|

از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم / مبادا به سرت بزنه فیلر بزنی اینجوری طبیعی درستش کن

در این مقاله در خصوص راه هایی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم صحبت کردیم که میتونه برای رفع این مشکل بسیار عالی باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا شب که میخوابی و صبح بیدار میشی یه راه جدید برای زیبایی کشف شده و یهو نون آرایشگرا و دکترای زیبایی میره تو روغن و جالبه که هر راه ارائه شده هم میشه از دو مسیر پیگیریش کرد مثلا چشم گربه ای رو میشه با عمل هم به دست آوورد که دائمیه و میشه با هنر دست آرایشگر هم بهش رسید که خب موقتیه و یا حتی داشتن لب های بزرگ رو میشه با تزریق ژل هم محقق ساخت و میشه با پیدا کردن جواب این سوال هم که چگونه با رژ لب هایمان را بزرگ کنیم هم حتی بهش رسید که خب این که کدوم رو انتخاب کنید مختار هستید ولی خب پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ روش های غیر تهاجمی هست چون عوارض خاصی براتون در پی نخواهد داشت.

ولی خب یه موضوعی که که وجود داره این هست که رسیدن به زیبایی از راه های طبیعی یه مقدار رزمان بر هست و صبر و حوصله میخواد مثلا در جواب به اون فردی که میپرسه چطور لبامو صورتی کنم گفته میشه که به عنوان مثال از لیمو و عسل برای این منظور استفاده کنه روی لباش ولی مسلما همون فرداش شاید نتیجه ی کار رو نبینه و یه مدت بعد این کارش نتیجه اش رو نشون بده ولی خب مهم اینه که سرانجام کار بسیار خوبه ولی خب باید شما برای این منظور از خودتون استمرار نشون بدید چون راه های طبیعی حتی هزینه ی بسیار کمتری از راه های تهاجمی دارن حالا در این مقاله هم میخواهیم راجبه راه های از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم براتون صحبت کنیم که باید برای نتیجه بخش بودن اون هم یه مقدار صبر و حوصله به خرج بدید چون خیلی بهتر از فیلر زدن زیر چشمتون هست، پس با ما همراه باشید.

از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

استفاده از گلاب برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

یکی از خاصیت های مهمی که گلاب داره جمع کنندگی پوسته که که در اثر اون رنگ پوست شما میتونه روشن تر بشه به همین دلیل با اسپری کردن گلاب به دور چشمتون اون هم هر روز میتونید تاثیر فوق العاده ی اون رو در از بین رفتن تیرگی دور چشمتون ببینید. این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که یه مقدار از گلاب هم توی چشمتون پاشید اصلا جایی برای نگرانی شما وجود نداره چون این ماده میتونه چشمتون رو هم شستشو بده بدون این که آسیبی به اون برسونه. 

همچنین شما میتونید به اضافه ی اسپری کردن گلاب دور چشمتون از یه پنبه ای که به این ماده آغشته شده هم استفاده کرده و اون رو  برای یه ربع روی چشمتون بذارید و بعد از این هم که برداشتینش نیازی به شستشوی محل نیست.

از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

استفاده از چای سیاه برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

یکی از درمان های خانگی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم بهره گرفتن از چای سیاه هست چون کافئین موجود توی چای به طرز شگفت انگیزی باعث از بین رفتن سیاهی زیر چشم میشه و پوست رو شاداب تر و جوون تر جلوه میده. همچنین چای سیاه پف چشم رو هم میگیره و کافئین موجود توی اون پوست شما رو در مقابل اشعه ماوراء بنفش محافظت کرده و روند پیری رو کندتر میکنه.

به منظور استفاده از اون هم باید دو تا دونه چای کیسه ای رو رو به مدت پنج دقیقه توی آب جوش قرار بدید و بعد از این زمان اون رو حدود بیست دقیقه داخل فریزر بذارید تا سرد بشه و بعد از این که خارجشون کردید آب اضافه ی اون ها رو بگیرید و زیر چشماتون قرارشون بدید. شما میتونید این این کار سه بار توی هفته هر بار به مدت یه ربع تا بیست دقیقه انجام بدید.

از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

کمپرس سرد برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

اگر مایل هستید که یه درمان فوری که از قضا خونگی هم هست برای از بین بردن سیاهی و چال زیر چشماتون پیدا کنید توصیه ی ما استفاده از کمپرس سرد هست که باعث منقبض شدن رگ های خونی شما میشه و به اضافه ی از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم پف اون رو هم محو میکنه. استفاده از این روش بسیار آسونه و شما میتونید اون رو با استفاده از خیار خنک که تازه از یخچال درآووردید، یه کیسه یخ، قاشق چای خوری سرد که توی فریزر بوده و یا حتی با بسته ی سبزیجات یخ زده که از فریزر درآووردید انجام بدید ولی بهتره که دوره اون ها یه پارچه بپیچید بعد بذارید زیر چشمتون.

از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی