|

آرایش برای برجسته شدن گونه/ با این کلک همه فک میکنن توپ کاشتی ولی با فخر بگو خدادادیه

در این مقاله در خصوص چگونگی آرایش برای برجسته شدن گونه صحبت کردیم که میتونه برای این منظور براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه زیبایی رو دوست دارن و کسی دست رد به سینه ی زیبایی نمیزنه و همه تلاششون رو در راستای هر چه زیباتر شدن میکنن حالا در این بین ممکن هست که این تلاش برای زیبایی تهاجمی باشه مثل عمل های زیبایی و در برخی از موارد هم ممکن هست از روش های طبیعی حاصل بشه مثلا یکی میخواد لاغر بشه و به جای عمل کردن ورزش کنه و روی تغذیه اش کار کنه و یا مثلا یکی میخواد لب هاش رو برجسته کنه و میره برای تزریق ژل و به این نتیجه میرسه ولی اونی که میخواد طبیعی این کار رو انجام بده میره سراغ جواب این سوال که چگونه با رژ لب هایمان را برجسته کنیم

در این بین شما مایل به پیش گرفتن کدوم راه هستید یعنی ترجیحتون اینه که از راه های تهاجمی مثل عمل و امثالهم خودتون رو زیباتر کنید و یا راه های طبیعی که خب اگر یه مقدار در این زمینه فکر کنید به این نتیجه میرسید که پیش گرفتن راه های طبیعی بسیار بهتر از راه های مصنوعی و عمل هستش. البته که شما باید به ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون هم در این بین توجه کنید مثلا در صورتی که رنگ پوستتون گندمیه باید بدونید بهترین رنگ مو برای پوست گندمی باید چه رنگی باشه تا به زیبایی هر چه ممکن بدرخشید. حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص مراحل آرایش برای برجسته شدن گونه براتون صحبت کنیم که خب واضحه بدون درد و عوارضه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

آرایش برای برجسته شدن گونه

آماده سازی پوست از مراحل آرایش برای برجسته شدن گونه

اولین قدم برای آرایش کردن آماده سازی پوسته پس برای این منظور بهتره که در ابتدای امر پرایمر بزنید و بعد با استفاده از کرم پودر متناسب با نوع و رنگ پوستتون صورت خودتون رو صاف و یکدست کنید تا آرایش نهایی شما به زیبایی هر چه بهتر جلوه کنه. حالا بعد از آماده کردن پوستتون نوبت به انتخاب رنگ رژگونه میرسه.

در صورتی که نمیدونید چه رنگ رژگونه ای براتون خوبه روی پوست دستتون رنگ ها رو تست کنید و ببینید که آیا روی پوستتون رنگ زیبایی به نظر میرسه یا نه.

آرایش برای برجسته شدن گونه

جای درست رژگونه رو پیدا کنید

حالا توی این مرحله شما رنگ آرایشتون رو انتخاب کردید و نوبت اون رسیده که جای درست گونه رو روی صورتتون پیدا کنید که برای این منظور نیاز دارید که رو به روی آینه وایسید و لبخند بزنید تا در این حالت سیب گونه هاتون مشخص بشه.

یه راه دیگه هم برای پیدا کردن سیب گلوتون وجود داره که برای این منظور باید لب خودتون رو از داخل بمکید تا قسمت بالایی صورتتون که برجسته میشه رو به عنوان سیب گلو در نظر بگیرید و حالا با استفاده از قلم موی نسبتا بزرگ و متراکم با زاویه چهل و پنج درجه روی استخون گونه ی خودتون رژگونه بزنید. این نکته رو هم ذکر کنیم که حتما توجه کنید که براش رژگونه تون حسابی تمیز باشه، پس در شرایطی که این شرایط رو نداره حتما اون رو بشورید و اجازه بدید که خشک بشه تا باکتری و آلودگی روی پوستتون نشینه.

آرایش برای برجسته شدن گونه

برای برجسته شدن گونه هاتون با آرایش از برنزه کننده استفاده کنید

رسیدیم به آخرین مرحله ی برجسته کردن گونه هاتون با آرایش و رژگونه؛ در این مرحله توصیه میکنیم که برای بهتره دیده شدن صورتتون از کانتور صورت بهره بگیرید ولی دقت کنید که پودر کانتورتون باید حداقل دو تا سه درجه تیره تر از رنگ کرم پودرتون باشه که در این حالت میتونید از پودر برنزه کننده استفاده کنید.

 برای این هم که گونه هاتون رو با آرایش و کانتور برجسته کنید کافیه که کانتورینگ رو از کنار خط رویش مو شروع کند و زیر گونه هاتون رو با ضربه های خطی، تند و کمی تیره برجسته کنید، دقت کنید که امتداد این خط باید تا نزدیک لب های شما کشیده بشه تا صورتتون رو کشیده تر و استخونی جلوه بده تا مثل مدلینگ ها به نظر بیایید.

در این مقاله سعی کردیم راه برجسته نشون دادن گونه ها رو با یه آرایش اصولی بهتون یاد بدیم که میتونید با تمرین کردن اون خیلی ساده راحت طریقه ی کار رو یاد بگیرید و از زیبایی بینظیر گونه هاتون لذت برده و احساس خاص بودن کنید پس توصیه میکنیم به جای تزریق ژل و فیلر این راه کم هزینه و بدون ریسک رو امتحان کنید، تمام.

 

آرایش برای برجسته شدن گونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی