|

هر سال که نمیشه مبل عوض کرد مبلمان پایه استیل بخر یه عمر مد / اسم شیکی واقعا برازندشه

اگر شما هم دلتون یه مبلمان جذاب و همیشه رو مد میخواد که ظاهری آراسته و شکیل داشته باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک مبلمان تو هر خونه ای از دست لوازمی محسوب میشه که تاثیر خاص و به شدت زیاد خودش رو داره. اینکه شما چه سبک مبلمانی انتخاب کنید، کاملا بستگی داره به اینکه اصلا چه سبک دکوراسیونی رو دوست دارید. البته که بحث مهم بودجه هم خیلی دخیله اما اونچه که تو هر میزان بودجه ای حرف اول رو میزنه سلیقه اون خونوادست که دلشون چجور مبلمان و چیدمانی رو میخواد. مثلا یکی از سبک مبلمانی که در چند سال اخیر جایگاه ویژه و جذابی میون انتخابای ایرانی پیدا کرده، مبلمان پایه استیل هستش که تونست خیلی راحت و فلفور نظر افراد رو به خودش جلب کنه! اما سوال اینجاست با توجه به اینکه هر سبک مبلی سبک خاص خودش رو در دکور و چیدمان داره، جایگاه مبلمان پایه استیل کجاست؟ با ما همراه باشید تا با این جذابه خوش فیس بیشتر آشنا بشیم.

مبلمان پایه استیل میتونه یه انتخاب دلبرانه واسه خاص پسند ها باشه

تو یه دکوراسیون مینیمال و مدرن، اونچه که در طراحی به شدت اهمیت داره مبلمان هستش نقش بسیار مهمی دارند. چرا چون این مبل جان عزیز، قسمت زیادی از نمای دکوراسیون رو از آن خودش میکنه و جلوه گری در این سبک ها به دلیل سادگی، بیشتر از دیگر سبک ها می باشد. شاید برای خیلیا فرقی نکنه که پایه مبلشون چی باشه استیل یا چوبی و حتی پلاستیکی! چرا که اون زیره و بیشتر به نمای کلی مبل دقت دارند. ولی از طرفی خیلیا هم تمایل دارن مبلی که میارن تو خونشون یک ست نشیمن تک، ظریف و البته فانتزی باشه که خب در چنین سلیقه ای مبلمان پایه استیل میشه اولویت اول و مناسب ترین.

مبلمان پایه استیل

چرا باید مبلمان پایه استیل بخرم؟ اولیش یه خاطر ظاهر خاص

قطعا اولین چیزی که چشم هر کسی رو درگیر خودش میکنه ظواهر هستش. قیافه این مبل خوشگل هم شکیله و هم منحصر به فرد که خب با پایه های براق و طلایی، نقره ای و یا مسی رنگی که داره، میتونه تو قلب یک دکوراسیون مدرن حسابی بدرخشه. 

مبلمان پایه استیل میتونن نمای خونه رو خیلی تحت تاثیر خوشگلیه خودشون قرار بدن و از طرفی هم براق بودن این پایه ها علاوه بر ظاهرش، میتونن به راحتی هم بر روی فرش و کفپوش حرکت کنن و ایستایی خوبی هم داشته باشن.

مبلمان پایه استیل

مبلمان پایه استیل خیلی سبکن و راحت میتونی جابه جاشون کنی

شاید اولش فکر کرده باشین که این سبک مبلمان به دلیل پایه های فلزی که دارن سنگین هستند، در حالی که اصلا هم درست نیست، چرا که ساختار داخلی این مبلمان هم به مانند دیگر مبلمان از چوب هستش و وزنی به همون اندازه داره نه بیشتر!

فقط قسمت پایه های این جذاب جان و البته کمی هم دیگر قسمت ها از فلز سبک استفاده شده که خیلی تو چاق شدنش و وزن گرفتنش تاثیری نداره.

مبلمان پایه استیل

این مبل یه عمر واست کار میکنه از مد هم نمیوفته

فقط یه جنس موندگار و عمر داره که خب شاید برخی بگن این قسمت مبلمان بعد از گذشت مدتی تغییر رنگ داره و پوشیده میشه، که خب باید بگیم خانوم خانوما سخت در اشتباهید چرا که قسمت پایه استیل این سبک مبلمان در دو مدل سیلور و فورتیک (طلایی) آبکاری میشه و رنگ پریدگی در کار نیست!

از طرفی هم اگه بخوایم به یکی از جذابیت های این سبک مبلمان اشاره کنیم، قطعا خاصیت از مد نیوفتادنش هستش که میتونه خیال شما رو بابات داشتنش تو سالیان دراز راحت کنه.

مبلمان پایه استیل

چه تنوعی میده تو طرح و رنگ بهت 

فکر نکنید که چون اسمش مبل پایه استیل هستش پس احتمالا یکی دو تا طرح بیشتر نداره خیر! بلکه اتفاقااا اگه یه سرچ ریز تو گوگل داشته باشین تا انواع و اقسام این سبک مبلمان راحتی مثل مبل ال، چستر و غیره می بینید و لذتش رو می برید.

شما میتونید خیلی راحن اون ملی که تو سلیقتون هستش رو پیدا کنید و لذتش رو برید.

اما فراموش نکنید که از طرفی هم به دلیل اینکه مدل های چوبی خیلی خط و خش میشن، مبلمان استیل از این مشکلات هم به دوره و دیگه نیازی نیست نگران ابن باشید که ای وای مبلم تو اثاث کشی خط افتاد و خراب شد!

مبلمان پایه استیل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی