|

اگه هنوز عاشق مبلای یافت آبادی مطمئنن مبلمان حصیری رو ندیدی / شیک و پیک به اینا میگن

اگر از سبک مبل های معمولی که همه دارن خسته شدین، پس خوبه که ما بهتون مبلمان حصیری رو پیشنهاد بدیم تا تازگی و جذابیت رو جوری دیگر ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان تو هر خونه ای مهمه. اصلا هم به این نیست که بگیم مثلا سبک مدرن همه جوره مبلمانی رو میتونه در خودش جای بده خیر! بلکه مبلمان نیز به مانند همه ایتم های دیگر، بنا بر دکوراسیونی که در فضا هست باید انتخاب بشه وگرنه قطعا نمیتونه اون زیبایی اصلی که داره رو به رخ بکشه و خودنمایی کنه. مبل ها میتونن خیلی راحت مهمون هر خونه ای بشن، اما اینکه به چیدمان و سبک اون خونه میان یا نه بحثی هستش که برمیگرده به سبک شناسی دکوراسیون

در این مطلب میخوایم راجع به یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان صحبت کنیم که ترند این روزهای بازار مبل هم هست. مبلمان انواع مختلفی دارند که خب مبل حصیری یکی از اوناست. برخلاف تصور عموم که فکر میکنند مبل حصیری خیلی تنوع خاصی نداره، باید بگیم این سبک مبلمان نیز انواع گوناگون خودش رو داره که با توجه به سلیقه و دکور شما انتخاب میشه. اگر شما هم به چوب و طبیعت علاقه ای درونی و وافری دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که مبلمان حصیری از دل طبیعت بیرون اومده و میتونه شما رو به خواستتون برسونه.

مبلمان حصیری

میگن ترند ها هیچوقت نمیمیرن و از بین نمیرن، بلکه تنها چند صباحی فراموش میشن و یا به بیان دیگر تناسخ دارند. مبلمان حصیری دقیقا نمونه بارزی از این موضوع می باشند که تو دهه هشتاد میلادی محبوب شدن و بعد دچار تناسخ شن و حالا دوباره شهرت و محبوبیت خود را پس گرفته اند.

ما ایرانی ها هم خیلی با دنیای حصیر بافی دور نیستیم و بهش حس خوبی داریم. اما اینکه کدام شکل و شمایل ازشون رو انتخاب کنیم برمیگرده به سلیقمون که در ادامه با انواع ظاهر مبلمان حصیری اشما خواهیم شد.

مبل پشت حصیری

خیلیا میگن مبل پشت حصیری شیک ترین مدل مبلمان حصیری هستش و همونطور که از اسمشون هم مشخصه، حصیر فقط تو قسمت پشت این مبلمان به کار رفته. در واقع این نوع مبل به همراه کنسول‌ هایی که روی در اونها حصیر کار شده و همچنین تخت خواب‌ های تاج حصیری، در سبک‌ های مینیمال و ساده و بوهو به کار میره و نوع خاکی‌ رنگ و یا روشنشون محبوب تر می باشد. 

مبلمان حصیری

مبل حصیری چوبی

مبل های حصیری چوبی هم به مانند نوع پشت حصیری، از ترکیب چوب و حصیر ساخته شده اما با این فرق که حصیر فقط تو قسمت چوبی اونها به کار نمیره و ممکنه که زیر دسته‌ ها و حتی کف این مبلمان هم حصیر کار بشه 

مبل حصیری فرانسوی

مبل حصیری فرانسوی اینجوریه که نسخه کلاسیک مبل‌ های حصیری چوبی محسوب میشه و مثل تصور و افکاری که اغلب ما از فرانسوی ها داریم، شیک و متین خیلی شیک و متین یه گوشه پذیرایی میشینه و اگر اونها بخواین که ستاره مجلس بشن، در حقیقت تواضع رو کنار میزارن و تبدیل به نقطه مرکزی و بولد قضیه خواهند شد.

این نوع مبل از نظر طراحی خیلی شبیه به مبلمان کلاسیک و استیل دهستش و رنگ چوب قهوه‌ ای سوخته ای که داره محبوب ترینه.

مبلمان حصیری

مبل حصیری ال شکل

محبوبیت بیش از پیش مبل‌ های راحتی ال باعث شده که مدل حصیری شون هم ساخته بشه. البته که مبل حصیری ال تو هر دو سبک کلاسیک و راحتی طراحی و ساخته میشه و هر دو مدل شون رو هم در فضای باز و هم تو خونه میشه استفاده کرد. یادتون نره که مبل راحتی حصیری ال معمولا فقط زیره و پایه حصیری داره. 

مبلمان حصیری

مبل راحتی حصیری

اگه بخوایم به زبان ساده بیگم، وقتی که در ساخت مبلمان راحتی از حصیر استفاده بشه به اون دست مبلمان راحتی حصیری میگن. قطعا این سبک از مبلمان هم مثل هر مبل راحتی دیگه ای تنوع ظاهری زیادی داره و میشه اونها رو با سبک‌ های مختلف دکوراسیون هماهنگ و ست کرد. 

مبل تابی حصیری

مبل تابی حصیری در اصل یه نوع صندلیه که قسمت نشیمنگاهش یه حالت نیم دایره، بیضی طور داره و با یه آویز یا چند قطعه حصیری به پایه اصلی مبل وصل میشه. این مبلمان بیشتر تو کنج‌ های آرام‌ بخش به کار میره تا هم زیبای به فضا بخشه و هم ریلکسیشن، که ممکنه تو فضای داخلی یا بیرونی خونه قرار بگیره. مبل تابی هم به‌ شکل تک‌ نفره و هم چند نفر موجوده و بسته به خواسته شما انتخاب میشه. درصورتی‌ که مبلمان حصیری دیگه ای تو خونه ندارید میتونید از این مبل به عنوان نقطه کانونی استفاده نمایید.

مبلمان حصیری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی