی مجلسی با پارچه ساتن لذت ببرید.

download (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی