|

خونت پر وسیله و مبله ولی قیافه نداره؟ / خب با کوسن بهش جووون بده مخصوصا مبلمان کرم

اگر قصد خرید کوسن بریا مبلمان کرم دارید اصلا هر کوسنی رو انتخاب نکنید و ابتدا با انواع اونا آشنا بشید تا ایده آل ترین طرح و رنگ رو بخرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب همه ما میدونیم که بخش زیادی از دکوراسیون هر خونه ای رو مبلمانی که داره تشکیل داده. البته که این موضوع هم در رابطه با حجم مبل هستش که بزرگن و جاگیر، هم به لحاظ قیافه ای و خوشگلاسیون تاثیر بسیار زیادی داره. مبلمان اون آیتمی هستش که هم کاری و هم زیبا. این آیتم انگاری نباشه همه جوره خونه لنگ میمونه و این اصلا خوب نیست. 

خب خرید مبلمان خیلی سخت شده. چرا که اصلا دیگه هزینه کمی ندارند و حسابی میتونن تو کم شدن بودجه شما موثر باشن و یه پول قلمبه رو بخورن! پس قطعا باید برای خرید این وسیله حواسمون جمع باشه و با شناخت انواعش و نگاه به جیبمون و سلیقه ای که داریم و طیف رنگی دکوراسیون خونمون و غیره مبل رو انتخاب کنیم.

koosan-moble-beautifull

مبلمانت کرمه و بی روح؟ به شوهرت اُرد مبل جدید نده اینجوری جوندارش کن

رنگ مبلمان از دست قسمت های مهم انتخاب یک مبل هستش که خب از اونجایی که ما ایرانی ها عاشق دکوراسیون کرم قهوه ای هستم و حتی خیلی وقتا ناخودآگاه میریم به این سمت رنگ، خب مبلمان خیلی از خونه ها به ایمن دو رنگ هستش. قهوه ای که هیچ، اما میدونید که رنگ کرم برای مبلمان کمی تا قسمتی بی روح حساب میشه! از طرفی هم قشنگیه این رنگ برای مبلمان واقع چشمگیره و میتونه با خیلی چیزا تو هر خونه ای ست بشه. 

خب دم عیده! دلت میخواد یه تنوع به مبلم کرمی که داری بدی؟ یا میخوای حسابی پولاتو خرج کنی و بری یه رنگ دیگه مبلمان بخری؟ به نظرت کدومش به صرفه تره؟ یا شاید هم اصلا مبلمان قبلیت خیلی خوب نیستن و قصد خرید مبلمان جدید رو داری به رنگ کرم! در این شرایط بهتر نیست یه فکر اقتصادی و جذاب برای مبلمون کنیم؟ بهترین یاده استفاده از کوسن هستش اما چه کوسنی واسه مبلمان رنگ کرم مناسبه؟

برای مبل کرم چه رنگ کوسنی بخرم قشنگ تره؟

خب همین اول یه سوال مهم میاد به ذهنمون و اون اینه که چه رنگ کوسنی بخریم برای مبل کرم بهتره؟ و ما در جواب میگیم خانوم خانوما مبل شما کرم رنگه و از از اونجایی که کرم یه رنگ خنثی محسوب میشه خبر خوب اینه که با این رنگ تقریبا همه جوره رنگی میتونه ست بشه و جذاب ترین دیزاین رو برای شما بسازه. فقط انتخابش برمیگرده به خود شما که دوست دارید چه حال و هوایی توی خونتون ایجاد کنید!

میخواین رسمیت بشه یا صمیمیت و شاید هم شادی؟ در واقع شما میتونید با رعایت چند نکته به موضوعات مختلفی برسید. البته که فراموش نکنید کرم یه رنگیه که هیچوقت از مد نمیوفت و انرژی و زیبایی خاص خودش رو داره. ولی با همه این تفسیر شما تنها نباید به رنگ ها نگاه کنید و مواردی مثل جنس پارچه و ریز یا درشت بودن بافتش و اینکه تابش نور به چه شکل و سمتی بر روش هستش نیز توجه داشته باشید.

unnamed

انواع کوسن برای مبلمان کرم؛ هر کوسن رو بهر کاری ساختن 

از طرفی هم هر کوسنی بهر کاری ساخته شده و اینجوری نیست که همشون یکی باشن. به جز مسئله رنگ شما باید از خودتون بپرسین این کوسن قراره تو خونه من چیکار گمنه و چه تحولی ایجاد کنه؟ حالا چرا اینو میگیم؟ به دلایل زیر!

- واسه خوشگلاسیون مبلمان: در اینجا کوسن های نقلی با اشکال هندسی بهترینن.

- به جهت راحتی انواع مبل: اگه واسه بیشتر شدن راحتیه مبل میخواین بهتره که از مدل‌ های متکایی بزرگ که از کمر و ستون فقرات خوب محافظت میکنن استفاده کنید. می بینید؟ تنها رنگ مهم نیست!

cream-sofa-9-768x1024

choosing-cushion-color-for-sofa-1

- برای تعدیل یا تشدید رنگ مبلمان: رنگای محرک و فعال خوبن. شایدم نمیخواین فضا خیلی شلوغ بشه اما شاد باشه. پس به ایده انتخاب کوسن برای مبل کرم در رنگ‌های پاستلی فکر کنید!

- واسه هماهنگ سازی بین وسایل پذیرایی: کوسن های دارای نقش و طرح عالین. 

انواع کوسن ساده و طرحدار

خب کوسن ها نیز به مانند هر وسیله پارچه ایه دیگه، طرح دار و ساده دارند. شما میتونید با توجه به سلیقه ای که دردی بین اونها انتخاب کنید. در واقع اگر شما یک مینیمال پسند باشید احتمالا اصلا سمت طرح دار ها نرسد و از طرفی هم اگه مامان خانومیه خونه دار باشید که ایرونی بودن رو دوست دارید و کمی هم چاشنی تجمل قلقلکتون میده، احتمالا از کوسن های با پارچه گلدار استقبال کنید.

233

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی