|

با هر تیپ چه رژلبی بزنم؟ / دختر خوب ست زدن رنگ رژ و استایل کار هرکسی نیست تو یاد بگیر

اگر شما هم به هنگام انتخاب رنگ رژ لب بریا لباستون نمیدونید کدوم رنگا با کدوم رنگا ست میشن، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به جهت اینکه شما بانوی زیبا و محترم یک استایل کامل و تمام عیار داشته باشید، قطعا انتخاب آیتم ها در ظاهرتون اهمیت زیادی داره. استایل درست به مانند چیدمان خونه میمونه، تک به تک اجزا و عناصر به هم متصل هستند و زیبایی و زشتیشون ارتباط مستقیم داره به هم. یعنی شما اگر یک مانتوی خوشگل و گرون هم انتخاب کنید، اما ندونید باقی آیتمای استایلتون رو چطور گزینش کنید، قطعا خروجی جذابی نخواهید داشت و حتی اون مانتوتون هم به شدت حیف شده.

دیدین میخوایم بریم پرده بخریم فکر می کنیم که رنگ و نقش فرشمون چجوری بود؟ یا اینکه مبلمان خونمون چه رنگیه و خلاصه اینکه سعی داریم تا رنگ و نقش پرده همخونی متناسبی با اونها داشته باشه. در تیپ و لباس هم دقیقا چنین چیزی وجود داره و سختیه کار اونجاست که این آیتم ها برای استایل بانوان بیشتره و به همون میزان باید بیشتر بهش توجه کنند.

11zon_cropped-27-3-478x470

آرایش و لباس به هم ربط دارن؟

یک خانوم برای رسیدن به یک استایل کامل و همه جوره خوب، باید مانتو، شلوار، کیف و کفش، ناخن، شال و روسری و حتی میکاپش رو هم توجه کنه.

چرا که این گزینه ها در کنار همن که میتونن خوشگل بشه، نه به تنهای و یا به اشتباه انتخاب کردن!

خب بیایم سراغ صورت. در آرایش صورت اونچه که میتونه خیلی رنگی باشه و جلب توجه بسیاری داره و همیشه و هر کجا هم زده میشه چیه؟ خب مشخصه که رژلب! این قسمت از میکاپ از اونجایی که رنگ های متنوعی داره و باید با اصول و با توجه به فرم لب و رنگ پوست و سبک آرایش انتخاب بشه، خب دقت زیادی میخواد.

به همین علت سخته اینکه بتونیم رنگ درستی رو انتخاب کنیم. ربط رنگ رژ لب با رنگ لباس میتونه خیلی ظاهر جذاب تری برای فیس و استایل شما بسازه. اما سوال اینجاست که از کجا بدونیم کدوم رنگ رژلب به کدوم رنگ لباس میاد؟

کافیه تا با ادام مطلب ما همراه باشید تا با چند رنگ پرطرفدار لباس و رژلب های همخونشون آشنا بشیم.

Untitled

با لباس خاکستری یا طوسی رژلب چی بزنم؟

خب این روزا تو هوای سرد سال به سر میبریم و تنوع رنگی و مدلی واسه لباس های خوشگل زنونه و دخترونه زیاده. اگر شما از دست بانوانی هستید که رنگ بافت یا لباس خاکستری یا طوسی پوشیدیدن، بدونین که بهترین رنگ واسش تو رژلب ها رنگ صورتی کالباسی هستش که میتونه چهره شما رو در بین تاریکی رنگ لباستون روشن تر و جذاب تر کنه.

البته که شایدم بگین بابا من رنگای صورتی بهم نمیاد که خب در اینجا باید بهتون بپیم زیبا جان رژلب زرشکی هم واسه لباس طوسی خیلی قشنگ و ایده آله.

لباست زرشکیه؟ این رنگی رژلب بزن

اگر زرشکی پوشیدی و دلت خواست چهره ای فوق العاده پیدا کنی که هم به لباست بیاد و هم چهرت رو باز و شاد نشون بده، یک رژلب نود با ته مایه گرم خیلی دلبرانه باهاش ست میشه و فیسی مناسب و متعادل واستون میسازه.

دیگه این روزا هم که بیشتر دخترا عاشق و شیفته رنگای نود شدن و طیف این سبک رنگ وسیعه که میتونه با توجه به سلیقه و چهره شما انتخاب بشه.

واسه لباس مشکی هر رنگی نزن! این رژلب فوق العادست

خب رنگ مشکی رو به شخصه خیلی دوست دارم چرا که به نظرم اونقدری شیک هستش که بتونه برای هر مراسم و محیطی جذاب باشه. البته به جز مراسم هایی مثل خواستگاری که قطعا اگه یک خانوم مشکی بپوشه خیلی جالب نیست! 

اما مشکی رنگیه که واسه لباس مورد پسند و علاقه خیلیاست. خب بانوان بر این نظر و فکرید که احتمالا وقتی مشکی میپوشم دیگه هر مدل و رنگ آرایشی بهشون میاد که باید بگیم سخت در اشتباهید. مثلا اگه تو ای روزای سرد زمستونی از رنگ مشکی واسه لباست استفاده کردی، بدون که بهترین رنگ رژلب گلبهی و صورتی مایل به قرمز گوجه ای هستش که میتونه هم صورتت رو بشاش تر نشون بده و هم اینکه از مشکی بودن لباس کم کنه و یه جورایی خنثاش کنه!

دلت یه لباس زرد خوشرنگ میخواد، سه رنگ رژلب عالیه

از رنگای تیره بیایم بیرون و بریم سراغ یه رنگ روشن جیغ که شاید همه پسند نباشه اما قطعا طرفداران خاص خودش رو داره. رنگ لباس زرد میتونه شما رو جوان تر از اونچه که هسنید نشون بده و از طرفی هم اگر برای رژلب یه رنگ درست انتخاب بشه ظاهری فوق العاده خواهد ساخت.

اگه یه لباس زرد پوشیدی بدون که دو سه رنگ خیلی زیاد بهش میاد. مثلا اولیش رنگ رژلب بنفش هستش که البته نه اون بنفش غلیظی که تو مداد رنگیا هست. بلکه به بنفش ملایم که به درد رژلب میخوره. بنفش در واقع مکمل رنگ زرد هستش.

دومین رنگ، رنگ قرمز هستش اما نه هر قرمزی! بلکه اون قرمزی که ته مایه آبی نداشته باشه و یه جورایی قرمز نارنجی باشه اما نه به سمت نارنجی! این ترکیب فوق العادست و میتونه شما رو اون دختری کنه که تو هر محفل نگاه ها به سمتشه.

سومین رنگ از دسته رنگ های نود هتش که میتونه با لباس زرد خیلی خوبه باشه. البته که نود شما نباید به سمت رنگای روشن و اروم بره، بلکه باید یه نود پررنگ تر باشه تا چهرتون رو بی روح نشون نمیده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی