|

کلی پول به مبلای فکستنی نده آخرم دلتو بزنه / مبلمان لاوسون چیدمانو میکنه دلبره 2024

مبلمان انواع مختلفی دارند که مبل لاوسون یکی از اونهاست و با وجود جذابیتی که داره، میتونه با خیلی از دکوراسیون ها به راحتی ست بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان تو هر خونه ای به شدت تاثیر گذاره. آخه میدونید که دکوراسیون خونه از قسمتهای مختلفی تشکیل میشه و ملاکان هم از قسمت های اصلیش محسوب میشه که هم به لحاظ کاربردی و هم از نظر زیبایی به طور مستقیم موثره. اما خب دکور و دیزاین خونه هم درست به مانند انتخاب لباس میمونه دیگه. شما همونطور که در استایل خود دقت دارید که همه چیز رو طبق اندام و رنگ پوست و اعتقادی که دارید انتخاب کنید، لوازم خونه هم درست به همین شکل انتخاب و چیده خواهند شد. ابعاد و متراژ خونه، میزان بودجه و سلیقه و نیازی که دارید تعیین کننده این هستند که دکوراسیون خونه شما به چه شکل بشه.

مبلمان انواع مختلفی دارند و در این بخش قراره با یکی از این انواع سبک آشنا بیشم. تا به حال اسم مبلمان لاوسون به گوشتون خورده؟ از نظر ظاهری که قطعا دیدینش چرا که یه مبل محبوب و پر مصرفه که تو خیلی از خونه و مغازه های مبل فروشی دیده میشه، اما خب اسما شاید خیلی همه شناس نباشه و ما قراره درز اینجا با طور کامل این مبلمان کاربردی و دلبر رو بشناسیم.

مبلمان لاوسون چه سبکیه؟

مبل لاوسون از دست مبلمانی محسوب میشه که تو قرن بیستم طراحی شده اما به دلیل ظاهر مدرنی که داره تو خیلی از خونه ازش استفاده میشه. این مبلمان به نظر میاد مورد پسند افراد مینیمال پسند باشه چرا که سادگی زیبایی داره. مبل لاوسون شامل سه نشیمنگاه و سه کوسن بزرگ هستش که به عنوان پشتی می باشند و علاوه بر ظاهر مدرن، راحتی قابل توجهی نیز دارد.

طراحی-مبل-های-راحتی-2019-2

از خصوصیات مبلمان لاوسون که خیلی جذابن

از ویژگی هایی که مبل لاوسون داره میشه به هندسه جعبه ای که داره، پایین تر بودن دسته ها نسبت به قسمت پشتی مبل، سه نشیمنگاه بودنش و سه کوسن بزرگ داشتنش اشاره داشت. البته که این روزا انواع مختلفی از این سبک مبلمان تو بازار وجود داره اما در واقع لاوسون های اصیل ویژگی هایی که گفتیم رو دارند که خب منی موضوع باعث میشه تا ست کردنشون با دکوراسیون خونه و دیگر لوازم به راحتی انجام بشه و خوش قلق باشه. از دیگر خصوصیات بارزی که در اینم مبل میشه دید و اون رو از دیگر میلمان متمایز میشکنه، خطوطی مرتب و واضح هستش که تو طراحی لاوسون جان ایجاد شده. این سبک مبل رو میشه با انواع دیزاین سنتی و مدرن به راحتی ترکیب کرد پس با خیالی راحت ازش خریداری کنید!

Top 5 Interior Design Trends 2023

مبل جعبه ای لاوسون؛ شیک یا خسته کننده؟

خب مبل لاوسون به علت خطوط صاف و منظم که تو طراحیش داره، گاهی اونرو به مبل جعبه ای هم می شناسند. اما فراموش نکنید که اسم این مبل دلیل بر انی نمیشه که سبکش خسته کننده و یا بی روح باشه و تناسبات به کار رفته درش به گونه ای هستش که به بخش پشتی مبل بالاتر از قسمت نشیمنگاهی آن قرار میگیره و دسته های مبل به جهت راحتی بیشتر، خیلی پایین تر از قسمت پشتیش قرار میگیره.

از طرفی هم بالش های پشتی و کوسن های نشیمنگاه کلا شکل جعبه ای دارند و اغلب نوارهای باریکی تو حاشیه دوخته شده اند. دسته های این مبل به شکل باریک و مستطیل شکل یا کوچک و گرد یا همون استوانه ای طور هستند. فراموش نکنید که مبلمان دارای دسته های بزرگ و بالشتک دار، از زمره مبل لاوسون نیستند.

living room interior design ideas makeover

انعطاف پذیری مبلمان لاوسون با انواع دکوراسیون خونه ها

مبلمان لاوسون دارای پایه های صاف و صیقلی می باشند که سبب ایجاد ظاهری مدرن شده اند و با وجود اینکه طراحی جعبه ای دارن با خطوط صاف، اما به شدت جذابن و تداعی گر دکوراسیون سنتی هستند. اما قصه همینجا تموم نمیشه و دامنه های موج دار این سبک مبل شگفت انگیز بهش توانایی ست شدن با سبک روستیک رو هم میده. 

دسته های مستطیلی یا مکعبی میتونن این مبل رو بیشتر به سبک شهری و مدرن نزدیک کنن که خب تو خونه های شهری و غیر روستیک ازش خیلی استفاده میشه. لاوسون هایی که دسته های گرد یا استوانه ای دارن معمولا تو خونه هایی که دکوراسیون به سبک سنتی یا روستایی دارند مورد خیلی استفاده میشه. یادتون نره که میتونید با توجه به سلیقه شخصیتون از نوار دوزی های متفاوت با رنگ پارچه مبل استفاده نمایید تا مبلی شخصی سازی شده با دکوراسیون خود تهیه کنید. تازه میتونید با اضافه کردن کوسن های مثلثی مبلتون رو مدرن تر هم کنید و کوسن های مربعی میتونن علاوه بر راحتی یه حالت سنتی طور به ظاهر مبل بدن.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی