|

هر رنگ مو که میخوای بذاری میگی زشته از من گذشته / اینا سنتو کمتر نشون میدن خوشت میاد

در این مقاله به معرفی چند رنگ موی جوان کننده پرداختیم که میتونید با وجود اون ها سنتون رو کمتر از حدی که هست نشون بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیک و پیک دیده شدن اون هم این روزا بسیار کار راحتیه چون شما تنها به یکی دو تا سرچ ساده و راحت میتونید در جریان مدهای روز قرار بگیرید و بدونید که در دنیای اطرافتون چه خبره تا بر اساس دونسته هاتون به خودتون برسید و لباس بپوشید و اینجوری شیک و خاص دیده بشید و نکته ی جالبی هم که در این خصوص وجود داره این هست که مد این روزا به کوچک ترین چیزها هم اهمیت میده که یکی از اون ها اکسسوری ها هستن مثلا شما در صورتی که جدیدترین جواهرات مد شده رو هم داشته باشید ولی خب اونقدرا لباساتون نو نباشه هم حسن نیت خودتون رو برای به روز بودن ثابت کردید و میتونید در زمره ی خوشتیپ ها قرار بگیرید.

پس دقت کنید که حتی به کوچکترین مسائل هم اهمیت ویژه بدید و ازشون غافل نشید. یه موضوع دیگه ای که در خصوص شیک بودن استایل و ظاهر این روزا وجود داره این هست که شما باید به سلامت خودشون هم حتی برای این که شیک دیده بشید یعنی پوست و موی سالم نشونه ی شیک بودن شماست چرا که شما نمیتونید با لباس های فاخر ولی صورتی که جای جوش ها توش به چشم میخورن شیک به نظر برسید بنابراین باید برای رفع جای جوش از پوستتون برنامه داشته باشید چون جوش زدن ممکن هست که برای هر کسی رخ بده ولی شما باید مراقبت های بعد از اون رو بلد باشید. حالا از اینا بگذریم و بریم سراغ موضوع مقاله ی امروز که در خصوص معرفی چند رنگ موی جوان کننده هست چرا که این روزا داشتن رنگ موی خوب از آرایش بسیار مهم تره پس برای شیک شدن هر چه بیشتر با ما همراه باشید.

رنگ موی جوان کننده

رنگ موی بلوند توت فرنگی سن شما رو دنده عقب میزنه

بلوند برای خیلی از خانوم ها باعث بالا رفتن سنشون میشه ولی شما میتونید در بین بلوندها، بلوند توت فرنگی رو یه گزینه ی بسیار مناسب و عالی برای کم کردن سن خودتون بشمار بیارید به خصوص در صورت یکه دارای رنگ پوست روشن و سرد به همراه رنگ های طبیعی پایه مثل قرمز و نارنجی باشید. بهره گیری از این رنگ مو برای هر خانومی که رویایی جوونی داره توصیه میشه و اصلا مهم نیست که چند سالتون هست در صورتی که میخواهید زیباتر، جوون تر و جذاب تر به نظر بیایید بدون لحظه ای درنگ و تامل به سراغ این رنگ برید و به معجزه ی جوان کنندگی اون ایمان داشته باشید.

رنگ موی جوان کننده

رنگ موی شکلاتی طلایی شما رو تبدیل میکنه به اون دختر دبیرستانی که مامانش نمیذاره ابروهاشو برداره!

احتمالا نیازی به گفتن نباشه که هر چقدر رنگ موها تیره تر باشه سن شما هم کمتر دیده میشه و شما میتونید به این موضوع که پوشوندن هر تار مو با رنگ قهوه ای شکلاتی همراه با بالیاژ طلایی میتونه بلیط جوونی ابدی شما باشه و این که اصلا چند سالتون هست هیچ اهمیتی نداره. با داشتن این رنگ هر موقع که نور خورشید به موهاتون بتابه با چنان ترکیب رنگی جذابی رو به رو میشید که زبونتون از شدت زیبایی که مقابلاتون قرار داره بند خواهد اومد و جالبه که خیلی هم رنگ طبیعی به نظر میاد طوری که شاید خیلی ها خیال کنن موهای خودتونه اون هم بدون یه تار موی سفید و خب در این حالت احتمالا شما یه خانو کم سن و سال وجوون هستید.

رنگ موی جوان کننده

بالیاژ قهوه ای رو با دقت انتخاب کنید تا تاثیر فوق العاده ی اون رو ببینید

در صورتی که به دنبال یه رنگ هستید که بی برو و برگرد جوونی رو به شما هدیه کنه و خب دچار تردید هستید که در بین دنیای رنگ ها به سراغ کدوم یک از رنگ ها برید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ قهوه ای هست که با بالیاژ نوارهای رنگی از اون روی موهاتون به چشم میخوره و زیبایی منحصر به فردی بهتون میبخشه. در این بین بهتره که قهوه ای چند بعدی رو انتخاب کنید چرا که قهوه ای شکلاتی همراه با طلایی گرم و کاراملی میتونن یه تغییر فوق العاده روی موهایی که دارای پایه ی مشکی و یا تیره هستن ایجاد کنن. بنابراین وقت اون رسیده که از دنای رنگ ها کمک بگیرید و با جذابیت و لطافتی که این رنگ مو بهتون میبخشه خودتون رو سال ها جوون تر جلوه بدید.

رنگ موی جوان کننده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی