|

امسال با استایل گرانج خوشتیپ ترین شو / ممکنه واسه بزرگترا دیوانه کننده باشه ولی جذابه

اگر شما هم دختری جوان هستید که نمیدونید برای عید امسال چه سبک استایلی داشته باشید که جذاب باشه، ما به شما تیپ گرانج رو پیشنهاد میدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه نزدیک به عید هستیم و خیلی از خونواده ها خرید های عیدشون رو شروع کردن و یا اینکه دارن خونه تکونی میکنن و خلاصه این که تو رفت و آمد کارای عید هستن. حالا خونه تکونی که به این مطلب ما ربطی نداره، اما بریم سراغ لباس خریدنی که میون ما ایرونی ها رسمه و خیلیم دوستش داریم. البته که تو این چند سال اخیر لباس خریدن خیلی سخت شده و بودجه ها نمیرسه. ولی خب باید زندگی کرد دیگه مگه نه؟ به همین دلیل همه ما بالاخره کم یا زیاد خریدمون رو می کنیم و اون چیزی که تو سلیقمون هستش رو تهیه می کنیم.

دنیای مد و فشن اینجوریه که هر کدوم از ما یه سلیقه ای داریم و هیچکدوممون هم کپ هم جلو نمیریم. پس نتیجه چیه؟ اینه که دنیای مد میلیون ها استایل و سبک پیش رو ما میزاره. مثلا یکی از این استایل ها که یه سبک کلی هستش گرانج نام داره. سبک گرانج یکی از راحت ترین سبک های استایل هستش که زمان زیادی رو هم از ما برای حاضر شدن نمیگیره. البته که فراموش نکنید این سبک استایل خیلی راحت و جذابه جوری که بسیاری از دختران و پسران جوان رو مجذوب خودش کرده. این سبک دریایی از خلاقیت هستش که در این مطلب قراره باهاش آشنا بشیم.

استایل عید 1402

خانوم زیبا، پیراهن فلانل بپوش و عشق کن

پیراهن فلانل یک پیراهن جذاب برای دختر خانومای خوشتیپ تو عید باشه که خب به دلیل اینکه الهام گرفته از سبک گروه هایی مثل نیروانا بوده تو دهه 90 می باشد. پیراهن فلانل، معمولا قد بلندی داره میشه که به عنوان شومیز با مانتو هم ازش استفاده داشت. به علاوه اینکه میتونید از این سبک پیراهن ها تو روزهای بارونی بهار روی دورس هم بپوشید و یه استایل چشمگیر واسه نم نم بارون داشته باشین. 

استایل+عید+1402

شلوار جین اما سایز بزرگ و گشاد

یکی دیگه از لباس هایی که میتونیم امسال بپوشیم و در واقع الهام گرفته از سبک گرانج هستش، شلوار جین های سایز بزرگ و گشاد می باشد. تو برخی از سبک ها این شلوار ها میتونن پاره یا فرسوده دیده بشن که خب بهتره تو قسمت پارگی از زیر به حالت وصله پینه داشته باشن و یا اینکه با زاپ کمتری خریداری بشن! دوخت پارچه های رنگی واسه زیر پارگی ها هم از ترند های امسال محسوب میشه که خب ظاهر جالبی داره. شاید باورتون نشه اما حقیقت اینه که گرانج یه ضد مد به حساب میاد، پس بدونید که دستتون رو حسابی باز گذاشته و هر ایده و سیقه ای که تو ذهن دارید رو میتونید اجرا کنید.

استایل عید 1402

کتونی اینبار به سبک گرانج

احتمالا برای برخی از بزرگتر ها دیوانه کننده باشه، اما خیلی از دختران و پسران جوان ما هستند که از استایل گرانج برای عید امسال الهام میگیرن و مثلا ممکنه که یهو ببینید شخص کفش های آل استارش رو برای عید از قصددد گِلی و کثیف کرده! از طرفی هم چون داریم سبک گرانج رو پیش میگیریم ممکنه نیاز نبینیم که تا کفشمون داغون نشده و کف کفش در نیومده عوضش کنیم! با این حال استفاده و پوشیدن کفش های آل استار مشکی و یا کتونی های که کمی لژدار هم هستند تو استابل هایی به سبک گرانج خیلی زیاد دیده شده و هر دوتاشون هم از ترند های نوروز 1402 می باشند. البته اینم بگیم که کفش های آل استار هیچوقت از مد نمیفتن و همیشه تو کمد هر دختر خانمی که اهل مده، دیده میشه. 

استایل عید 1402

تی شرت هایی که رنگ و رو ندارن؛ دنیای مده دیگه!!

از دیگر آیتم هایی که میشه برای عید امسال ازش استفاده کرد و جذاب دیده شد اینه که از تی شرت های شل و رنگ و رو رفته کمک بگیریم. شاید برائون عجیب باشه اما این دنیا پر از عجایب و صنعت مد و فشن هم یکی از پر چالش ترین قسمت های زندگیه که آیتمای خیلی متفاوتی رو ممکنه به شما نشون بده و رو کنه. سبک گرانج اینجور تی شر ها رو دوست داره و از طرفی هم با پوشیدن اونها زیر پیراهن فلانگ زیبایی شما تمام عیار خواهد شد. راستی این رو هم بگیم که برخی از تیشرت ها اصلا مختص سبک گرانج طراحی و تولید میشن که خب به شکل گفته شده هستند. در اغلب مواقع این تی شرت ها طرح های گرافیکی دارن که تصاویری از گروه های خوانندگی مورد علاقه دختران جوان هستند.

استایل عید 1402

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی