|

استایل عید 1403 چی مده؟ / از انواع لباس بگیر تا رنگ هایی که ترند شده واسه آس شدنت

اگر تو هم موندی که واسه عید امسالت چه استایل بزنی و اصلا چی مده، پس حتما به این مطلب سر بزن که ترند های سال جدید رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب دیگه به عید 1403 خیلی نزدیک شدیم و اونچه که مشخصه اینه که قطعا از یک ماه دیگه بازار های لباس و راسته های مغازه دار پر میشه از زن و مرد و کوچیک و بزرگ. آخه میدونید که ما ایرونیا رسم داریم عید به عید سعی می کنیم تا خیلی چیز ها رو نو کنیم. از سر تا پای لباسمون گرفته تا حتی وسایل خونمون و هر خونواده ای به نوبه خودش و در حد توان خودش این موارد رو نو میکنه و یه حال اساسی به هر چی که لازمه میده.

لباس و استایل برای خانوما خیلی مهمه و معمولا سعی می کنند تا همه چیز رو با هم ست کنند و اونچه که واضحه اینه که قطعا هماهنگ کردن سر تا پای یک خانوم کار سختیه. چرا که خانوما از سن نوجوانی به بعد دیگه کم کم شروع می کنن به پوشیدن مانتو و شومیز و خلاصه اینکه از همون موقع به بعد کارشون سخت میشه چرا که باید مانتو و شلوار و کیف و کفش و شال و روسری و آرایش و لاک و همچی رو باهم ست کنن و خب ست زدن همه این آیتم ها با هم قطعا کار آسونی نیست.

حالا که نزدیک عیدیم به این فکر کردی که میخوای چی بپوشی و چجوری ست استایل بزنی؟ اگه آره که هیچ، اما اگه نه، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه شو که قراره با سبک استایل های ترند سال 1403 آشنا بشیم.

استایل عید 1403

پیراهن های گل دار بلند 

خب دیگه هوای عید به جذابیتش مشهوره، چرا که نه سرده و نه گرمه که خب همین ویژگیش باعث شده تا بتونیم از هوایی که داره لذت ببریم و لباس هایی گوگولی بپوشیم.

از دست لباس هایی که برای عید امسال مورد توجه خانومای جوان قرار گرفته و میتونه خیلی خوشگل و مناسب باشه چه برای سفر و چه برای مهونی، پیراهن های گل دار بلند هستش که همراه با صندل های بی پاشنه و شال و کیف دستی های خوشگل و کوچیک زنانه میتونه جذابیتی بولد و منحصر به فرد براتون بسازه.

استایل عید 1403

ترکیب طوسی با قرمز آلبالویی

همیشه آیتم های لباس نیستن که ترند میشن و هر ساله یک سری رنگ هم هست که مورد توجه قرار میگیره و تو خیلی از آیتما مثل کیف و کفش و لباس استفاده میشه.

انگاری امسال رنگ طوسی و قرمز آلبالویی هستش که مورد پسند واقع شده که خب میشه گفت واقعا هم کنار هم زیبای خاصی رو میسازن. چرا که طوسی یه رنگ خنثی محسوب میشه که میتونه با بیشتر رنگ ها ست و مچ بشه. از طرفی هم قرمز آلبالویی رنگی تند و غلیظه که میتونه به خوبی هر خنثایی رو غلیظ کنه و خودش نشون بده. پس از استفاده این دو رنگ در کنار هم غافل نشید که ترند امساله.

استایل عید 1403

استایل سر تا پا جین

جین همیشه و هر ساله مورد توجه زن و مد بوده. جین ها مثل قانون نیوتون هستند هیچگاه از بین نمیرن، بلکه تنها از شکلی به شکل دیگر در میان! امسال میتونید  سر تا پا استایل جین بزنید و با خیال راحت از زیباییش لذت ببرید. 

جین ها رنگ های کمرنگ و پررنگی دارند که هم مانتو و هم شلوار میتونن در طرح های مختلف استفاده بشن.

استایل عید 1403

رنگ نارنجی و هلویی

احتمالا خبر دارید که رنگ ترند سال 2024 هلویی و یا دقیق تر بخوایم بگیم، رنگ زردآلوی له شده هستش که خب به رسم هر سال خیلی از موارد رو تحت تاثیر خودش قرار داده و به رنگ خودش در آورده. 

ترکیب این رنگ ها با نارنجی زیبایی جوان پسندانه و خوشگلی تحویلتون میده که میتونید همراه با رنگ کرم و یا سبز ستشون کنید.

استایل عید 1403

کراپ کت و پیراهن

کراپ ها امسال خیلی خیلی استفاده شدن. از تاپ و تیشرت بگیر، تا کراپ کت های جین و مجلسی و غیره. کراپ کت ها هم میتونن با شلوار جین و مام استایل و پارچه ای به خوبی ست و استایل بشن، هم با پیراهن های بلند که به شدت برای عید 1403 مد شده. 

فراموش نکنید که اگر دلتون میخواد روی مد روز باشید و جوان پسندانه و شیک تیپ بزنید، اصلا نباید از کراپ کت های متنوع غافل بشید.

استایل عید 1403

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Niki👑 ارسالی در

    عيد امسال كه ماه رمضون مردم يه سري روزه ميگيرن بقيه مي خوان ازاد و راحت باشن حكومت و سپاه نميذاره سفت و سخت ميگيره با اين گروني و سركوب حال و حوصله اي براي مردم نمونده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی