|

همه فقط بلدن واسه چیدمان رو کابینت پاسماوری بزارن / تو با سلیقه باش و اینجوری پیش برو

اگر شما هم دلتون میخواد تا برای عید امسال یه خوشگلاسیون جدید واسه روی کابینت ها داشته باشید، پس حتما با این مطلرب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قطعا دکوراسیون خونه تنها به اونچه که ما تو هال و پذیرایی قرار میدیم نیست و خیلی عوامل هستند که میتونن تو دیزاین و خوشگلیه خونه تاثیر گذار باشند. از طرفی هم به همون میزان اگر به درستی انتخاب نشت خب ظاهری شلخته و ناهماهنگ برای فضا خواهند ساخت. یکی از قسمتهای مهم تو هر خونه ای که هم از نظر کاربردی و هم به لحاظ زیبایی تاثیر خیلی زیادی داره و میتونه به کل قیافه خونه شما رو خوب یا بد کنه آشپزخونه هستش.

فضای زیادی از آشپزخونه رو کابینت فرا گرفته اما اونچه که تو دید اول بعد از اومدن به این فضا نگاه ها رو به سمت خودش جلب میکنه، لوازم و اکسسوری هایی هستند که بر روی کابینت ها قرار دارند. این لوازم میتونن هم به کار بیان و هم تزیینی باشن و یا شاید هم هر دو! اگر شما از اون دست بانوانی هستید که فکر می کنید همچنان باید این فضا رو با جا ادویه ها و پاسماوری پر کرد خب باید بگیم سخت در اشتباهید. چرا که ایده های خلاقانه و مدرن تری ترند شده که میتونه خیلی خوشگل و متفاوت باشه.

چیدمان روی کابینت

1- وقتشه خودت سبزی بکاری؛ گل های آپارتمانی یادت نره

شاید بگین الان مثلا سبزی کاشتن شد رو مد؟ که خب باید بگیم بله خانوم عزیز هر چیزی تایم خودش رو داره و این دوره شده دوره کاشت سبزی های فسقلی و خوشگل تو گلدون های خونگی. 

اکثر خوراک ها و خورشت های ما ایرانی ها نیاز به سبزیجات داره تا عطر و بویی منحصر به فرد بگیره. مثلا سبزی چوچاق از دست سبزی های جذابی هستش که مال شماله و تو هر میوه فروشی هم پیدا نمیشه و شما خیلی راحت میتونید تو گلدون های کوچیک تو خونه بکارید و استفاده کنید. و یا شاید هم ریحان و جعفری و غیره که هم واسه دکور کابینت دم پنجره خوشگلن و هم خوردنی. 

البته که گلدون های کوچیک آپارتمانی هم واسه این فضا میتونن مناسب باشن به شرط اینکه نور و دماشون مناسب باشه.

چیدمان روی کابینت

چیدمان روی کابینت

2- پاسماوری شیشه ای با اکسسوری مدرن بچین

با توجه به اینکه ما ایرونیا خیلی با ادویه ها حال می کنیم خب تو غذامونم زیاد ازشون استفاده داریم و نمیشه هی گذاشت داخل کابینت و بهتره که دم دستمون باشه. از طرف هم استفاده از دمنوش ها خیلی پر طرفدار شده و شما خیلی راحت میتونید با تهیه پاسماوری یا همون بانکه های خوشگل و ترند فضای روی کابینت رو زیباسازی کنید و توشون خوراکی و ادویه های رنگی و خوشمزه بریزید. 

اگر کمی خلاق هم باشید به راحتی میتونید با اکسسوری های مخصوص آشپزخونه یه فضای تمیز و شیک و دلبرانه بسازید.

چیدمان روی کابینت

3- کافی بار خیلی لاکچریه؛ چه قهوه خور هستی چه نیستی!

یکی از ایده های ترند و لوکس واسه زیبا سازی فضای آشپزخونه چیدمان کافی بار هستش که هم میتونید گوشه ای از روی کابینت رو برای این کار اختصاص بدید و هم اینکه یه میز جداگانه در قسمتی از آشپزخونه داشته باشید. قرار دادن یک دستگاه اسپرسوساز و لوازم جانبی تهیه نوشیدنی‌ هایی مثل قهوه یا هرچیزی که دوست دارید یه کافی بار جذاب به شما خواهد داد. از طرفی هم اگر میز گذاشته اید با نصب یک شلف شناور بالای میزو چیدن ماگ یا فنجون ظاهری بسیار زیبا به آشپزخونتون تقدیم خواهد کرد.

چیدمان روی کابینت

4- با سینی تجهیزات شیک یه ظاهر خوشگل به روی کابینت بده

وقتی در حال آشپزی هستیم، ممکنه تجهیزاتی به مانند کفگیر‌های چوبی، قاشق، چاقو، ادویه‌ های مهم مثل نمک و فلفل و حتی روغن خیلی مورد استفاده قرار بگیره. خب برای جمع آوری و سامون دادن به این لوازم و البته خوشگلاسیون فضا بهتر نیست ک اونها رو در ظروف زیبا و بعد هم تو سینی قرار بدیم؟ 

مثلا اگر سبک دکوراسیون آشپزخونتون اسکاندیناویایی هستش میتونید از سینی چوبی استفاده داشته باشید. قاشق و کفگیرهای چوبی به علاوه گلدون های خیلی کوچیک و حتی شمع های تزیینی میتونن به این قسمت از آشپزخونه شما روح و جلا دهند.

چیدمان روی کابینت

5- یوگا کرنر بر روی سطح کابینت

افرادی که اهل یوگا هستند و یا دلشون میخواد تا آرامش خودشون رو هر لحظه داشته باشند، اما خب مدت زمان زیادی رو تو آشپزخونه میگذرونن، خیلی ساده میتونن از یوگا کرنر استفاده کنند و بر روی کابینت قرار بدن.

استفاده از یک مجسمه کوچک، عود و خوشبوکننده، شمع، یک گلدون کوچیک و مواردی که مربوط به یوگا هستند آشپزخونه شما رو شخصی سازی می کنند و نمایی بسیار خاص و زیبا بهش میبخشند. 

چیدمان روی کابینت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی